آیت‌الله رئیسی: دشمن خواست و نتوانست، ما خواستیم و توانستیم/ مسکن به‌عنوان نیاز اصلی استان یزد مرتفع خواهد شد

رئیس جمهور در دیدار با مردم یزد گفت: دشمن خواست و نتوانست و ما با توکل به خدا و اراده مردم، خواستیم و توانستیم تا پیشرفت کشور را تسریع کنیم.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، در دیدار با مردم این استان در حسینیه امیرچقماق، با تبریک فرارسیدن روز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: کوثر وجود حضرت زهرا(س) منشا همه خیرات و برکات در عالم هستی است و خدا را شاکریم که در شهر و دیار ما، در هر کوی و برزن، نام فاطمه اطهر(س)، بلند است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه امروز باید مساله مهم و محوری خانواده را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: زنان ما در جامعه دارای شئونات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند و در کنار مردان، خدمتگزاری به جامعه را دنبال می‌کنند.
آیت الله رئیسی تأکید کرد: زنان و دختران ما، چه در دوران دفاع مقدس و حمایت از رزمندگان حاضر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و چه امروز در عرصه نقش آفرینی در حوزه‌های علمی، آموزشی و اجتماعی، مایه افتخار ما هستند و توانستند با حفظ ارزش‌های الهی بر سکوهای موفقیت جای بگیرند و نام‌آور شوند.

رئیس جمهور با تشکر از استقبال با شکوه مردم استان یزد از دولت مردمی، تصریح کرد: مردم استان یزد، بنده را با حضور پرشور و بامعنایشان شرمنده کردند و این استقبال، پیام حضور و حمایت از ارزش‌های انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و همچنین اعلام حضور به امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که مردم ایران همیشه در میدان آماده‌اند.

آیت‌الله رئیسی افزود: برای من افتخار بزرگی است که در جمع مردم ولایی، شهیدپرور، با بصیرت، پرتلاش، اهل قنوت و نجوای با خدا، اهل قناعت و همچنین مردمی که مواهب الهی برای آنها در طول تاریخ جاری بوده است، حضور دارم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در بدو ورود به استان یزد، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، ۱۶ طرح مهم آب و برق در استان افتتاح شد، گفت: پس از سالها انتظار، خواسته اصلی مردم یزد برای آبرسانی به دست فعالان عرصه سازندگی رقم خورد و امروز به شکل رسمی عملیات اجرایی طرح آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و استان یزد آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران قرار بود به دلیل طولانی بودن مسیر، سه ساله به پایان برسد که دست‌اندرکاران اجرای طرح قول دادند در صورت تامین به موقع اعتبارات این طرح سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و دولت نیز تمام تلاش خود را برای تامین کامل اعتبارات طرح به کار خواهد گرفت تا این طرح هر زودتر تکمیل شده و دغدغه مردم استان یزد برای آبرسانی، به پایان برسد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، مساله مسکن را دومین نیاز جدی مردم استان یزد عنوان کرد و افزود: باید هر سال یک میلیون مسکن ایجاد می‌شد تا امروز در کشور با مشکل مسکن روبه رو نشویم، اما این کار صورت نگرفت، اما امروز بر اساس حکم قانون و با اراده دولت، سالی یک میلیون مسکن در کشور ساخته خواهد شد تا مشکل مسکن برطرف شود.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه استان یزد، استان پهناوری است و زمین برای ساخت مسکن کم نداریم، تصریح کرد یکی از برنامه‌های مهم دولت برای مردم استان یزد، ساخت مسکن است و اطمینان دارم با پیگیری استاندار و مسئولان محلی و کشوری، مساله مسکن به عنوان نیاز قطعی و دغدغه مردم استان به ویژه برای جوانان که آماده تشکیل زندگی هستند، با خدمتگزاری دولت و تلاش مردم، حتماً مرتفع خواهد شد.

رئیس جمهور، بیکاری را سومین دغدغه مردم استان یزد عنوان کرد و افزود: به دلیل روحیه تلاش و فعالیت در مردم استان یزد، امروز شاهد آن هستیم که این استان، یک استان صنعتی بسیار فعال در کشور است و زمینه‌های اشتغال مردم در آن از سوی کارآفرینان فراهم شده است.

آیت الله رئیسی، بخش معدن را یکی از ظرفیت‌های مهم شکوفایی اقتصادی استان یزد دانست و گفت: با همت مردم و خدمتگزاری دولت، تلاش می‌کنیم با شکوفایی بخش‌های صنعت، معدن و گردشگری در استان یزد، آمار بیکاری در این استان را به حداقل برسانیم تا دختران و پسران یزدی با وجود ظرفیت‌های مهم اشتغالزایی در استان، دغدغه اشتغال نداشته باشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش در جمع مردم استان یزد با بیان اینکه علیرغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌های سنگین، دشمنان شکست خورده‌اند و رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور جریان دارد، خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست و علیرغم ۴۳ سال دشمنی مستکبران و طواغیت، با اراده، ایستادگی و مقاومت ملت ایران، قطار رشد و پیشرفت کشور در حال حرکت است.

آیت‌الله رئیسی افزود: کسانی که نمی‌خواهند قطار پیشرفت کشور حرکت کند، این آرزو را به گور خواهند برد و بدانند که توان و حرکت قطار پیشرفت کشور، روز به روز بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی افراد به من خرده می‌گیرند که علیرغم تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از فروش نفت و اعمال تحریم‌های سنگین، چطور از حرکت قطار پیشرفت کشور حرف می‌زنید، خطاب به آن دسته از افراد گفت: دشمن خواست و نتوانست و ما با توکل به خدا و اراده مردم، خواستیم و توانستیم کارخانه‌های تولیدی را در استان یزد و سراسر کشور راه بیندازیم و با راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری و با تلاش‌های شرکت‌های دانش بنیان، پیشرفت کشور را تسریع کنیم.

آیت الله رئیسی همچنین به بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی برای اینکه اغتشاشات در کشور برای متوقف کردن مسیر پیشرفت و رسیدن به ایران قوی بود، اشاره کرد و گفت: همین مردم با مقاومت در برابر دشمنان و حضورشان در میادین و عرصه‌های مختلف، تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر و دشمنان را که تلاش داشتند نظم اجتماعی کشور را مختل کنند، مستاصل کردند.

رئیس جمهور تأکید کرد: بهره‌گیری از مشارکت مردم، هنر و رمز موفقیت در دولت سیزدهم است و علیرغم تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی، به لطف خدا آینده ما درخشان خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی در بخش پایانی سخنانش در جمع در مردم استان یزد، خدمتگزاری به مردم و توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی را از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران، با صبر و ایستادگی، دشمنان را مأیوس کردند و دولت نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با حفظ دو اصل مهم استقلال و عزت کشور، برای تأمین نیازهای سفره مردم، محتاج دیگران نباشیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: دولت برای تأمین نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم، خود را خدمتگزار و نوکر مردم می‌داند و ما دولتمران دولت سیزدهم، به این نوکری افتخار می‌کنیم.

آیت الله رئیسی با قدردانی مجدد از حضور پرشور مردم استان یزد در مراسم استقبال و سخنرانی تصریح کرد: این حضور مردم یزد نشان دهنده علاقه و پایبندی‌شان به انقلاب اسلامی است و ما دولتمردان دولت سیزدهم، خود را در کنار شما مردم می‌بینیم و برای حل مشکلات کشور، تلاش می‌کنیم.

سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم استان یزد قرار بود رأس ساعت ۱۱ برگزار شود که به دلیل استقبال پرشکوه مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و ایجاد ترافیک سنگین در مسیر ورود خودروی حامل وی به حسینیه امیرچقماق، این مراسم با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد.

مردم ولایتمدار استان یزد، علیرغم سرما و برودت هوا در حاشیه کویر مرکزی ایران از ساعت ۸ صبح، برای استقبال و شنیدن سخنرانی رئیس جمهور در حسینیه امیرچقماق حضور یافته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    8 14
    ما توانستيم
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 5
      درود
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 12
      هزاران درود بر سید عزیزم خییییییییییییییییییییلی دوست دارم خیلی با برکتی قربونت بشم همش دعات میکنم
    • US ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 4
      ما توانستیم
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    37 10
    دلار را مرتفع کردی بسه،، دیگر نمیخواد مسکن را مرتفع کنی!!
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 7
      مسخره می کنی؟
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    13 7
    اتباع احنبی را از یزد اخراج کنیید
    • سحر IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 5
      آقای ریسی با سفر به استان ها و یارانه و وام مشکل مردم حل نمیشه. این بی آبی و وکمبود مسکل در یزد بخاطر بی عدلتی و نابرابری و تبعیض وگه کل ثروت به چند استان اختصاص داده نمیشد .الان این اعتراضات هم وجود نداشت
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      3 4
      نژادپرست متحد شیطان است. این همه استان تا الان اتباع داشتن به یزد شهر اخلاق و انسانیت که رسید ایراد پیدا کرد. از طرف یزدیها صحبت نکنید.
  • TR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 5
    رئیس جمهور هر هفته باید جلسه مسکن تشکیل بده کار اینجور پیش نمیره
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      2 1
      جلسه تشکیل بده ، یا بیل و کلنگ دست بگیرن ؟
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 6
    بزرگترنین خدمت ریسی به مردم بستر سازی برای اقدامات رییسی کابوس های دشمن
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    17 6
    بگو چه کار کردید
  • کاظم IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    14 5
    الان زمان انتخابات نیست
  • شیوا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    21 3
    دشمن به کمک مسئولین خواستن و توانستن دلار رو سی برابر زمین مسکونی رو چهل برابر و پراید ده تومنی رو سیصد بکنه همه اینها طی سه سال و نیم اتفاق افتاد و حقوق کارگر پنج و نیم میلیون
  • شیوا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    13 4
    دشمن به کمک مسئولین خواستن و توانستن دلار رو سی برابر زمین مسکونی رو چهل برابر و پراید ده تومنی رو سیصد بکنه همه اینها طی سه سال و نیم اتفاق افتاد و حقوق کارگر پنج و نیم میلیون
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    6 16
    احسنت بر دکتر رئیسی
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    17 5
    بگو مرگ من؟
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    5 5
    امیدوارم بعداً نگویند خالی بند.انشالله
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    26 7
    خخخ ابراهیم کمر شکن و‌پراید ۳۰۰میلیونی و تورم ۱۰۰درصدی
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      10 8
      تورم 100 درصدی یعنی اجناس دو برابر بشود آیا از زمان آقای رئیسی اجناس دو برابر شده، قیمت نان و روغن و برنج و دارو و خودرو و.....خودتان مقایسه کنید
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      5 3
      پاسخ تورم ۱۰۰ // بله بیشتر از دو براب هم شده .روحانی: برنج ایرانی طی ۸ سال از ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان ♦ رئیسی: برنج ایرانی بعد از ۸ ماه از ۳۰ هزار تومان به ۸۰تا ۱۸۰ هزار تومان. تابناک
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      4 3
      در سال 92 قیمت برنج مرغوب ایرانی کیلویی 4 هزار تومان بود در پایان کار دولت روحانی کیلویی 45 هزار تومان شد یعنی بیش از 11 برابر شد الان قیمت برنج مرغوب کیلویی 115 هزار است.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    13 4
    واقعا پیشرفت کردیم ؟
  • فرهنگ IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    22 9
    آقای رئیسی چنان کشور رو خراب کردین که نمی تونه درشتش بکنه
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 18
      پماد بمال دروغگو
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      1 4
      پدر سوختگی کلید و ابر تورم رو اول از تو حلقت بکش بیرون بعد بیا فاز تز گذاری بردار!
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    3 2
    دشمن غلط کرده که بتواند ۷۲۴۹۳۸
  • علیرضا EE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    19 4
    باشه مواظب قطار پیشرفت باش
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      7 1
      سرعتش زیاد بود
  • علیرضا EE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    6 3
    مواظب باش
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 5
    بله آقای رئیسی! خواستی و آراده کردی ، شد. با خواهد شد خواهد شد
  • ندا IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 3
    ماشاالله
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 3
      اسفند هم دود کن ،چشم نخوره
  • مراد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    18 5
    حالا گور پدر دشمن میشه بفرمایید کدام پیشرفت؟ کدام توانستن؟
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    18 5
    آقای رییسی ؟ قطار پیشرفت به کجا رسیده ما جا مانده ایم !!!!!
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 5
      میخواستی ایرانی باشی
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    22 4
    خیلی پررویی
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      4 12
      تا چشات دراد ضد ایرانی
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    22 9
    داریم زیر فشار اقتصادی له میشیم
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      1 12
      مفسدی؟آخه پدر مفسدان رو دراورد
  • GB ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    24 11
    یه عکس کامل بزاریدببینیم همش۲هزارنفرادم بزورجمع کردن واسه مشروعیت خودشون
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      9 19
      بهتره بری عینک بزنی سن و سال بالا این مشکلات رو هم داره
  • ارش IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    17 8
    قطار فقر قطار پیشرفتو له کرد
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 5
    عالی
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    13 2
    به داد مردم مظلوم و صبور سیستان برسید که در سرمای زیر ۱۰ درجه در صف های طولانی چند کیلومتری برای تهیه یک سیلندر گاز و یا یک گالن نفت سفید برای تولید گرما می باشند .
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      15 3
      اگه تو این‌۴۰ سال نرسیدن تو این دو سه هفته چیطور برسن؟
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      3 2
      اگه اشتباه نکنم کلی از سوخت کشور از همون منطقه شما به خارج قاچاق میشد. حالا چه جوری خودتون بدون سوخت موندین؟ عجیبه
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    9 1
    این شعار ها و ادعا های صد من یک غاز را کنار گذاشته و با واقعیت امروز جامعه ایران حرف بزنید و به فکر مردم باشید که روز به روز با تورم و گرانی و فساد افسار گسیخته نا راضی و سر خورده
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      4 2
      اولویت نیست
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 2
      افرین بر شما
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 1
    فکر کنم
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 4
    احسنت
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    6 3
    جناب رئیسی ! اقتصاد بیمار ایران که قرار بود زیر تیغ و تدبیر جراحان و تیم متخصص شما جراحی و باز سازی شود هم که بوی الرحمانش دماغ ۸۵ میلیون ایرانی را نوازش می دهد می ماند
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    5 6
    هم توانستیم و هم رکورد زدیم . آفرین به « ما » به کوری چشم دشمن البته 😄😄
  • سامان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 4
    پونک اردیبهشت امسال متری ۵۵ بود الان شده متری ۹۲ میلیون جوادیه ۲۰ میلیون الان شده ۳۵ میلیون سعادت اباد از ۸۰ شده ۱۴۰ میلیون متری الان تو تهران نوساز زیر متری ۳۵ نداریم حتی پایین شهر یعنی الان سازنده ها و مالکان هر دو سه ماه سی در صد میزارن رو قیمت خونه ها
  • ایرانی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    1 1
    من یزذی هستم
  • ایرانی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 2
    یزدیا استقبال کننده بیشتربوده
  • هموطن IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    1 1
    گویا موضوع انتقال آب از خلیج‌فارس به شهر یزد در سه سال آینده اتفاق خواهد افتاد. لطفاً بگویید که من درست متوجه شدم ؟
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    7 4
    اولین وظیفه اقتصادی دولتها حفظ ارزش پول ملی ست نه صاحبخانه کردن یک عده. اگر تورم را زیر پانزده درصد کنترل می‌کردید، رضایت عمومی خیلی بیشتر بود. غیر از حذف ارز ترجیحی که جلوی قاچاق کالا را گرفت، خوب بود دولت از هرگونه تصمیم تورم زا خودداری می کرد. اگر خانه‌های خالی موجود وارد بازار مسکن می‌شد، نرخ مسکن پایین می آمد و نیازی به افزایش بار تورم با ساخت اینهمه مسکن یارانه ای نبود.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 1
      دولت خانه های خالی را بخره و بعد بده به ملت ، نه اینکه چیزی که حکم دارایی برای مردم داره رو از کیسه خلیفه ببخشه ‌ .دولت عرصه و سواد کار داشته باشه ، اقتصاد ازاد راه بندازه تا ملت پولشون رو به جای خونه و ماشین بزنن تو تولید .
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      00:46 دولت به قیمت سرسام آور بخره تا بعد اون پول دوباره بره تو دلال‌بازی سوداگری و ضربه به اقتصاد کشور ؟ خیر راه های بهتری هست ، خارج کردن مسکن از لیست کالاهای سرمایه ای
  • فهیم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    9 2
    با انتخاب مدیران لایق کشور دشمن را ناامید کنید
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 2
      لایق منطور چه خصوصیاتی ؟
  • حسین دهستانی اردکانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 2
    دشمن خواست وتوانست هرروز بدتر از دیروز گرانی بیشتر اختلاس بیشتروفساد بیشتر ورانت خواری بیشترو...
  • حسین دهستانی اردکانی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    3 3
    رئیسی تا کی
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    5 2
    من خودم به دولت رییسی رای دادم
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      5 5
      معلومه پشیمونی . به امار رای برگشته ها اصاف شدی
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 2
    درسته
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    3 2
    جناب رئیس جمهور؛ متاسفانه تروریستهای اقتصادی هم به دستور دشمن وارد کارزار با ملت و دولت شده اند. نرخهای کالا و خدمات بسیار یله و رهاست. گروههای کارشناسی خبره باید با دقت هزینه و سود عادلانه کالاها و خدمات را محاسبه و از نرخ گذاریهای دلبخواهی که با تبانی و همدستی صورت می گیرد، مقتدرانه جلوگیری شود.
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      1 2
      این چیزها ۲۰۰ ساله که در دنیا راهکارش وجود داره دیگه پیشنهاد و دستورالعمل نمیخواد . چیطور هند طی دو سه دهه رتبه ۵ اقتصاد دنیا شد و انگلیس رو پشت سر گذاشت . راه مشخصه ،چاه هم مشخصه ‌ . فقط اراده میخواد ‌
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 0
      اراده و شهامت و اقتدار زیادی میخواد. هیچ کشوری اینهمه تروریست اقتصادی آزاد و رها در داخل خودش نداره. اگه داشته حساب همه اونا رو رسیده تا کشورش به ثبات رسیده
  • یاور IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 4
    درود
  • رضا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    3 3
    یک سال گذشت ما که چیزی ندیدیم.
  • Sh IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    7 5
    از این قطار پیشرفت بیکاری.حسرت و آرزو و فقر و نداریش ب من جوان بیست و نه ساله ی فوق لیسانس دانشگاه سراسری رسید.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    3 1
    شما فقط میخواستین اینترنت رو ملی کنین
  • .... IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 5
    آقای روحانی دلار ۳ تومن تحویل گرفته خودتون بگید چند تحویل داده ؟؟؟؟ چقدر تونست کنترل کنه؟ چرا مشکل مسکن و هر چیز دیگه رو اون موقع نمیگفتین؟ حالا رئیسی بده؟؟ خدا میدونه چقدر روحانی ضرر رسونده به دولت و در رفته و حالا آقای رئیسی تازه باید جبران خسارت های ایشونو بدن #اندکی _تفکر
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      7 2
      ریسی برای چی ریس جمهور شد ؟
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      5 2
      شومو فکر کنم سال ۹۶ الی ۹۸ در ایران تشریف نداشتی ، مجبور نیستی نطر بدی .
  • ..... IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 6
    روحانی دلار ۳ تومن تحویل گرفته حدود ۱۰ برابر یا شده یا بیشتر تحویل داده اگه میگین آقای رئیسی دلار نتونستن کنترل کنن و دلار شده ۱۰ برابر ، باید بگم سخت در اشتباه هستین #اندکی_تفکر
  • مجتبی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 1
    در برخی کشور های اروپایی قانونی است که مستاجران وقتی خانه ای اجاره میکنند(پول پیش ندارند فقط اجاره خالصه) اگر ده سال یا بیست سال در یک خانه ای سکونت کرده و اجاره پرداختی آن ها با قیمت خانه مساوی شود، خانه متعلق به مستاجران میشود، مثلا یک واحد آپارتمان 200 متری در انگلیس که 120 هزار پوند قیمت داشته باشد و مستأجری که طی 10 سال ماهانه هزار پوند پرداخت کرده باشد(120 هزار پوند را پرداخت کرده باشد طی ده سال) ، طبق قانون، ملک، متعلق به آن ها میشود و دوباره اگر خود در آن سکونت کردند خانه مال آن ها و اگر دوباره اجاره بدهند باز همین شروط و قانون برای مستأجران بعدی آغاز میشود. و خانه اضافی هم مالیات و... دارد تا یک نفر چند ها خانه نخرد، این فوانین را اگر ابلاغ کنید خیلی بهتر مردم صاحبخانه میشوند و نیازی هم به ساختن این همه مسکن نیست.
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      7 5
      اقتصاد ورشکسته ایران رو با اقتصاد برتر انگلیس مقایسه میکنی ؟
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      3 1
      حداقل یه مثالی بزن که هم از نطر نوع درامد و هم از نطر تاریخ به هم نزدیک باشیم ، مثل امارات و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس . اونها چیطورین ، این رو برامون بگید لطفن
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      1 0
      این کشورها بخشهایی ازکشورهلنده نه همه اروپا
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 2
    از نصیحت گذشته
  • Uhc IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 2
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرشیا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 3
    پروژه انتقال آب از خلیج پارس بسیار جالب و بجاست
  • سروش IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 2
    عجب قطار پیشرفتی ! ما و اينهمه پيشرفت و خوشي ؟
  • علی DE ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 2
    معلومه که چقدر محبوبیت داری
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      منتظر حماسه دیگه باشید . اولیش که پشت پای خوبی داشت .
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 2
    آقای رئیسی عزیز، همین وکلای مجلس و ذینفعانی که امروز ساخت مسکن را به دولت تکلیف می کنند، فرداروز در اعتراض به دولت به علت افزایش ناگزیر تورم ناشی از این کار، حنجره پاره خواهند کرد
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 5
    کسایی که حمایت میکنن یا کورند یا خودشون رو به کوری زدن یا مغز ندارن که چیزی که میبینن رو تحلیل کنن. دیگه چیزی مونده که داغون کنید؟
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 2
      ببین. تو چشم یا مغز یا وجدان داری که اقدامات خوبشم ببینی؟
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 0
      داغون که نابودگر بنفش کرد .خدایی بی نظیر داغون میکرد .بعیده ورژن جدیدی پیدا بشه به اون نابودگری کمک دست عمو سام
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 3
    اینها رو ولش از سرمای سخت اروپا خبر
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 1
    تا نابودی و محو دشمن غربی در میدان و پای کار هستیم
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 0
    اگر طرح مالیات بر عابدی سرمایه اجرا شوند نصف گرانبها حل میشود
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 0
    اراده و حضور همه جانبه ما با توکل به خدا ، تا نابودی امریکا و اعوان و انصارش ادامه خواهد داشت ، فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 0
    اقدامت خوبش رو داریم‌ میبینیم
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 2
    فقط بلدید حرافی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس