.

حادثه انفجار به دلیل نشت گاز در یکی از مدارس شهر ملایر امروز سه شنبه چهارم بهمن 1401 باعث صدمه و سوختگی خدمتکار مدرسه شد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی ملایر گفت: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و آسیبی به دانش‌آموزان نرساند.

"محمودرضا ملکی" روز سه‌شنبه در این باره و با تشریح بیشتر جزئیات اظهار داشت:: این حادثه در نمازخانه یکی از مدارس ملایر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی ملایر افزود: در این حادثه شیشه پنجره‌های نمازخانه مدرسه شکست و به نازک‌کاری و مبلمان داخلی ساختمان خسارات جدی وارد شد.

ملکی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه خدمتگزار مدرسه دچار ۶۰ درصد سوختگی شد و برای انجام امور درمانی به بیمارستان سوانح سوختگی اعزام شد.

شهرستان ملایر دارای سه منطقه آموزشی ملایر، جوکار و سامن با بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    3 0
    آقای وزیر آموزش وپرورش! بترس از فردای قیامت. ما خدماتی ها تمام وقتمون رو داریم صرف مدرسه می کنیم، حق و حقوق ما را چرا نمیدی؟ حالا بیا برو عیادت این بنده خدا ببینم عرضشو داری.
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      احسنت.دقیقا درد دل ما نیروهای خدماتی همین هست .کو فوق العاده ویژه که قول داده بودن ماه قبل بدن.بخدا با4بچه وحقوق کم آموزش وپرورش به خرج خودمم نمیرسم وای به حال زن وبچه هام ..مسئولین یه فکری به حال وحقوق ناچیزما نیروهای خدماتی بکنید
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 1
    واقعاً نهایت بی فکری و عدم مسئولیت. چه قدر جان آدم ها تو این مملکت بی ارزش است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس