کد خبر 1460017
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
گراهام: تنها یک دونالد ترامپ وجود دارد؛ او دنیا را جای بهتری کرد!

سناتور ایالت کارولینای جنوبی با حمایت تمام قد از رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حزب جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌تواند بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های او را پیش ببرد.

به گزارش مشرق، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی می‌گوید که حزب جمهوری‌خواه بدون انتخاب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور در انتخابات سال ۲۰۲۴، نمی‌تواند ماحصل و منافع سیاست‌های او را برداشت کند.

گراهام در جریان یک گردهمایی در کارزار انتخاباتی ترامپ در کارولینای جنوبی گفت: چندبار این حرف را شنیده‌اید؛ «ما سیاست‌های ترامپ را دوست داریم اما آدم جدیدی را می‌خواهیم؟»؛ بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های ترامپ هم وجود ندارد.

وی در ادامه، ترامپ را «قوی و قابل اطمینان» توصیف کرد و مدعی شد که رئیس جمهور سابق آمریکا جهان را به جای بهتری تبدیل کرد!

گراهام افزود: هم‌اکنون در دنیای خطرناکی زندگی می‌کنیم. خبر خوب برای حزب جمهوری‌خواه این است که تا سال‌های سال بیشمار فرد مستعد خواهد آمد اما تنها یک دونالد ترامپ وجود دارد. و صادقانه می‌گویم، شما می‌توانید درباره سیاست‌های او حرف بزنید اما قادر به انجام کاری که او کرد، نیستید.

حمایت تمام قد گراهام از ترامپ با تامل وی در نوامبر پارسال، تفاوت فاحشی دارد. پس از آنکه ترامپ به طور رسمی اعلام کرد که نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌شود، گراهام گفت که شکست دادن ترامپ «دشوار» است اما از او حمایت نکرد.

با این حال، گراهام سال‌ها است که متحد وفادار و دوآتشه ترامپ بوده است. چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا برای سومین بار نامزد شده است. او در سال ۲۰۱۶ در رقابت با هیلاری کیلنتون پیروز شد و در ۲۰۲۰ به جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا باخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • nitrueidfalse IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    4 0
    ترامپ شخصی است که علاوه برسابقه تجاوزات وبی بندوباری اخلاقی شغل کاباره وقمارداری که باعث دائم المری وفروپاشی اقتصادی خانوادها برای سودشخصی عده ای شده وباعث بمباران واسیب به نظامیان سنتکام وتلورانس 30 درصدبالاترسرعت رشدبدهی امریکا وتهییج وحمایت ازحمله کنندگان به کنگره کاری نکرده دوشیدن سعودی وهزینه کرده های چندین برابر برای تجهیزنظامیان بلک واترکه ضرربیشترازسودشده
  • نرگس مهاجر IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 1
    اگر منظورش ترور حاج قاسم است، اسم این الدنگ را هم جزء تحت تعقیب ها قرار بدهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس