دربی زَخم‌خوردگان پرسپولیس؛ طلسم مس در رفسنجان می‌شکند؟

دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و نساجی مازندران در حالی در شروع نیم‌فصل دوم برگزار می‌شود که آخرین شکست هر دو تیم مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و نساجی مازندران در افتتاحیه نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور از ساعت ۱۵ پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان با قضاوت کمیل غلامی برگزار خواهد شد.

مسی‌ها در نیم فصل اول آمار خیره کننده تنها ۴ گل‌خورده را به دست آوردند و ۱۰ تساوی از ۱۵ بازی داشتند. شاگردان محمد ربیعی نیم‌فصل نخست را با ۷ بازی متوالی بدون شکست داشته و تا به اینجا در خانه شکست نخورده‌اند تا با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باشند. آنها به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی این دیدار هستند تا جایگاه پنجمی خود را در جدول تثبیت کنند.

از سوی دیگر نساجی‌ با اولین تجربه سرمربیگری حمید مطهری در لیگ برتر روندی سینوسی را در نیم‌فصل نخست تجربه کرد و با ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم است. شاگردان مطهری در فاز تهاجمی توانستند با ۱۸ گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ را بعد از سپاهان، گل‌گهر و پرسپولیس را داشته باشند اما در خط دفاعی با ۲۰ گل خورده نیز دومین تیم ضعیف بعد از نفت مسجد سلیمان را به خود اختصاص بدهد. مازنی‌ها امیدوارند در رفسنجان ششمین برد فصل خود را بدست بیاورند تا بتوانند مجدداً به جمع ۵ تیم برتر جدول بازگردند و جایگاه مس رفسنجان در رتبه پنجم را از آن خود کنند.

دربی زَخم‌خوردگان پرسپولیس؛ طلسم مس در رفسنجان می‌شکند؟

آخرین شکست هر دوتیم مقابل پرسپولیس رقم خورد اما با این تفاوت که مس در هفته نهم با نتیجه یک بر صفر، اما نساجی در هفته چهاردهم با نتیجه پنج بر یک شکست سنگینی را متحمل شد. این شکست انتقادهای زیادی را به حمید مطهری تحمیل کرد اما باشگاه نساجی قرارداد این مربی جوان را تا فصل دیگر تمدید کرد تا نشان بدهد که به این مربی جوان خود اعتماد کامل دارد. در مقابل با توجه به عملکرد بسیار خوب ربیعی در مس احتمالا این مربی در آخر فصل از این تیم جدا شود.

مسی‌ها تا به اینجا در نقل‌وانتقلات نیم‌فصل فقط مرتضی منصوری را به طور قطع از لیست خود خارج کرده و ورودی نیز نداشته است. در مقابل بازوبند کاپیتانی نساجی دیگر بر بازوی مسعود شجاعی بسته نخواهد شد و این بازیکن به هوادار پیوست و شاهین طاهرخانی نیز از لیست این تیم خارج شد.

بازی رفت دو تیم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس