کد خبر 1461573
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
شب نقره ای کشتی ایران در زاگرب/ عباسی نایب قهرمان شد

ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست برابر حریف چینی به مدال نقره مسابقات رنکینگ دار کرواسی رسید.

به گزارش مشرق، روز دوم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ دار زاگرب با مدال نقره رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای نمایندگان ایران به پایان رسید. این سومین مدال نقره کشتی فرنگی ایران در تورنمنت کرواسی بود. عباسی برای رسیدن به این عنوان حریفانی از هند، مجارستان،نروژ و لیتوانی را از پیش رو برداشت.

رضا عباسی در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۵ بر ۲ هوسیوتیو شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ملی پوش کشتی فرنگی ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد.

با توجه به شکست کشتی گیر کوبایی در دور بعد مقابل حریف چینی، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.

شب گذشته و در سه وزن نخست مسابقات رنکینگ دار زاگرب محمدعلی گرایی به مدال طلا رسید و ناصر علیزاده نیز به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد و امین کاویانی نژاد نیز به مدال برنز رسید.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید. حسن یزدانی، رضا اطری، علی سوادکوهی و امیرحسین زارع مدال طلا کسب کردند. یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا نیز به مدال نقره رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس