1

حمید فرخ‌نژاد بازیگری که با دروغ به نهادهای ذی‌ربط توانست از کشور خارج شود و به محض خروج، ژست اپوزیسیون گرفت، پست‌هایی در اینستاگرام خود در مدح سلطنت پهلوی و اعلام حمایت از آن‌ها منتشر کرد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در حالی چاپ و منتشر شد که صف آرایی جریان‌های سیاسی برای انتخابات ۱۴۰۲، تداوم تعطیلی مدارس، فروش خودرو در بورس، بودجه دولت در سال آینده و شلیک موفق موشک‌های کروز دریایی سپاه در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز گذشته آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی کلیات لایحه بودجه۱۴۰۲ برگزار شد. در جلسه صبح کمیسیون تلفیق، اعتبارات تملک دارایی استان‌ها بررسی شد. در جلسه عصر روز گذشته کمیسیون تلفیق نیز کلیات لایحه بودجه۱۴۰۲ پس از اظهارات مخالفان و موافقان و دفاع دولت به رای گذاشته شد و در نهایت با موافقت ۲۶عضو کمیسیون تلفیق، کلیات بودجه به تصویب رسید. روزنامه‌های مختلف به زاویای بودجه دولت پرداخته‌اند.

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان برنامه ویژه دولت برای گرفتن مالیات نوشته است:

در لایحه بودجه ۱۴۰۲ یکی از نکات قابل تامل و در واقع نگران‌کننده، رشد ۴۹ درصدی درآمدهای مالیاتی است. براساس داده‌های موجود از ۹۷۸ هزار میلیارد تومان درآمد پایدار پیشنهادی؛ ۸۲۶ هزار میلیارد تومان معادل ۸۴.۵ درصد از طریق مالیات تامین خواهد شد. در مقابل صرفا ۹۶هزار میلیارد تومان معادل ۹.۸ درصد از طریق درآمد ناشی از مالکیت دولت و ۵۶ هزار میلیارد تومان معادل ۵.۷ درصد باقیمانده را، سایر درآمدها تشکیل می‌دهد. به عبارتی می‌توان گفت که در بودجه سال آینده، سهم مالیات از درآمدهای دولت سیزدهم به رکورد خود در ۱۳ سال اخیر رسیده است.

در ادامه این گزارش آمده است:

ارزیابی وضعیت مالیاتی پیشنهادی در بودجه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، مجموع درآمدهای مالیاتی وگمرکی در بودجه سال آتی ۸۳۹ هزار میلیارد تومان است. این رقم در بودجه سال ۱۴۰۱، معادل ۵۳۶ هزار میلیارد تومان ثبت شد که در مقایسه با امسال نشان از افزایش صددرصدی سهم آن در درآمدهای مالیاتی و گمرکی می‌دهد. در این میان مالیات اشخاص حقوقی در لایحه در سال جاری ۲۹۶ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است؛ این رقم در بودجه ۱۴۰۱ برابر با ۱۳۳.۶ هزار میلیارد تومان بود که آن هم نشان از افزایش ۳۵.۳ درصدی سهم این بخش در درآمدهای مالیاتی و گمرکی ‌دارد؛ رشدی که با توجه به شرایط نامساعد تولید و تجارت از نگاه فعالان اقتصادی غیرمنطقی نیست. همانطور که مالیات اشخاص حقوقی غیردولتی به باور کارشناسان اقتصادی غیرمتعارف است.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

روزنامه شرق نیز نگاهی به پیشنهاد دولت ‌ در مهم‌ترین سند مالی ۱۴۰۲ کشور انداخته و می‌نویسد:

درحالی‌که دولت سیزدهم بر افزایش چشمگیر عملیاتی‌شدن بودجه ۱۴۰۱ اصرار دارد، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی که روز ۲۰ آذرماه منتشر کرده، گفته که تنها سه‌چهارم بودجه نیمه اول سال در واقعیت محقق شده است. براساس آمار اعلام‌شده از سوی بازوی پژوهشی مجلس شورای اسلامی در شش ماه نخست امسال درآمدهای نفتی ایران ۱۴۱ هزار میلیارد تومان بوده است. با توجه به اینکه این رقم ۴۴ درصد کمتر از پیش‌بینی بودجه برای شش ماه نخست سال بوده، به نظر می‌رسد دولت برای تأمین بخشی از مخارجش راهی جز واگذاری فروش به دستگاه‌های اجرائی پیش‌روی خود ندیده. به‌ویژه با توجه به اینکه برخی گروه‌ها نیز برای استفاده از این نفت حتی به صورت تهاتر اعلام آمادگی کرده بودند. ‌

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

روزنامه سازندگی با مواضع اولترا لیبرال نیز مواضعی منتقدانه به بودجه داشته و نوشته است:

بودجه سال ۱۴۰۲ ظرفیت بالایی برای خلق تورم دارد؛ این بودجه بیش از اینکه گره از کار مردم باز کند جنبه تبلیغاتی دارد! در بودجه به جای افزایش کیفیت و کمیت خدمات دولت بودجه نهادهای تبلیغاتی مانند صدا و سیما افزایش یافته است.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

به نظر می‌رسد که نگاه رسانه‌های اصلاح‌طلب به بودجه بیش از آن‌که کارشناسی باشد، کاملا سیاسی است! نگاهی به لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد توجه به پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت، امنیت غذایی و بهبود معیشت مردم، اصلاح ساختار بودجه، ایجاد شفافیت، جلب سرمایه عمومی و خصوصی برای طرح‌های نیمه‌تمام، طرح‌هاب مرتبط با آب و خشکسالی، اجرای نظام یکپارچه مدیریت مالی دولت و... از نکات برجسته این لایحه بوده است.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ علاوه‌بر تأمین ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، دولت در جهت حمایت از سفره مردم، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم برای یارانۀ نان در نظر گرفته است؛ از سوی دیگر با کاهش تعرفه گمرکی نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از چهاردرصد به یک‌درصد، گام دیگری برای حمایت از معیشت مردم برداشته شده است.
دولت برای تنظیم بازار خودرو به‌عنوان یکی از درخواست‌های امروز مردم، پیش‌بینی واردات دو میلیارد دلار، خودروی خارجی کرده که در صورت موافقت مجلس و با توجه به رشد تولید داخل شاهد تنظیم و متعادل شدن قیمت‌ها در این بازار باشیم.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق در حکم کارگزینی شاغلین و بازنشستگان را در نظر گرفته، البته منابع این رشد در بودجه دیده شده تا با کسری بودجه، فشارهای تورمی از این ناحیه به مردم وارد نشود؛ بر این اساس حداقل حکم حقوق کارکنان به میزان ۷ میلیون تومان افزایش می‌یابد و حقوق تا سقف هفت میلیون تومان از مالیات معاف خواهد بود. البته حق عائله‌مندی و حق اولاد هم به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.

روزنامه خراسان بر خلاف روزنامه‌های اصلاح‌طلب نگاهی منصفانه به بودجه داشته و نوشته است:

تعیین سقف برای تسهیلات تکلیفی بانک ها، تکمیل فرایند تجمیع حساب های دولت برای مدیریت بودجه و حرکت به سمت نفت زدایی از بودجه و افزایش مودیان مالیاتی از جمله نقاط مثبت لایحه بودجه ۱۴۰۲ به شمار می رود. هر چند ملاحظاتی نیز درباره برخی از این محورها وجود دارد. اعداد و ارقام مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده نشان دهنده گام بزرگی است که دولت قصد دارد باهدف کاهش وابستگی به نفت در بودجه بردارد. بر این اساس، رشد بیش از ۵۶ درصدی درآمدهای مالیاتی همزمان با رسیدن سهم آن از منابع بودجه عمومی دولت به ۴۱.۷ درصد هدف گذاری شده است که در صورت تحقق، سهم مالیات از بودجه به بالاترین میزان خود در تاریخ بودجه ریزی کشور خواهد رسید. در این میان، اظهارات وزیر اقتصاد نشان می دهد که دولت به دنبال افزایش چتر مالیاتی بر فعالیت هایی است که تاکنون جزو مودیان به حساب نیامده اند.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

روزنامه جام‌جم نیز بودجه دولت را مدبرانه خوانده و می‌نویسد:

کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه۱۴۰۲ را تصویب کرد و قرار است هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح شود. برخی منتقدان معتقدند دولت نه تنها بودجه سال آینده را خوشبینانه تهیه کرده بلکه امسال نیز کسری بودجه اتفاق خواهدافتاد. این‌که کسری بودجه در بخش‌هایی از اقتصاد اتفاق بیفتد، موضوعی طبیعی است اما نکته قابل توجه اینجاست که کسری بودجه به بخش‌هایی سرایت کند که با حقوق و دستمزد کارکنان دولت در ارتباط باشد. مانند سال۹۹ که بیست و پنجم اسفند دولت وقت به بانک‌مرکزی اعلام کرد منابعی برای پرداخت پول ندارد و بانک‌مرکزی مجبور به چاپ پول شد. آن‌طور که دولت اعلام کرده درآمدهای دولتی تاکنون ۸۶ درصد، مالیاتی ۹۵ درصد و بخش‌های دیگر تا ۹۶درصد درآمدهای‌شان محقق و دریافت شده و تا پایان سال به درآمد در نظر گرفته شده، می‌رسند.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

شیخ دیپلمات در اندیشه بازگشت؟

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان ملی برای دومین روز متولی یک رپورتاژ ویژه برای حسن روحانی رفته و خبر داده است که رئس‌جمهور سابق برای پاسخ به انتقاداتت از عملکردش وب‌سایت زده است! این روزنامه نوشته است:

«بازگشت روحانی به قدرت» شایعه است یا واقعیت؟ انتشار یک خبر در روزگذشته سبب طرح شایعات و گمانه‌هایی شد. وب‌سایت رسمی دکتر حسن روحانی به‌طور آزمایشی آغاز به‌کار کرد. این سایت علاوه بر انتشار اخبار و مواضع رسمی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، کارنامه دولت تدبیر و امید را نیز مرور می‌کند. هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت، بازخوانی مواضع و انتشار روایت‌های ناگفته از دوران هشت‌ ساله ریاست‌جمهوری روحانی و میراث دولت‌های یازدهم و دوازدهم، خاطرات رئیس‌جمهور سابق ایران از دوران نامزدی در انتخابات ۹۲ تا تشکیل دولت و فراز و فرودهای دو دوره چهار ساله و تاریخ شفاهی اعضای کابینه و مدیران ارشد دولت تدبیر و امید است. این پایگاه اطلاع‌رسانی همچنین تنها منبع رسمی و مورد تائید رئیس‌جمهور سابق برای انتقال آرا و افکار خود به جامعه و اعلام مواضع و دیدگاه‌های روحانی درباره رخدادهای روز است.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

حالا که روحانی سایت زده است و گارد طلب‌کاری باز شده است، مناسب است که در آن درباره ۸ سال فاجعه ناپایان توضیح دهد، از بزرگترین فجایع دولت نئولیبرال دستاوردهای دولت روحانی فعال شدن گسل‌های اجتماعی و افزایش تصاعدی شکاف‌های طبقاتی بود. با سیاست‌های سرمایه محوری دولت تدبیر فاصله میان دهک‌های درآمدی جامعه به حدی افزایش یافت که ترمیم و اصلاح بخش کوچکی از آن حتی با سالها تلاش و برنامه ریزی به سختی انجام پذیر خواهد بود. برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و سلوک اجتماعی رئیس‌جمهور وقت به گونه‌ای بود که ساختار اجتماعی کشور را به شدت تغییر داد و طبقات مولتی میلیاردرها و فقر مطلق را پررنگ تر کرد.

یک نفر با ادعای مخالفت با دیکتاتوری حامی سلطنت شد!

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود درباره یک سلبریتی فراری نوشته است:

حمید فرخ‌نژاد بازیگری که با دروغ به نهادهای ذی‌ربط توانست از کشور خارج شود و به محض خروج، ژست اپوزیسیون گرفت، پست‌هایی در اینستاگرام خود در مدح سلطنت پهلوی و اعلام حمایت از آن‌ها منتشر کرد. او تا وقتی در ایران بود، هیچ کنش سیاسی علیه نظام نداشت و حتی در فیلم‌هایی نقش کاراکترهای امنیتی و حکومتی را هم بازی کرده بود، و از درآمد بازیگری‌اش نمی‌گذشت، اما از ایران که خارج شد، کنشگری سیاسی ضد نظام را پی گرفت. این کنشگری را هم البته به لمپن‌ترین شکل موجود پیش برد و ادبیات زشت و چاله میدانی او سبب تعجب کسانی شد که او را فقط با نقش‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران بازی کرده بود، می‌شناختند. از جمله ادعاهای او پس از خروج از ایران، مخالفت با دیکتاتوری بود که مصداقش را جمهوری اسلامی می‌دانست. حالا، اما خودش به طرفداری از پهلوی پرداخته که حکومت سلطنتی داشت؛ و حالا باید از او پرسید که اگر سلطنت، حکومت دیکتاتوری نیست، پس چیست!؟

در ادامه این خبر آمده است:

سلطنت‌طلب‌ها به حمایت از این بازیگر فراری مشغول شدند، اما سایر کاربران مجازی این تناقض را به او یادآور شدند. آن‌ها با یادآوری ادعاهای فرخ‌نژاد در مورد دیکتاتوری و شعار دادن‌های کذایی‌اش در وصف دموکراسی، از او پرسیدند که پدر و پدربزرگ رضا پهلوی در کدام انتخابات شرکت کردند و رأی آوردند که او بخواهد در ایران دموکراسی برقرار کند!؟

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

امضای سپاه پای خلیج‌فارس

روزنامه وطن امروز خبر داده است که رزمایش موشکی- پهپادی نیروی دریایی سپاه با حضور شهپادهای زیرسطحی و پهپادهای تهاجمی با موفقیت انجام شد. در این گزارش آمده است:

رزمایش یک‌روزه نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج‌فارس روز گذشته با موفقیت انجام شد. در این رزمایش سامانه موشکی کروز و همچنین انواع پهپادها مورد استفاده قرار گرفتند. موشک‌های کروز دریایی از ۲ جغرافیای متفاوت به یک هدف مشخص و اصابت پهپادها به صورت همزمان به یک هدف مشخص از قرارگاه‌های متفاوت، از جمله اقداماتی بود که در این رزمایش با موفقیت انجام پذیرفت. تنوع و حجم زیاد آتش و انفجار در سواحل جزیره فارسی به منظور تمرین دفاع مستحکم استفاده از سلاح‌های هوشمند زیرسطحی جهت حمله و انهدام پایگاه‌ها و تاسیسات دریایی و ساحل دشمن و سازماندهی کامل و به‌کارگیری نیروی نارنجی دشمن فرضی در کلاس دشمن واقعی را از دیگر برنامه‌های این رزمایش توصیف کرد که به نحو مناسبی به مرحله اجرا درآمد.

امضای موشک‌های سپاه پاسداران پای خلیج فارس/ حمید فرخ‌نژاد چرا حامی یک دیکتاتور شده است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    7 19
    با تحرکات انگلیس، غربیها و نیز عوامل داخلیشان بعد از اعدام اکبری طی ۳روز اخیر سکه ۲میلیون و دلار ۲هزارتومان گران شد و ادامه دارد با معطل ماندن برای جنازه برجام قطعا دلار تا ۱۰۰هزار پیش میرود.
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      15 12
      اگر الان روحانی بود قطعا"دلار از مرز 100 هزار تومان عبور کرده بود زیرا عُرضه فروش نفت نداشت.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      3 8
      اغتشاشات اخیر باعث شد گزینه احیای برجام از دستور کار امریکا خارج شود.
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      7 5
      برجام یک جنازه متعفن است خود فریدون و ظریف باید آنرا دفن می کردند.
    • ایرانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 0
      عدو‌ شود سبب خیر اگر خدا خواهد. اقدام اروپا در اعمال تحریمهای جدید، تیرخلاص به برجام است. نکته مهم آن است که مردم ایران تاکنون چندبار گرانیهای سنگین ناشی از «نقض مکرر و عدم اجرای برجام» توسط غربیان را تحمل کردند و این روندهدفمند قطعا ادامه دارد. لذا عقلانی است که یکبار برای همیشه، گرانی ناشی از اعلام «پایان برجام» هم تحمل گردد تا این دورباطل و کشنده تمام شود. و الا ممکن است صبر مردم زیر این گرانی های سنگین پی در پی در نقطه ای پایان یابد که قابل بازگشت نباشد و‌ ایران ایرانستان شود. یعنی مسئولین باید بین بقاءبرجام و بقاءایران یکی را انتخاب کنند. #توقف_مرگ_تدریجی #پایان_برجام_بقاء_ایران
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      2 1
      تصحیح سرخط روزی نامه آرمان ملی: شیخ.... در آرزوی بازگشت!
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      2 0
      اگر به فکر مردمید نفت رو بدین چین تا اینجا واسه ملت خانه و جاده بیمارستان و غیره بسازه کارگر هم از ایران بدون امید به پیمانکاران اکثرا دزد داخلی و دلارهای آمریکا
    • حسین IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      2 1
      تحرکات انگلیس!!! عوامل داخلی!!! پس به اصطلاح این رئیسان و وزرای همه فن حریف چیکار میکنن.
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      2 1
      تصحیح سرخط روزی نامه آرمان ملی: شیخ ابتذال در آرزوی بازگشت!
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    7 9
    شاید رضا پهلوی خیلی ایده آل نباشد اما در حال حاضر بازگشت پهلوی تنها گزینه ای هست که می تواند مملکت را به دوره ی قاجار برگرداند
    • SE ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      13 8
      جهالت بد کوفتیه که یقه سلبریتها را نظیر کریمی و دایی و خبیث ابله نژاد ها را گرفته است
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      12 12
      خاندان پهلوی یک مشت دزد بودند که 35 میلیارد دلار و 300 تُن طلا و جواهرات و عتیقه جات را هنگام فرار از ایران خارج کردند.
  • حاج حسین IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    6 6
    آنکه شعار آزادی از حکومت اسلام سر می دهد لا جرم به بردگی در دربار بدترین استبدادگران گرفتار می شود. این طبیعی است.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 5
    هر کی که با علی علیه السلام بیعت نکند با پای حجاج بیعت خواهد کرد
    • بختیاری IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      دقیقا به همین دلیل نماز پشت هر فاسق و فاجری بدون مشکل و مباحه.مریم قجر پیش نماز عبدالشیطان هم اقتداگر.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    3 1
    ریش آبی
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    2 1
    #فوری خروج از NPT و اخراج بازرسان آژانس مورد بررسی قرار می گیرد رضا عباسی نوشت: 🔹‏بر اساس گفتگو با یک منبع مطلع در تماس تلفنی؛ در صورت اعلام رسمی تروریستی بودن ‎سپاه پاسداران از جانب اروپا، خروج از NPT ( پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای) و اخراج «تمامی بازرسان» آژانس مورد بررسی شورای عالی امنیت ملی قرار می گیرد.
  • ساسان IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    5 2
    روحانی باید کاندیدا شود تا با دست رد مردم مواجه بشود تا بیش از این مفتضح گردد.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      2 1
      دیگه تمومه ماجرا
  • کیارش GB ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 2
    چرا باید وقت مردم و سایت مشرق بیهوده صرف عقاید و نظرات کسانی شود که هیچ تحصیلات و آموزه ای در امور سیاسی یا اجتماعی ندارند و فقط به صرف اینکه با بازیگری در سینما چهره شده اند به آنها توجه شده است. هنرمندان در نظر مردم بسیار محترم و دوست داشتنی هستند اما وقتی از جایگاه خود عدول کنند بی ارزش میشوند.
  • CA ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    چرا؟ چون دیگه در ایران از پول خبری نیست و حالا باید دنبال رضا پالانی و مادر دزدش که میلیاردها دلار پول از ملت ایران دزدیدن بدوه برای دریافت جیره. حمید فرخنژاد دهن دریده از این به بعد تا وقتی که به درک واصل بشه باید پادویی دشمنان ایران رو بکنه.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    اگه حسن...ر.. و مشاوران و همفکرانش می خواهند.با ایجاد و توسعه سایت و...‌ به شکل آزمایشی افکار سیاسیون و مردم عادی و...را در باره آمدن و نیامدن ایشون و اوشون .... در انتخابات و...‌ را بسنجند!!!پبشنهاد می کنیم: باید قبل از هر گونه تعربف و تمجید از خود و جناح و افکار و عملکردشان که نقاط قوت و ضعف فراوان و غیر قابل جبران برخی از آنها بر همگان مبرهن است!!! باید و باید در این سایت لا مردم رو راست و صادق باشند. و ضمن اعتراف به تمام خطاهای ریز و درشت حداقل ۸ ساله حزب و‌گروه و طایفه سیاسی شان. تحمل انتقادات و لعن و نفرین های مردمی را که از ابعاد اقتصادی، فرهنگی؛ سیاسی... از او و تیمش دیده اند. را داشته باشد. و مردانه و بدون سانسور همه آنها به صورت روزانه درسایت شان برای مخاطبانش منعکس نمایند. و گرنه صرف دایر کردن یک سایت و خبر نامه برای توجیه برنامه های خود در دوران صدارت شان مانند تعریف و تمجید از فاجعه نافرجام و بی پایان برجام نه تنها نظر ما مردم را به سمت خود نمی کشا نند!! بلکه اینگونه اقدگامات ویترینی و تبلیقی و ظاهری و کاریکاتوری هیچ فایده ای برای ایران و‌ مردم و حتی خود حسن و گروه و فریدونش هم نخواهد داشت.!!!و ما مردم به وی و یارانش و همه کسانی مثل وی که در باره رویکرد هایش و عملکردهایش دهها و صدها ... سوال و ابهام بدون پاسخ داریم‌. رای نخواهیم داد./ تازه و صد البته وباز هم البته اگه وی تائید صلاحیت بشوند.!!!؟؟ و قوه قضائیه و مجلس و نهادهای نظار تی ...؛ خطاهای ریز و درشت وی و دوستان و یارانش در دولت ۸ ساله اش را قبل از ثبت نام در انتخابا ت رو و بر ملا نکنند.و الی آخر..
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    حالا که اروپا چنین غلطی کرده در باره سپاه عزیز جان ایرانیان، نیروی دریایی سپاه باید آنچنان در خلیج همیشه فارس ظاهر بشه که حتی اگر یک نیروی نظامی از هریک از این کشورها گذارشون به خلیج فارس بیافتد چنان بلایی به سرش بیارن که تا خود کشورشون کرال سینه برن. اول مجلس سریعآ نیروهای نظامی و انتظامی این کشورها رو تروریست اعلام کند. همین امروز. با طرح سه فوریت و نه دو فوریت.
  • علی افصحی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    5 0
    علم وزیر به شدت فاسد دربار شاه جلاد در خاطراتش در جلد سوم نقل کرده که سند جزیره کیش را به نام شاه زده و تقدیم کردم شاه معترض شد که یعنی از ایران فقط یک جزیره مال من است!نه خیر !!همه ایران مال من است! این سخن شاه جلاد خیلی شبیه سخن فرخ نژاد لمپن و رفیق اختلاسگران فاسد و فراری است که گفت «می خواهم هشتاد میلیون جمعیت ایران نباشد اگر بخواهد خمی بر ابروی بچه ام بیاید»!خب طبیعی است که همه کسانی که ایران را برای خود و زن و بچه اشان بخواهند قربانی کنند همدیگر را به سمت هم جذب کنند. بنابراین لمپن و دزدی مثل فرخ نژاد از بین همه گروهک های تروریستی پست تر از هر جانور ، ربع پهلوی را انتخاب کند چرا که خاندان پهلوی جلاد و فاسد همه کسانی بودند که ایران و ایرانیان را فدای هوی و هوس های خود کردند همان کاری که فرخ نژاد «گنده بک» نادان انجام داد
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 2
    اگه کسی میتونه به سوال من جواب بده لطفا آیا در کشورهای دیگه همه کارشناس مسائل سیاسی هستند یا فقط توی ایران که همه خودشون رو صاحب نظر در تئوری‌های سیاسی میدون
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 1
      فقط توی ایرانه ، چون جای ادمها عوض شده .
    • ⁦:⁠-⁠|⁩ IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      3 0
      بقیه کشورا رو نمی دونم ولی تو مملکت ما همه از بدو تولد کارشناس مسائل سیاسی هستند😂 شما تو مهد کودکم بری تعداد کثیری کارشناس و تحلیل گر سیاسی پیدا می کنی
  • 123 IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 0
    چه ایرادی دارد ؟
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    2 0
    روحانی اگر جرعت داره برگرده تا دمار از روزگارش در بییاریم بفرستیمش ور دل داداش دزد ش چقدر رو دارن اینا.سلطان رو خیلی کارنامه ی درخشانی از خودش به یادگار گذاشته میخواد برگرده
  • نمینی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    2 0
    روحانی باید بخاطر وزارت دوره ی آخوندی، محاکمه بشه...علت اصلی مشکل مسکن و گرانی ملک آقای روحانی هستش.تا کی مماشات؟
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    حتما از اقوام درجه یک شاه است
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 0
    جناب آقای مطهری چرا این کلمه هنوز ، انقلاب اسلامی دچار بحران نمیشه ریشه ها آنقدر عمیق و پهناور هست و همچنان در حال رشد که دشمنان را به واکنش وا داشته بلکه مانع ایجاد کنند این اجماع در هیاهوها نشان از عظمت تمدن نوین اسلامی دارد که قلوب انسان های آزاده و مظلوم که از استکبار و استعمار ضربه خوردند و آسیب دیده اند و حقوق شان پایمال شده را در می نوردد و همدلانه همراه میشوند و در این عصر تاریخی سرمایه بزرگی همراه ماست به لطف و اراده الهی و قدر میداریم ضمنا این تجارب چند دهه ای برای ما درسه
  • علوی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    طاغوت سازی برنامه ابلیس لعین و یهود ملعون است از صفویه که رو به تجمل گرایی گذاشتند تا زندیه و افشاریه و قاجاریه که فرهنگ منحوس شاهانه رو بنا نهاده تا پس از پیروزی خمینیون برای برقراری حکومت وعده داده شده مستضعفان در جهان تا شبکه نفوذ با فرزندان هاشمی در تصمیم سازی تا خطبه تجمل تا فرصت جولان تجمل گرایان و پیدا شدن طلحه و زبیر ها در حوزه ها تا سیاسیون و ادامه تفکر سازی ساختاری دوران اصلاحات تا رسمیت بخشی در تمام شئون زندگی از سیاستمداران اصولگرا که ناگزیر علنی غلطیدن سمت هاشمی تا اصلاح طلبان آمریکایی تا روحانی و گسترش در شئون فرهنگی دهه فجر و فرهنگ و جامعه با شعار مقابله با آمریکا در زندگی به سبک آمریکایی و از طلحه و زبیر تا رفسنجانی تا روحانی تا فرخ نژاد تا کاشفان حجاب و جامعه قشر خاکستری میانه سکولار بلاتکلیف که اینک حال یا جاذبه حزب الله با عدم افراط و تفریط یا جاذبه غرب زدگان و اینک آخرالزمان و حسین ع کشتی نجات است...اگر به طریق سیدعلی بر این سفینه نشست ....
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 1
    شیخ انگلیسی بفکر بازگشت .خیراست .دیدن شیطان .اتومات انسان را بسوی خدا میکشاند .اصلا حج هم بدون رمی جمرات وزدن شیطان زیبا نیست
  • ایرانی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    اینجور که‌از بودجه ۱۴۰۲ تعریف میکنید انگاری بدجوری پوست مردم کنده است فقط ماندم اقتصاد بدون پول نفت وقتی نفت صادرمیکنیم پولش چه میشود حتما خرج منزل اقا بشار در اروپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس