کد خبر 1456457
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

ماشین لباسشویی جزو لاینفک زندگی امروزی شده است. تنها کافی است لباس‌های چرک و کثیف را داخل ماشین لباسشویی بریزیم و با تنظیم نوع برنامه ماشین، پس از مدت کوتاهی لباس‌های تمیز را تحویل بگیریم. این تکنولوژی به ظاهر ساده، امروزه دستخوش تغییرات بسیاری شده است تا هر نوع لباس و پارچه‌ای را به بهترین شکل ممکن بشوید. لباسشویی اسنوا، یکی از بهترین برندهای لباسشویی در بازار ایران است که با تنوع بسیار زیاد خود، توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جذب کرده است.

آشنایی با 4 مدل برتر ماشین لباسشویی اسنوا

دیگر نیازی نیست در سرمای زمستان به دنبال یک لگن بزرگ برای شستن لباس‌ها بود! تنها کافی است یک ماشین لباسشویی خوب را خریده و از برنامه‌های متنوع آن برای تمیزی البسه استفاده کرد. شستشوی آسان و سریغ لباس با ماشین لباسشویی سبب شده است تا هر خانواده‌ای، آن را از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی خود بدانند و به دنبال بهترین مارک ماشین لباسشویی در بازار باشند.

بهترین راه برای خرید لوازم خانه با توجه به تنوع بالا و برندهای گوناگون موجود در بازار، مقایسه ویژگی‌ها و قیمت محصولات با یکدیگر است. از این رو، برخی از سایت‌ها اقدام به مقایسه ویژگی‌های برخی از برترین مدل‌های لباسشویی با یکدیگر کرده‌اند. سایت برندچی از بهترین سایت‌ها برای مقایسه قیمت لباسشویی اسنوا با سایر برندهای لباسشویی و حتی سایر لوازم خانگی است. با مراجعه به سایت برندچی می‌توانید با قیمت روز تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا آشنا شده و پس از مقایسه بهترین مدل موردنظر خود را خریداری کنید.

4 مدل برتر ماشین لباسشویی اسنوا

لوازم خانگی اسنوا به عنوان یک برند برتر ایرانی ، محصولات متنوعی را برای رضایت خاطر مشتریان خود تولید کرده است. لباسشویی اسنوا از بهترین برندهای بازار ایران است که با خدمات پس از فروش متمایز و ارزشمند خود توانسته است طرفداران فراوانی را به دست آورد. ازجمله برترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

بی شک این مدل لباسشویی اسنوا، پرچم‌دار ماشین لباسشویی‌های تولیدی این برند است که لقب گران‌قیمت‌ترین ماشین لباسشویی اسنوا را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، ویژگی‌های آن برتر از سایر مدل‌های تولیدی این برند خواهد بود. ازجمله ویژگی‌های این مدل لباسشویی اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • زاویه باز شدن درب: 150 درجه‌ای
  • دکمه‌های لمسی
  • نوع درب: Add door
  • دارای قابلیت افزودن لباس در حین شستشو
  • خشک‌کن با دور 1400
  • قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه
  • برخورداری از دیگ درام الماسه و نانوسیلور
  • دارای 14 برنامه شستشو متفاوت

آشنایی با 4 مدل برتر ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-820 OCTA PLUSE

از دیگر مدل‌های محبوب و جذاب لباسشویی اسنوا می‌توان به مدل 820 اشاره کرد. این مدل زیبا از نمایشگر لمسی و موتور دایرکت درایو برخوردار می‌باشد. علاوه بر این لباسشویی دارای گرید انرژی A+++ می‌باشد که در هزینه مصرفی برق ماهانه صرفه‌جویی بسیار زیادی می‌کند.

ماشین لباسشویی مدل SWM-94537

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جادویی در اندازه بسیار بزرگ هستید، لباسشویی اسنوا مدل 94537 انتخابی بی‌نظیر است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم و مصرف انرژی گرید +++ A مناسب خانواده‌های با جمعیت زیاد است. بهره‌گیری از موتور دیجیتال اینورتر سبب شده است تا این مدل 60 درصد کم‌مصرف‌تر از حالت بهینه مصرف باشد و صدای بسیار کمی تولید می‌کند. ویژگی جذاب دیگر این محصول، Magic Steam است که با قابلیت بخارشو نه تنها باکتری‌های آلرژی‌زا را از بین می‌برد، بلکه اتوکشی را نیز آسان‌تر می‌کند.

ماشین لباسشویی SWD-260W

اگر به دنبال کوچکترین و ارزان‌ترین لباسشویی برند اسنوا هستید، مدل 260W را انتخاب کنید. این لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرمی کاملاً ایده‌آل خانواده‌های کم جمعیت است که با گرید انرژی A+ در مصرف انرژی برق آن‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند. این مدل لباسشویی اسنوا ظاهری ساده دارد و از 10 برنامه شستشو کاربردی بهره‌مند است.

آشنایی با 4 مدل برتر ماشین لباسشویی اسنوا

سخن آخر

اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی خوب ایرانی را دارید که با خدمات پس از فروش خوب خود بتواند خیال شما را از تعمیرات و قطعات دستگاه برای همیشه راحت کند، لباسشویی اسنوا بهترین انتخاب است. با مقایسه برترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا با سایر برندها از نظر ویژگی‌ها و قیمت می‌توانید با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. سایت برندچی محلی مطمئن و دقیق برای بررسی قیمت و مقایسه لوازم خانگی است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس