کد خبر 1457838
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
نانسی پلوسی پس از حمله ضاربان به شوهرش، «جن‌گیر» استخدام کرد!

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا پس از حمله سال گذشته ضاربان به همسرش، «جن‌گیر» استخدام کرده بود!

به گزارش مشرق، دختر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا افشا کرده که پس از حمله ضاربان به پدرش یعنی پل پلوسی، مادرش (نانسی) در ماه نوامبر از کشیش‌ها خواسته تا مراسم «جن‌گیری» را در خانه‌شان انجام دهند!

دختر نانسی پلوسی گفت: آن حمله واقعا بار و ضربه سنگینی به روح او وارد کرد و به معنای واقعی حرفه سیاسی او را درهم شکست. او روز شکرگزاری از کشیش‌ها خواست بیایند و سعی کرد جن‌ها را از خانه بیرون بیندازد و رسوم جن‌گیری را انجام داد!

گفته می‌شود دیوید دیپاپ، ضارب پل پلوسی که یک مهاجر کانادایی است، به‌دنبال نانسی پلوسی بوده و وقتی او را در خانه پیدا نمی‌کند، همسرش را در مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد. در جریان درگیری ضارب با یک چکش به پل پلوسی حمله کرد.

پلوسی دیروز (یکشنبه) در مصاحبه‌ای گفت که «از حمله به شوهرش بسیار ناراحت بوده و عذاب وجدان داشته چون ضارب به‌دنبال او بوده و شوهر وی که چندان سیاسی هم نیست، تاوان کارها و حرفه سیاسی وی(نانسی) را داده است.»

به گفته رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، همسرش هنوز به حالت عادی بازنگشته است. او که ۸۲ سال دارد، از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شد.

بر اساس گزارش اعترافات ضارب، او ۲۸ اکتبر به خانه پلوسی وارد شده تا از او بازجویی کند و قصد داشته به عنوان اخطار به سایر نمایندگان کنگره آمریکا، کاسه زانو نانسی پلوسی را بشکند!

پلوسی دسامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که برای ریاست مجلس نمایندگان نامزد نخواهد شد و در حال حاضر کوین مک‌کارتی، رئیس این مجلس است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    باید مأمور تیمارستان می آوردن این هرزه های لجن رو ببرن. به گند کشیدند آمریکا رو و ملتشون رو از دست بودجه ریزی برای فساد، هفت تیرکشی، نفرت افکنی نسبت به دین و رنگ و پوست و نژاد. عاصی شدند از جنگ با ملت های جهان.
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 0
      چه بهتر! اینکه ناراحتی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس