سلامی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور سپاه برای یاری رساندن به زلزله زدگان خوی گفت: این نهاد در کنار مردم زلزله زده قرار دارد و برای حل مشکلات آنان تلاش می کند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز بدانند سپاه پاسداران خود را مکلف می‌داند که در هر منطقه‌ای در صورت بروز مشکل، جزو اولین یاری‌ دهندگان به هموطنان باشد.

وی با تاکید برحضور به موقع امدادرسانان درمنطقه زلزله زده خوی اضافه کرد: حضور به موقع سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی بسیج، حوزه درمان و امداد نجات در کنار تلاش استاندار آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مشکلات منطقه به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

وی با اشاره به سکونت اضطراری هفت شبانه روزی مردم زلزله زده خوی اظهار کرد: مردم این منطقه روزهای سختی را در حال سپری کردن هستند و همه تلاش ما در راستای کاهش این رنج و درد مردم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه سیل و زلزله را به موج شوک تشبیه کرد و ادامه داد: در هرجایی حادثه ناگواری چون سیل و زلزله پیش آید، نظیر موج شوکی است که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سردار سلامی گفت: معلوم است که زندگی در چادر بسیار سخت و طاقت فرساست و این روزها با صبر و شکیبایی قابل تحسین و ستایش مردم خوی می‌گذرد.

وی با اشاره به حضور فعال معاونان سپاه در مناطق زلزله زده افزود: تا زمان خروج مردم از حالت بحران در کنار مردم زلزله زده خوی هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به درخواست مردم، روی چادرها پلاستیک کشیده می شود تا موقع بارش باران و برف، مردم سکون یافته در چادر از سرما در امان باشند و در تلاش هستیم تا با تامین دیگر نیازهای مردمی بر مشکلات غلبه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سرباز ولایت PL ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    2 7
    از استاندار اصلاح طلب نباید انتظار اقدام جهادی داشته باشیم
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      7 0
      دوتا جناح
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 3
      درود خدا و مردم بزرگ ایران به ارتش دلاور ،سپاه سلحشور ،بسیج مردان بی ادعا، جهادهای غیور ،طلاب باصفا و هلال احمر بزرگ که در سیل ،زلزله طوفان برف وبوران اولین کسانی هستند که در کنار مردم کشور هستند و تا اخرین لحظه مردم مصیبت زده را رها نمیکنند ننگ و مرگ بر سلبریتی ها و اصلاح طلب هایی که در زیر پتو کنج پستوی خانه هایشان با نمک پاشیدن بر زخم مردم دنبال ماهیگیری از اب گل الود برای اهداف خبیث خود میباشند.
  • یزدان IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    20 2
    زودتر عکس و فیلمتون رو بگیرید و برید کنار تا باقری و دایی بیان کمک کنن لا اقل
  • اسماعیل موسی قلی لو IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    3 2
    من وخانواده چادر نتونستیم چادر پیدا کنیم اواره وسرگردان ازاین شهر به اون شهریم وهمچنان ماشین خوابیم ممنون امیدمان سردار سلامی
  • اسماعیل موسی قلی لو IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 1
    من وخانواده چادر نتونستیم چادر پیدا کنیم اواره وسرگردان ازاین شهر به اون شهریم وهمچنان ماشین خوابیم ممنون امیدمان سردار سلامی
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    2 1
    خبری از دولت نیست
  • ناشناس IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    چرا خدمات ارتش. به. مردم. خوی. رو منتشر نمیکنی مشرق. عجب رسانه ای هستی!!!!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 4
    مادوست داریم ازطریق شماره حساب که سپاه اعلام کنه به مردم زلزله زده شهرخوی کمک کنیم،به اندازه توان پول واریزکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس