کد خبر 1456289
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دردسر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برانکو برای پرسپولیس!

اداره مالیات آخرین اخطار خود را به باشگاه پرسپولیس داده است که مالیات عقب افتاده برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق خود را بپردازد.

به گزارش مشرق، پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ در قراردادی که او با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیر عاملی علی اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح و حمیدرضا گرشاسبی امضا کرده، آمده که پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد. این در حالی است که اصل بدهی مالیاتی برانکو مالیات ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است اما با تاخیری که در این چند سال برای پرداخت آن به وجود آمده این مبلغ به بیش ازاین مبلغ رسیده است.

طبق تعهدی که باشگاه پرسپولیس در قرارداد برانکو برعهده گرفته باید مفاصا حساب مالیاتی این مربی کروات پرداخت شود. این در حالی است که در روزهای اخیر جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران این باشگاه انجام شده تا در خصوص رسیدگی به این پرونده و راه‌های برون رفت آن بحث و بررسی صورت بگیرد که البته به نظر می‌رسد تا اینجا خروجی نداشته است. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال هم در جریان این مشکل قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دادگاه عالی ورزش مصالحه پرسپولیس و رادوشوویچ را تأیید کرد

مهمترین دلیلی که برانکو علاقه و برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد بدهی سنگین مالیاتی او است که توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده. باشگاه پرسپولیس برای ۴ سال حضور برانکو در ایران مالیات او را پرداخت نکرده آن هم در شرایطی که این مسئله جزو قرارداد برانکو بوده است. با این شرایط به محض اینکه برانکو به ایران بیاید تا زمان پرداخت مالیات از کشور ممنوع الخروج می‌شود. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ابتدا باید موضوع بدهی مالیاتی را حل فصل کند تا برانکو بتواند به ایران برگردد.

نکته دیگر آن که گفته شد به دلیل تأخیر در پرداخت مالیات برانکو، این مبلغ به حدود ۱۰ میلیارد تومان رسیده است اما چنانچه این بدهی مالیاتی یک جا پرداخت شود، دیرکرد به آن تعلق نخواهد گرفت. به هر روی جمع و جور کردن ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پرداخت بدهی مالیاتی برانکو کار آسانی نیست!

پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و با توجه به شروع نیم فصل دوم زمزمه هایی مبنی بر دلخوری بازیکنان این تیم به گوش می رسد. رضا درویش قسط اول مطالبات بوژیدار رادوشوویچ گلر سابق خود را به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به حساب او واریز کرد و سه ‌قسط دیگر را نیز باید طی ۶ ماه آینده به حساب این گلر کروات واریز کند.

در چنین شرایطی پرداخت ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزارتومان بدهی مالیاتی برانکو نیز قوز بالای قوز شده است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس