با وجود چرخه انتخابی به هیچ کس ظلم نمی‌شود

برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر در بهترین شرایط ممکن برگزار شد.

به گزارش مشرق، مرتضی قیاسی گفت: با توجه به اینکه همه ی عنوان داران، رقبا از تمام استان‌های کشور در این مسابقات شرکت کردند، سطح مسابقات خیلی سنگین بود.

وی به چرخه انتخابی تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: هر کس بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد موفق می شود و هر کس می خواهد به دوبنده ارزشمند تیم ملی برسد باید از این فیلتر رد شود همچنین چرخه انتخابی این حسن را دارد که به کسی ظلم نمی شود.

قیاسی افزود: به جز امیرمحمد یزدانی که با نظر کادر فنی در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشت همه ی حریفان حاضر بودند و به همین دلیل ترافیک سنگینی در وزن ۷۰ کیلوگرم ایجاد شده بود.

قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور با بیان اینکه با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردم، اظهار کرد: همه ی فکر و ذکرم پیش از شروع مسابقه قهرمانی بود و پیش بینی هم میکردم که صاحب مدال طلا شوم.

وی در پایان از مردم قدردانی کرد و گفت: از تمام کسانی که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم همچنین از همه ی مردم تشکر می کنم که همیشه حامی کشتی گیران هستند ان‌شاءالله با کسب مدال‌های رنگارنگ بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس