کد خبر 1460488
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
کیهان

گفت: همه این دروغ‌های بزرگ و لاف‌های گزاف را برای دلخوشی و امیدواری اپوزیسیون و تروریست‌های آشوبگر گفته بودند و حالا که نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند، دنده عقب گرفته‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا برای مقابله با ایران گفته است؛ ما نگفتیم برجام مرده است! ما قصد تغییر نظام در ایران را نداریم! ما خواهان مذاکره غیرمستقیم با ایران هستیم!

گفتم: ‌اولاً؛ که بایدن به صراحت گفت برجام مرده است. ثانیاً؛ برجام واقعاً هم مرده است. ثالثاً؛ ۴۴ سال است که تغییر نظام در ایران اسلامی را به عنوان یک خط استراتژیک دنبال می‌کنید ولی هیچ غلطی نتوانسته‌اید بکنید. رابعاً؛ همین آقای رابرت مالی گفته بود فعلاً تمرکز ما روی حمایت از آشوب‌هاست و دنبال مذاکره نیستیم!

گفت: همه این دروغ‌های بزرگ و لاف‌های گزاف را برای دلخوشی و امیدواری اپوزیسیون و تروریست‌های آشوبگر گفته بودند و حالا که نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند، دنده عقب گرفته‌اند!

گفتم: نوکر چاپلوس و کاسه‌لیسی نزد اربابش رفت و کلی از او تعریف و تمجید کرد. ارباب گفت؛ یادت باشد موقع برداشت محصول بیایی تا انعامت را بدهم. نوکر سر خرمن نزد ارباب رفت و انعام خواست. ارباب چندتا فحش نثارش کرد و گفت؛ مردک تو یه چیزی گفتی که من خوشم آمد و من هم یک وعده‌ای دادم که تو خوشت بیاد. دیگه چی میخوای؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 1
    حماقت مقانات سیاسی یانکیستان در خروج از برجام یکی از الطاف الاهی برای ملت ایران بود که به سبب آن یوغ این قرارداد ننگین که با حماقت و بلاهت جمعی نادان سیاسی در دولت قبل بر گردن ایران افکنده بودند، برداشته شود و گرنه ایران تا ابدالآباد می بایست تحت این قرارداد که صدها بار بدتر از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ضدملل در تحریم باشد!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 1
    برجام منحوس و خفت بار و تحقیر کننده ایکه توسط دولت کدخداپرست بنفش به این کشور و نظام تحمیل کردند و به همه خواسته هاشون با همکاری صد در صد عوامل دولت بنفش رسیدند و اورانیومهای غنی شده رو به تاراج بردند و تاسیسات را نابود و پلمپ کردند و بعد از همه اینه فقره همین مثل چند تا فحش یارو، چند تا بیلاخ آبدار بابت وعده هایی که داده بودند کف دست دولت دستبوس و امضای کری دوست گذاشتند و چند تا هم دانشمند مظلوم و سردار رشیدو بی همتا و محجوب و محبوبمون رو رذیلانه و گستاخانه ترور کردند و تحریمهارو هم تا جلوگیری از امکان خرید بند تنبان هم توسعه دادند آخر سر هم جلو همه دنیا پارش کردن و شوربختانه هیچ برخوردی هم با مقصران این اوضاع زشت و تحقیر کننده نشد. حالا هم که چند ماهی کشور را به آشوب کشاندند و هر چه توهین لایق خود کثیف و لاشخورشون بود به پرچم مقدسمون و بزرگ و رهبر عالی نظام و کشورمون کردند و ته دلشون از بس خبیثند به ما خندیدند حالا دوباره بازی رو از نو شروع کردن چون بدجوری سودهای مفتی که از تحمیل این کاغذ پاره به ما کردن به دهن کثیفشون مزه کرده و ته دلشون میگن روز از نو روزی از نو بریم دوباره جمهوری اسلامی رو سر کار بگذاریم و دوباره برشون گردونیم نقطه سرخط. عین بازیه مار و پله دارن باهامون بازی میکنن ومتاسفانه هنوز هم عده ای به این وعده ها و بازیهای شیطان رجیم دل بستن.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس