کد خبر 1461224
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
گرت بیل دوباره در صحنه رقابت‌ها درخشید/ توصیف یک ضربه عالی در گلف!

گرت بیل در اولین روز مسابقات حرفه‌ای گلف بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و ثابت کرد که در هر کاری می‌تواند خوب عمل کند.

به گزارش مشرق، گرت بیل که به تازگی از فوتبال بازنشسته شده، در اولین روز فعالیت حرفه‌ای خود در PGA (تور حرفه‌ای گلف) درخشید. این بازیکن ۳۳ ساله پس از جام جهانی از فوتبال کنار رفت و به ۱۷ سال دوران فوتبالی درخشان خود پایان داد.

بیل همیشه عاشق گلف بود و تصمیم گرفت در مسابقات AT&T Pebble Beach Pro-Am شرکت کند. او یکی از ۱۵۶ آماتوری است که در کنار ۱۵۶ حرفه‌ای در این مسابقات شرکت می‌کند. بیل با جوزف براملت، برنده سابق مسابقات قهرمانی تور فری کورن، هم‌تیمی شد و این زوج شروع خوبی داشتند. اما اوج بازی گرت بیل ضربه فوق‌العاده‌ای بود که در میانه بازی زد.

علیرغم ضربه خوب، بیل می‌گوید: «نگرانم که چرا در آن قسمت از زمین قرار گرفته بودم، اما به نظرم خیلی از آماتورها در مواقع زیادی مضطرب می‌شوند. ضربه فوق‌العاده‌ای بود و من سعی کردم مثل اکثر آماتورها به بهترین اتفاق‌ها امیدوار باشم. من بازی را به خوبی تمام کردم و ضربه فوق‌العاده‌ای بود، واقعا نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم.»

بیل که به بازی زیر فشار زیاد عادت دارد، اعتراف کرد که برای اولین بازی خود در PGA استرس داشت. او ادامه داد: «بله قطعا مضطرب بودم. به نظرم هر آماتوری این حس را دارد و احساس می‌کند از حاشیه امن خود خارج شده است، حتی اگر عادت به بازی جلوی ۸۰ هزار نفر یا بیشتر را داشته باشیم. این ورزش کاملاً متفاوتی است. متفاوت است و تجربه جالبی است، و من خوش‌شانسم که ضربه به آن خوبی زدم.»

براملت و بیل یک سال است که همدیگر را می‌شناسند و ستاره سابق فوتبال مشتاق است تا از این بازیکن ۳۴ ساله چیزهای زیادی یاد بگیرد. بیل گفت: «ما حدود یک سال پیش با هم آشنا شدیم و در طول این یک سال با هم زیاد صحبت کردیم. او بازیکنی در سطح جهانی است. فقط با تماشای بازی این بازیکنان می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید و ببینید که آنها چگونه کار خود را انجام می‌دهند و چطور در بازی پیش می‌روند. خوب است که با نگاه کردن به بازی آنها و رفتارشان در طول بازی نکات زیادی را یاد بگیرید. ما ویژگی‌های مشابهی داریم و بازی امروزمان فوق‌العاده بود.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس