کد خبر 1459720
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اوکراین خواستار زیردریایی‌های آلمانی شد

در بحبوحه جنجال‌های کشورهای غربی برای وادار کردن آلمان به عرضه تانک‌های لئوپارد به اوکراین، هم‌اکنون سفیر اوکراین در آلمان خواستار زیردریایی‌های برلین برای نبرد با روسیه شده است.

به گزارش مشرق، در میانه جنجال‌ها برای وادار کردن آلمان به ارسال تانک‌های «لئوپارد ۲» به اوکراین برای نبرد با روسیه، «آندریج ملنیک» سفیر اوکراین در آلمان خواستار زیردریایی‌های آلمانی برای نبرد با روسیه شده است.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، در این خصوص نوشت: «سلام بچه‌ها، می‌دانم که یک طوفان شدید جدید در انتظارم است اما یک ایده خلاقانه دیگر دارم. آلمان (شرکت تیسن کروپ) یکی از بهترین زیردریایی‌های جهان "اچ دی دابلیو کلاس ۲۱۲A" را تولید می‌کند. ارتش آلمان ۶ زیردریایی "او-بوت" از این مدل را دارد. به چه دلیل یکی از آن‌ها را به اوکراین نمی‌فرستد؟ آن‌وقت ما می‌توانیم با اقتدار ناوگان روسیه را از دریای سیاه بیرون کنیم».

این دیپلمات اوکراینی در حالی چنین درخواستی را مطرح کرده است که کشورهای غربی به خصوص ایالات متحده آمریکا در حال اعمال فشار به آلمان هستند تا تانک‌های لئوپارد را برای نبرد با روسیه به اوکراین ارسال کند.

با اینحال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که برلین نگران است که این کمک‌های یکجانبه به کی‌یف با اقدامات تلافی‌جویانه روسیه مواجه شود.

کشورهای غربی از ابتدای آغاز جنگ اوکراین، در حال ارائه حمایت‌های همه‌جانبه تسلیحاتی به کی‌یف و تشدید فشارها علیه مسکو هستند و این روند همچنان ادامه دارد. روسیه در پی اعلام تصمیم واشنگتن و برلین برای ارسال تانک به اوکراین هشدار داده‌ که این تانک‌ها مانند سایر تسلیحاتی ارسالی ناتو در آتش نیروهای ارتش روسیه خواهد سوخت و بارها گفته که این اقدامات به معنای مشارکت مستقیم در جنگ علیه مسکو است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 3
    بچه پررو. چیزی دیگه نمیخوای؟؟؟میخوای از ایران هم موشک های بالستیک برات بیاریم؟؟؟ با امریکا دوست شدی تاوان ان را خواهی داد.ان شالله
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      5 6
      فعلا که شما دارید تاوان میدید اقتصاد فلج شده پایگاه های داخل کشور رو زدن تو سوریه هر روز داره اسرائیل پایگاه های شما رو میزنه بالستیک هاتون رو نگه دارید برای خودتون
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      1 3
      بالستیک های با تکنولوژی قدیمی به درد خودتون میخوره
    • ح IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      اقتصاد فلج ما حاصل کارهای شما غربگداها بیناموسه!!
  • عطار IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 2
    یک مثل قدیمی هست که میگه: عاقبت بچه پررو میشه........
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    میخواد مسکو رو محو کنه ، ایول
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 2
    اوکراین ، بعد از جنگ ، قویترین ارتش جهان و پایگاه ناتو یا امریکا در اروپا میشه . درردراز مدت ، خوب پیش میره اوصاع
    • ح IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      اگر اکراینی باقی بمونه!!
  • سید فروزان CH ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    به همین ترتیب پیش برود ،ایستگاه فضایی هم می‌خواد ،موشک قاره پیما هم می‌خواد ،ریاست سازمان ملل را هم می‌خواد ،اصلا چاپخانه چاپ دلار در امریکا را هم بدهند با این مرتیکه زلنسکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس