1

کرانه باختری با توجه به وضعیت فعلی‌اش که امکان کاربرد تسلیحات سنگین، راکت و موشک ضدزره در آن وجود ندارد، با تسلیحات انفرادی به دلیل مجاورت با محل زندگی صهیونیست‌ها می‌تواند برای آنان رعب‌انگیز باشد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یکشنبه نهم بهمن ماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل، بازتاب وسیع برنامه دولت برای فروش اموال مازاد و تلاش ایران برای روشن شدن ابعاد حمله به سفارت آذربایجان در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

رهبر معظم انقلاب در بازدیدی سه‌ساعته از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، در جریان آخرین یشرفت‌های حوزه صنعتی کشور قرار گرفتند. در این بازدید، علاوه بر مدیران بخش دولتی، فعالان بخش خصوصی به تشریح موفقیت‌های به دست آمده طی چند سال اخیر پرداختند و البته به پرسش‌های مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

روزنامه جام‌جم در تیتر اول خود به دیدار امام خامنه‌ای از این نمایشگاه پرداخته و می‌نویسد:

در این نمایشگاه که رویکرد دانش‌بنیان داشته، غرفه‌داران، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در این حوزه گزارش داده و از تلاش‌های خود برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، ارزآوری، جهش صادرات و تکیه بر توان و اراده ایرانی سخن به میان آوردند. به‌عنوان مثال، رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید با ارائه گزارشی به مقام معظم رهبری گفت: در حوزه ساخت لوازم خانگی ظرفیت‌های تولیدی بیشتر از مصرف داخل است و بر همین اساس، خط تولید لوازم خانگی به خارج مرزها کشیده است؛ در کشورهایی مثل عمان و روسیه. همچنین در حوزه پایش هوشمند بازار، سامانه‌ای طراحی شده که می‌توان همه دادوستد کالایی در کشور را زیر نظر گرفت که با این سیستم، همه چیز تحت نظر دقیق قرار می‌گیرد. منوچهر منطقی، معاون وزیر صمت هم گفت: ما دو گلوگاه مهم در تاب‌آوری تولید داشتیم که شامل مجموعه‌های موتوری و لوازم الکترونیک هستند. با تمرکز روی حوزه دانش‌بنیان‌ها، موفق شدیم بر محدودیت‌ها و تحریم‌ها غلبه کنیم، به‌طوری که ۸۰‌درصد از کمبودها در حوزه الکترونیک و ۶۰‌درصد در رابطه به گلوگاه موتوری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، برطرف شده است. با این روند، ساخت سه دستگاه اتوبوس جدید در مسیر اجرایی قرار گرفته که وزارت کشور هم قرار است ۳۰۰۰ دستگاه را خریداری کند.

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

مولدسازی تحرک دولت با حاشیه‌های خاص سیاسی!

اکثر کارشناسان اقتصادی از بزرگ بودن حجم دولت و سهم بالای ۸۰ درصدی دولت در اقتصاد ملی گلایه دارند و معتقدند اموال فراوان در اختیار دولت از بازدهی لازم برخوردار نیستند و هزینه زیادی بدون داشتن عایدی بر اقتصاد تحمیل می‌کنند، لذا باید مولدسازی در این زمینه مولد سازی صورت گیرد. همچنین اقتصاد کشور باید مردمی شود.

ماجرای مولد سازی در بسیاری از روزنامه‌ها بازتاب داشته است؛ روزنامه سازندگی مولدسازی را حراج خوانده و نوشته است:

حراج بدون نظارت اموال دولتی یادآور واگذاری غیراصولی مخابرات و شرکت مهاب قدس است که خریدار با درآمدی که از اموال بدست آورد، اقساطش را پرداخت کرد، مصونیت قضایی هم یک بدعت عجیب است. چرا باید طرفین معامله اموال دولتی مصونیت قضایی داشته باشند و اگر قانونی نیست و شبهه دارد چرا باید با آن موافقت کرد. محمد مخبر رئیس هیئت هفت نفره است که مسئولیت تصمیم گیری درباره فروش اموال و دارایی های دولت را دارند!

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

روزنامه‌های اصلاح‌طلب طرح مولدسازی را کاملا سیاسی می‌بینند، به عنوان مثال روزنامه اعتماد می‌نویسد:

مولدسازی نوعی ثروت‌آفرینی است البته نه صرفا با رویکرد پولی و مادی آنی بلکه مولدسازی با رویکرد آینده و بهبود سلامت شهروندان مانند ایجاد فضای سبز و توسعه زیرساخت‌ها هم معنا پیدا می‌کند. شقاقی شهری گفت: آنچه محل شبهه و نگرانی می‌شود نحوه مولدسازی دارایی‌های دولت و نگاه دولت به نحوه مولدسازی و محل مصرف حاصل از مولدسازی است، اما نگرانی‌ها از اینجا شروع می‌شود که با نام مولدسازی اموال دولت را به فروش برسانند و منابع حاصل از فروش آن را صرف هزینه‌های جاری و حقوق و دستمزدهای دولتی کنند.

در ادامه این گزارش آمده است:

اگر اموال دولت را به فروش برسانند و به توسعه زیرساخت‌ها و کاهش فرسودگی زیرساخت‌ها کمک کنند، باز هم اقدام درستی است اما اگر اموال دولت را بفروشند و صرف هزینه‌های جاری کنند واقعا جای نگرانی است و شبیه این موضوع است که فردی زمینی یا فرشی یا دارایی دارد که با نقد کردن آن پولش را صرف غذا در رستوران کند اما در صورتی که این فرد زمین خود را تبدیل به یک ساختمان یا بنگاه تولیدی کند یا خانه‌ای را بازسازی کند این دارایی تبدیل به احسن شده است.

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

روزنامه شرق نیز طرح مولد سازی را فاقد شفافیت خوانده و نوشته است:

بارها این انتقاد وجود داشته است که برخی مسئولان قانون را دور می‌زنند، اما حالا باید دید، آیا زمانی رسیده است که خود قانون هم در تنگنا قرار می‌گیرد؟ به هر حال این مواجهه با قانون به نام مصوبه مولدسازی تا جایی چالش‌برانگیز است که برخی کارشناسان اقتصادی از واژه نوعی تفاوت طبقاتی برای توصیفش استفاده می‌کنند. اعطای چنین اختیاراتی، آن هم در پرونده‌ای که ۱۱۰ هزار میلیارد تومان اموال عمومی در میان است، هم می‌تواند شبهه‌برانگیز باشد و هم چالش نحوه برخورد با اموال عمومی را به وجود آورد، بدون آنکه بتوان خاطیان را مورد تعقیب و پیگرد قضائی قرار داد. این شبهه زمانی پررنگ‌تر جلوه می‌کند که پروسه تصویب آن هم چراغ‌خاموش جلو رفت، آن هم در شرایطی که هیچ شخص یا رسانه‌ای از جزئیات آن تا روز پنجشنبه خبردار نشده بود.

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

در حالی ادعای عدم شفافیت درباره این طرح از سوی مخالفان دولت بیان شده است که متن بندهای مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت بعد از لازم الاجرا شدن محرمانه نیست و متن به صورت شفاف در سایت سازمان خصوصی سازی در بخش قوانین و مقررات منتشر شده است. پیش‌نویس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی به علت سطح اهمیت تصمیم گیری محرمانه است اما وقتی متن، نهایی و مصوب و لازم‌الاجرا شود و برای اشخاص ثالث حق و تکلیف ایجاد کند، باید منتشر شود و در دسترس عموم قرار گیرد همچنانکه این مصوبه نیز در سایت سازمان در اختیار عموم مردم قرار گرفت و هفته گذشته در قالب کتابچه نیز منتشر شد. جالب توجه آنکه حتی وب‌سایت العربیه نیز به جمع مخالفان طرح مولد سازی اضافه شده است!

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید!

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

یک روز پس از آنکه نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی با یورش به مردم بی‌دفاع فلسطین در شمال کرانه باختری در اردوگاه جنین، دست به کشتار وحشیانه زدند و ۱۰ نفر را به شهادت رساندند و حدود ۲۰ نفر را زخمی کردند، عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های روز جمعه خواستار صلح با اسرائیل شد! عبدالحمید که چندی پیش با حمایت از فرقه ضاله «بهائیت» خبرساز شده بود و بسیاری از علمای اهل سنت را به واکنش واداشت، اکنون، اما خواستار صلح با اسرائیل شده است. او که معلوم نیست به نمایندگی از کدامیک از مردم ایران سخن می‌گفت، اضافه کرد: «مردم ایران در فلسطین خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند!»

در ادامه این خبر آمده است:

این سخنان واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی در پی داشت و بسیاری از کاربران به نقد سخنان او پرداختند. برخی اظهارات او را ساده‌لوحانه و ناشی از نداشتن سواد سیاسی و برخی هم او را متهم به نفوذی بودن کردند.
اظهارات عبدالحمید درباره صلح مردم فلسطین با اسرائیل از زبان مردم ایران در حالی است که خشم و کینه مردم ایران از رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی نه الان که از پیش از انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و ریشه این نفرت تاریخی به همان خوی اشغالگری و غصب سرزمین‌های ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان به دست صهیونیست‌ها بازمی‌گردد. بنابراین طی چند دهه گذشته چه اتفاق جدیدی در مسیر احقاق حقوق ملت فلسطین افتاده است که اکنون عبدالحمید نسخه صلح با دشمن‌ترین دشمنان دنیای اسلام می‌پیچد!؟

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

کرانه باختنی

در حین مراسم تشییع شهدای جنین، فرماندهان و رهبران فلسطینی وعده انتقام خون شهدا و تلافی حمله اسرائیل را داده بودند و با گذشت ۲۴ ساعت این وعده عملی شد. این حماسه بزرگ مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفته است، روزنامه وطن امروز در تحلیل آن نوشته است:

عملیات مسلحانه «خیری علقم» در قدس شرقی دومین عملیات قدرتمند بعد از حمله «رحد حازم» علیه صهیونیست‌ها در سال جاری محسوب می‌شود که به هلاکت ۹ صهیونیست از جمله یک خاخام و نظامی برجسته رژیم صهیونیستی و زخمی شدن ۱۲ صهیونیست منجر شد؛ عملیاتی که نوید خطری بزرگ برای ایجاد یک جنگ تمام‌عیار شهری درون سرزمین‌های اشغالی را می‌دهد. نیمه‌شب جمعه صدای شلیک در محله «نبی یعقوب» در شمال قدس اشغالی خواب از سر نتانیاهو و بن گویر، وزیر تندرو و افراطی امنیت داخلی وی ربود. خیری علقم جوان ۲۱ سال فلسطینی با مهارت بسیار زیاد شروع به تیراندازی به سمت صهیونیست‌های افراطی کرد. علقم از خودرو خود پیاده شد و در نزدیکی کنیسه صهیونیست‌ها شروع به تیراندازی کرد و نزدیک به ۳۰ نفر را هدف گرفت که تاکنون ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

روزنامه فرهیختگان نیز عملیات رحد حازم را تحلیل کرده و می‌نویسد:

کابینه راست افراطی نتانیاهو، از چاله به چاه افتاد. آنها برای کاستن از حجم اعتراضات خیابانی چندده هزار نفری برای استعفای کابینه، اقدام به طراحی یک عملیات پیش‌دستانه در اردوگاه جنین کردند تا از این طریق هم ضرب شستی به مقاومت فلسطین نشان دهند و هم برای مدتی از زیر فشار انتقادات خارج شوند. روز پنجشنبه در تهاجم به جنین، ۱۰ فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند. احیانا پس از این جنایت، وزرای کابینه نتانیاهو نفس راحتی کشیدند که تا چند ماه خبری از سقوط کابینه و تداوم بی‌ثباتی سیاسی چند ساله در سرزمین‌های اشغالی نیست.

در ادامه این گزارش آمده است:

کرانه باختری با توجه به وضعیت فعلی‌اش که امکان کاربرد تسلیحات سنگین، راکت، پهپاد و موشک ضدزره در آن وجود ندارد، با تسلیحات انفرادی به دلیل مجاورت با محل زندگی صهیونیست‌ها می‌تواند برای آنان رعب‌انگیز باشد؛ چه اینکه طی سه سال اخیر این مساله به اثبات رسیده و حتی از نبردهای مقاومت غزه نیز تلفات بیشتری به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است.

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید! / نتانیاهو چگونه جنگ امنیتی را در کرانه باختری باخت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ثریا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    12 6
    کاملا روشن است عبدالحمید در چارچوب طرح عربستان درقضیه فلسطین حرکت و مو به مو در مسیر راهبرد سعودیهای وهابی حرکت میکند و اشغالگران حجاز خواهان صلح فلسطین با اشغالگران صهیونیست است
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      4 0
      آیا احتکار خانه ، سکه ، ارز و.. در راستای جنگ اقتصادی و جرم نیست؟
    • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      1 6
      احتمالا عبدل خان میخوان جایزه صلح نوبل بگیره ! آرزو بر رفیق طالبان عیب نیست . بیچاره نمیدونه بهائیان به هیچکس رحم نمیکنن . به قدرت برسن اولین کار خراب کردن مسجد مکی رو سر خودشه !
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      1 5
      انتهای اعتقاد و اندیشه وهابیت دشمنی با پیامبر و قرآن خدا هست!!
  • رضا هاشمزاده IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 7
    تجزیه اسرائیل طرح بنده است. با محوریت 4شهر یک کشور مسیحی تشکیل شود(شماره1) دو دولت یهودیی :یکی افراطی (نتانیاهو) دومی متشکل از سفاردی ها و افریقائیها وشرق اروپا به نام( یهودیه-) مسالمت آمیزبا اعراب(شماره2)بارهبری خاخامهای ضد صهیونیزم
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      3 2
      مزخرف نگو. همه فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است
  • DE ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 5
    اسراییل دوست ملت ایرانه????????
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    7 5
    هروقت این افسادطلبان به دسته جمعی به چیزی حمله میکنند مشخصه قرار اتفاق خوبی برای مردم و کشور رخ بده و این سرمایه های اسرائیل در ایران باید جلو آن را به هرقیمت بگیرند
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 2
    سند۲۰۳۰، گسترش پارک های تک جنسیتی، ایا اشاعه همجنس بازی؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 2
    سند۲۰۳۰, مسدودی اینترنت معمول و هل دادن مردم به استارلینگ و اینترنت فراگیر جهانی
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    قرصهاتون رو سر وقت نمیخورید ، دردسر برا همه درست میکنید .
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 3
    ترکیه رکورد داری آذری کشی در جهان است.سربازان ترکیه خسته از سر بریدن ۶هزار آذری در آناتولی بالاخره به تبریز رسیدند و آن آذری کشی در تبریز و اردبیل اتفاق افتاد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 4
    ترکیه رکورد داری آذری کشی در جهان است.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 3
    عبدالحمید دارد ماموریت واگذاری از اربابان خود را به انجام می رساند وقتی آل سعود وهابی شبانه روز در تلاش برای همکاری همه جانبه با اسرائیل را دارد ایشان هم که مامور آنها در ایران است را وادار به انجام این ماموریت می کنند که ان شاءالله بزودی طشت رسوای اش به زمین خواهد افتاد و برادران اهل سنت سیستان و بلوچستان به پشت پرده این ماجرا واقف خواهند شد منتظر روزهای خوش باشید
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 2
    الان نظر عبدالحمید نظر اکثریت ملت ایرانه مگه ؟؟
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      5 1
      منظورش جمعیت وهابی ها و افساد طلبا با هم است.
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      3 1
      بله ، اگر میگی نه ، خلافش رو ثابت کن .
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 5
    بیجا می کند از طرف ملت ایران سخن می گوید
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    4 2
    عبد الحمید خدا راشکر این آشوب ها نقاب از چهره ها برداشت و اینکه بیجا می کند از طرف ملت ایران سخن می گوید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    این دروغ
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 2
    عبدالحمیدازارامش درفلسطین حرف زده /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    4 1
    این دروغ کاناله وگرنه عبدالحمیدازارامش درفلسطین حرف زده
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    این دروغ کاناله وگرنه عبدالحمیدازارامش درفلسطین حرف زده
  • ایرانی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 1
    نه عبدالحمید نمیتونه از صلح بگه
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 3
    عبدالحمید غلط میکنه از صلح بگه
  • ایرانی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 2
    عبدالپلید میتونه از صلح بگه؟؟
  • ایرانی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 2
    نه عبدالحمید بشدت خراب شده
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    عبدالحمید میگه فضا را امنیتی نکنین ولی بادیگارد برای حفظ جانش داره.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      3 2
      خوب حساب بردید ازش ها ؟!!
  • شهروند IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    ب فضل پروردگار رژیم منحوس اسراییل نابود میشود
  • امین الله IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 4
    ما بلوچ ها تا حالا طرفدارش بودیم ولی الان داریم میفهمیم عبدالحمید از هزار تا طالبان بدتره
    • ش. AE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      1 2
      شما که لا لایی میگی چرا خوابت نمیبره بزنید به درک واصل کنید این سعودی پرست رو پول مفت ال سعود زیر دندونش مزه کرده
  • اسرافیل IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 2
    یواش یواش نوبت جهاد نکاح هم می رسد حکم هفته آینده عبدالحمید با مشاوره شیخ عرعور و دیگر استادانش همینه
  • علوی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 1
    مگه عبدالحمید پروژه بزرگترست ؟! امنیتی هم امنیتی ها دهه شصت ؟!!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 2
    حتی مرغ های پخته داخل دیگ هم می دانند عبدالحمید مهره نفوذی سرویس های اطلاعاتی غرب و وهابیون عربستان است و در هماهنگی کامل با آنها عمل می کند کشورها عربی و نماینده آنها در ایران آقای عبدالحمید چه امتیازی از اسرائیل گرفته اند که اینقدر دم از صلح با این رژیم اشغالگر می زنند
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 2
    عبدالحمید در ایران زندگی می کند باید معلوم شود از طرف کی خواهان صلح با اسرائیل است ظاهرا از انفعال نظام در برابر خود بهره برده و خود را حاکم خود خوانده امارات بلوچستان ایران می داند تجزیه ایران اینگونه رقم می خورد
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    2 0
    چرا دروغ میگید /؟ عبدالحمید گفت حقوق شهروندی حتی بهاییان هم باید رعایت شه و درست میگه
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 2
    سلام به جناب عبدالحمید نقشه فلسطین از سال١٩۴٧ که اکثریت خاک فلسطین متعلق به اعراب بوده وبه تدریج اسراییل همه رو گرفته وبه اندازه دو نقطه کوچک در جنین وغزه باقی مونده رو نشون بدین، قبلا هم توافقاتی شد، ولی اسراییل زیر توافقاتش زد، الان هم هدفی جز اشغال کامل نداره، مثل کبک سرمون رو تو برف نکنیم، اسراییل سازش نمی خواد، همه ی اراضی رو می خواد، حتی بخشهایی از سوریه، اردن، لبنان، و... رو هم می خواد
  • علی افصحی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 2
    عبدالحمید چگونه در کژ راهه فرار گرفته و خیلی زود به نقطه پایان رسید ؟ او در سرزمینی نفس می زند که هویت اصلی آن در پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز ضد صهیونیستی بودن است و پرچمدار مبارزه با اسرائیل غاصب. سرزمینی که امام خمینی سر آمدترین فقیه شیعه در همه دوران اسلام به حمایت از فلسطین و ساکنین اصلی اهل تسنن آن رفته فرمود «اسرائیل باید از بین برود» و در اولین اقدامش درارتباط با ملل ، جاسوسخانه رژیم صهیونیستی را به نمایندگان مبارز فلسطینی تحویل دادو بانی روز قدس شد. و پس از رحلت امام راحل ، ولی فقیه خردمند و نامدار ، خلف صالح امام راحل ، امام خامنه‌ای همه فلسطین را از مرحله پرتاب سنگ به مرحله شلیک موشک به اهداف هوایی ، دریایی و زمینی رساند به گونه ای که دیگر ارتش کاغذی اسرائیل غاصب حتی یک پیروزی را کسب نکرد. ولی فقیهی که برای عمر منحوس رژیم صهیونیستی حتی زمان تعیین فرموده، سرزمینی که پدر موشکی اش وصیت کرد روی سنگ مزار شریفش بنویسند «این جا مدفن کسی است که آرزوی جنگ با اسرائیل غاصب را داشت»سرزمینی که یل جاودانه اش حاج قاسم بیش از دو دهه برای تسلیح و تعلیم مبارزانش وقت صرف کردو...حالا یک عنصر بدنام سازمان های جاسوسی به نام عبدالحمید آمده و سخن از صلح با اسرائیل غاصب می زند آن هم بیشرمانه به نام مردم ایران. در مراجعه به قرآن، قرآن در سوره مائده خباثت عبدالحمید را این گونه می بیند: در آیه هفتاد و هفت می فرماید«قل یا اهل الکتاب لا تغلوا فی دینکم غیرالحق در باره دین تان گزافه گویی و یاوه سرایی نکنید و فقط حق بگویید. و لا تتبعوا قوم اضلوا من قبل و اضلوا کثیراو ضلوا عن سواء السبیل وبه میل شیطانی کسانی حرف نزنید که پیشتر بسیاری را به گمراهی کشانده و می کشانند و تلاش دارند از راه راست شما را منحرف سازند این مستقیم سخن قرآن با عبدالحمید است در این دهه فجر، دهه ای که در آن شاه جنایتکاری نابود شدکه در بست در اختیار شیطان بزرگ آمریکا بود بهائیت را پر وبال می داد و اسرائیل غاصب را نفت و سفارت و فرصت تعلیم ساواک ، تعمیر هواپیما و...می داد! برخلاف یاوه های عبدالحمید،اینک ولی فقیهی چون امام خامنه‌ای بر ایران ولایت دارد که حامی درجه یک فلسطین است به کوری چشم شیطان بزرگ و مزدورانش. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    "بعد از لازم الاجرا شدن" ??? مفهوم همین جمله این است که بقول شما مخالفین کاملا درست می گویند. عده ای می خواهند بر سر سفره ی خاصی بنشینند و میل بفرمایند و برای هفت نسل بعد از خود ارث برجای بگذارند. بجای دفاع بی باکانانه از این عمل ، طور دیگه ای فکر کنید.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 2
    چیز عجیبی نیست. چون عبدالهویج که وهابی مسلک است. با بهایی ها قرابت دارد. بهایی ها هم بجای مکه می روند عکا که در اسرائیل است. پس اگر کسی بهایی یا وهابی باشد. بایستی برای ادای مراسم دینی خودبا اسرائیل مراوده داشته باشد.
  • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 1
    یه سوال برام پیش اومده کسی هست جواب قانع کننده ای بهم بده؟ مگه ایشون منصوب رهبر نیست؟ پس چرا ضد جمهوری اسلامی و طرفدار عربستان و اسرائیل هست و همچنان به کارش ادامه میده؟
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    2 1
    من نه از عبدالحمی خوشم نمیاد،، اما حرفش در مورد فلسطین درسته،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس