کد خبر 1458889
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
امیرعبداللهیان: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب‌گردی برای آن متصور نیست

وزیر امور خارجه ضمن تأکید بر اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در پی یورش وحشیانه رژیم ‌صهیونیستی در ⁧ اردوگاه جنین گفت: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب‌گردی برای آن متصور نیست.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (جمعه) هفتم بهمن ماه در توئیتی به زبان عربی در پی حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنبن نوشت: یورش وحشیانه و قتل‌عام رژیم ‌صهیونیستی در ⁧ اردوگاه جنین⁩ نیازمند اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در برابر جنایتکاران است.

وی افزود: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقبگردی برای آن متصور نیست.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ششم بهمن ماه، تهاجم وحشیانه نظامیان جنایتکار رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم مظلوم فلسطین منجر شد را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت و بی‌عملی مجامع مسؤول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به جنایات روزانه رژیم اشغالگر قدس را دردآور و مایه شرمساری خواند و همچنین خواستار انسجام مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مقاومت مشروع این ملت علیه اشغالگران صهیونیست و تحرک جدی برای جلوگیری از اقدامات ضدبشری و تروریستی رژیم آپارتاید صهیونیستی شد.

امیرعبداللهیان: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده است

رسانه‌های فلسطینی از درگیری صبح پنجشنبه ششم بهمن ماه اشغالگران صهیونیست با نیروهای مقاومت در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری خبر دادند. وبگاه عرب۴۸ به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۹ فلسطینی در اردوگاه «جنین» به شهادت رسیده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کاظم IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 3
    دیپلماسی التماسی یعنی تو
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 2
    یکی نیس بگه فلسطین به تو چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس