کد خبر 1461553
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
۲ سرمربی شکست خورده ایرانی گزینه های تاج برای نیمکت ایران/ ۲ چهره سرشناس پرسپولیسی خط خوردند

بعد از اتفاقات اخیر به نظر می رسد علی دایی و یحیی گل محمدی هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج این روزها مصائب بزرگی دارد. پایگاه اجتماعی او قدرتمند نیست و از سوی دیگر انبوهی از مشکلات پیش روی رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد. طوری‌که اطلاق عبارت «برزخ» به این شرایط، شاید اغراق‌آمیز نباشد.

رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرده به‌دلیل تحریم و مشکلاتی از این دست، امکان حضور مربی خارجی در تیم ملی وجود ندارد و صاحب بعدی این نیمکت از بین مربیان داخلی خواهد بود. با این حال، مشکل اینجاست که هم‌اکنون گزینه واجدشرایط ایرانی برای هدایت تیم ملی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش رنگ عوض کرد +عکس

جواد نکونام که از ابتدا قرار بود در برهه فعلی جانشین کارلوس کی‌روش شود و هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، حالا فرسنگ‌ها از این موقعیت دور افتاده است. نتایج نکو در فولاد طوری نیست که افکار عمومی با ارتقای شغلی او در این سطح کنار بیایند. همین شرایط در مورد امیر قلعه‌نویی هم وجود دارد؛ سرمربی گل‌گهر که این هفته شکست سنگین دیگری را برابر سپاهان تجربه کرد و سال‌های درازی از آخرین موفقیت چشمگیرش می‌گذرد.

از سوی دیگر انتظار حضور علی دایی و یحیی گل‌محمدی هم روی نیمکت تیم ملی چندان واقعی نیست، به علاوه مجیدی هم در الاتحاد کلبا فراز و فرودهای زیادی داشته و حتی اگر جز این بود، اعطای نیمکت تیم ملی به او به صرف تنها یک قهرمانی لیگی، اقدامی بحث‌برانگیز به شمار می‌آید. بنابراین به‌طور کلی روشن نیست چه ایده‌ای در سر مسئولان فدراسیون فوتبال وجود دارد. طبیعتا اگر یک انتخاب نادرست با اقبال اندک افکار عمومی صورت بگیرد، در آینده مشکلات فدراسیون دوچندان خواهد شد.

آیا مهدی تاج در نهایت مجبور به انتخاب از میان گزینه های شکست خورده خواهد شد؟

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    فقط امیر قلعه نویی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس