کتاب «لبخند مصطفی» منتشر شد/زندگینامه یک شهید مدافع حرم دیگر

کتاب «لبخند مصطفی» نوشته مریم دوست‌محمدیان با موضوع زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «لبخند مصطفی» نوشته مریم دوست‌محمدیان به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب با موضوع زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو توسط دفتر ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم عرضه شده است.

شهید مصطفی نبی‌لو از رزمندگان دفاع مقدس و کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که با شروع جنگ داعش در سوریه با وجود اینکه نظامی نبود، داوطلبانه به سوریه اعزام و در تاریخ ۲۹ مهر سال ۱۳۹۶ در عملیات آزادسازی بوکمال در منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

در بخشی از کتاب آمده است:

قبل از آن دنیای تو مثل دنیای همه آدم‌های دوروبر، چهار فصل بود با دوازده ماه؛ اما بعد از اینکه پیغام به عمه رسید که: "اگه نیایید خواستگاری این دختره از گشنگی و تشنگی معلوم نیست چه بلایی سرش میاد"، دنیای تو رنگ دیگری گرفت؛ تمامش شد بهاری به بلندای بیست و هفت سال؛ دنیایی که دو هفته مانده به کنکور در دهمین روز از اولین ماه تابستان سال ۶۹ سبز شد و همین‌طور سبز و بهاری ماند تا بیست‌ونهمین روز از اولین ماه پاییز سال ۹۶. بعد از آن دنیای تو رنگ خزان گرفت و آن وقت روزی نبود که به مصطفی نگویی: "خودت می‌دونی که بعد از تو چقدر سخته؟ "

«لبخند مصطفی» با ۱۵۰ صفحه و قیمت ۶۵ هزار تومان منتشر شده است.

آئین رونمایی این کتاب ساعتی پیش در صبح چهارشنبه ۱۲ بهمن در مرکز انتشارات جمکران در شهر مقدس قم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس