تلاش‌دلال دوتابعیتی‌برای‌نفوذ به فدراسیون فوتبال 

بروز یکسری اتفاقات عجیب در فدراسیون فوتبال باعث شده تا رئیس فدراسیون برای بررسی شرایط از پلیس فتا کمک بگیرد.

به گزارش مشرق، اتفاقات عجیب طی چند وقت اخیر باعث شده تا به تازگی پای پلیس فتا به فدراسیون فوتبال باز شود اما چرا مسئولان فدراسیون مجبور شده اند برای شناسایی برخی اتفاقات از پلیس فتا کمک بخواهند؟

ماجرا از این قرار است که در اقدامی قابل تامل برخی از اعضای فدراسیون فوتبال از دو سال پیش متوجه شدند که بعضی از ایمیل هایی که از ارگان های مختلف به آنها ارسال می شود بدون اینکه در صندوق ورودی ایمیل ها( INBOX) قرار بگیرد به طور مستقیم در صندوق پاک شده ها قرار می گیرد و همین باعث می شود برخی از دستورالعمل ها در مورد مسابقات مختلف دیرهنگام به اطلاع اعضای فدراسیون فوتبال برسد! این اتفاق مسئولان فدراسیون فوتبال را در موارد مختلف دچار مشکل کرد و در چند مقطع مهم دست کارمندان اجرایی فدراسیون را در پوست گردو گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نامه عجیب مهدی تاج به ۱۶ مدیرعامل

در زمان مدیریت شهاب عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز این اتفاق چندین بار رخ داد و مسئول بخش IT که احسان عزیزی خادم پسر عموی وی برای بررسی این موضوع مامور شد تا دلیل این موضوع را جستجو کند. در حالی که او در حال بررسی این وضعیت بود با تغییرات در مدیریت فدراسیون او هم از این سمت کنار رفت تا بررسی این موضوع توسط مسئولان وقت منتفی شود.

در ادامه و درست در فاصله یک ماه مانده به مسابقات جام جهانی و در شرایطی که فیفا و فدراسیون قطر برای همه فدراسیون های حاضر در جام جهانی ایمیل هایی جهت انجام برخی از هماهنگی ها از جمله انتخاب هتل، محل های برگزاری تمرینات، دستورالعمل‌های برگزاری مسابقات و ... ارسال کرده بود باز هم این ایمیل ها بدون اینکه به صاحبان آن در فدراسیون فوتبال کشورمان برسد در بخش پاک شده ها قرار گرفت و همین باعث شد تا دوباره پرونده این موضوع در فدراسیون باز شود. مشابه چنین اتفاقی در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هم در فدراسیون رخ داده است.

با جمیع اتفاقات و بعد از گزارش‌هایی که به رئیس فدراسیون فوتبال رسید، مهدی تاج برای بررسی این وضعیت عجیب از پلیس فتا خواسته تا این موضوع را بررسی کنند تا مشخص شود که آیا مشکلات فنی باعث این اتفاق می شود و یا خرابکاری در داخل این مجموعه باعث می شود تا از یکسری از آدرس های خاص ایمیل ها به دست مسئولان فدراسیون در بخش های مختلف نرسد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن GB ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    خرابکاری؟ جل الخالق، مکّر امکان داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس