کد خبر 1458774
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
گوشی Infinix Zero 5G 2023 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی Infinix Zero ۵G ۲۰۲۳ چهارم فوریه عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که شرکت Flipkart در تاریخ چهارم فوریه گوشی Infinix Zerp ۵G۲۰۲۳ را عرضه خواهد کرد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LCD با رزولوشن +FullHD است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. گوشی Infinix Zero ۵G۲۰۲۳ در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Infinix Zero ۵G۲۰۲۳ در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ بهره می‌برد، در حالی که نسخه دوم به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ SoC مجهز شده است. همچنین یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری این گوشی تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۳ وات بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Infinix Zero ۵G۲۰۲۳ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر قرار گرفته است. این محصول با استفاده از رابط کاربری XOS ۱۲ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

منبع: ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس