اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در پایان نشست ۵۷ خود بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در پایان نشست ۵۷ خود بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین

و اگر مومن هستید، سستی نکنید و غمگین مباشید که شما برترید- آل عمران. ۱۳۹

نشست پنجاه و هفتم اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در شرایطی در تهران برگزار گردید که شجره ی طیبه ی جمهوری اسلامی ایران، به تازگی جنگ ترکیبی بی نظیری را پشت سر گذاشته و یک بار دیگر حسرت نابودی نظام اسلامی را به دل دشمنان و بدخواهان ملت شریف ایران نشاند.

گذشته از همزمانی نشست ۵۷ با پیروزی نظام اسلامی در منازعات اخیر، وجه برجسته ی دیگر نشست مذکور، دیدار شورای مرکزی اتحادیه و همراهان، با مقام عظمای ولایت و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) پس از ۱۲ سال است. دیداری که متضمن تجدید بیعت تشکیلات با آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین مروری بر وضعیت موجود تشکیلات و ارزیابی آن در نسبت با آرمان های انقلاب از منظر نظریه پرداز برجسته و رهبر انقلاب است. در این فرایند تحلیل و ارزیابی تشکیلات از منظر امام خامنه ای، سه محور کانونی برجسته قابل تفکیک است :

۱. کارویژه انجمن اسلامی دانشجویان ، ارتقاء سطح اعتقادی و فکری خود اعضا و اثرگذاری بر محیط است اما وجه ممیز انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، معرفی تفکر بنیادی و مرکزی جمهوری اسلامی(پیوند و ارتباط جمهوریت و اسلامیت) است که بایستی بدان اهتمام ورزید.

۲. لزوم به روز رسانی انجمن های اسلامی با حفظ اصول و مبانی.

۳. تاکید بر تداوم فعالیت علمی تشکیلات و اجتناب از تغافل نسبت به پیشرفت علمی بواسطه فعالیت دینی و سیاسی و نیز تقدیر از همایش علمی ICRE-۲۰۲۳ که توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا برگزار گردیده.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب کبیر اسلامی ایران، به جهت رهنمودهای ایشان، سه محور مذکور را مبنای فعالیت خود در سال آتی و نیز مبنای تجدیدنظر در اساسنامه اتحادیه قرار خواهد داد.

مفتخریم که در کنار ملت تاریخ ساز ایران و در سایه انقلاب کبیر اسلامی، حامی و همراه مستضعفان جهان در پیکار تاریخی حق علیه باطل هستیم و مسروریم از اینکه در سپیده دمان تاریخ جدید آینده جهان، همراهی مان با جریان حق و وارثان تاریخ انبیاء را به منصه ظهور می رسانیم که فرمود:

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ.

ان شاء الله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس