کد خبر 1461951
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مقصد خطرناک برای ستاره تیم ملی/ انتخاب عجیب قتلگاه بازیکنان ایرانی!

علی قلی‌زاده پس از ۳ سال‌ونیم حضور در لیگ بلژیک و بازی در شارلروا، در این زمستان از باشگاه جدا شد.

به گزارش مشرق، او این اواخر در فهرست شارلروا قرار نمی‌گرفت و مشخص بود که جدا خواهد شد. شایعات زیادی هم در مورد مقصد آتی وینگر ایرانی وجود داشت، اما او درنهایت به کاسیم پاشا پیوست؛ تیمی که در لیگ ۲۰ تیمی ترکیه روی پله سیزدهم قرار گرفته و وضعیت جالبی ندارد. از قرار معلوم انتقال قلی‌زاده به کاسیم‌پاشا به‌طور قرضی اتفاق افتاده است، اما انتشار این خبر با بازخورد چندان مثبتی بین مخاطبان فوتبال ایران همراه نشد.

بیشتر بخوانید:

ملی پوش ایران رسما تیم جدیدش را انتخاب کرد +عکس

حقیقت آن است که ترکیه تقریبا هیچ‌وقت مقصد مناسبی برای فوتبالیست‌های ایرانی نبوده است. شمار زیادی از بازیکنان ما بعد از حضور در این لیگ به حاشیه رفتند، دچار مشکل شدند یا در بهترین حالت، ایامی معمولی بدون هیچ‌گونه رشد و پیشرفت را تجربه کردند. مهم‌ترین مثال از این دست شاید سفر ناموفق مهدی طارمی و رامین رضاییان به ترکیه و عقد قرارداد با ریزه‌اسپور بوده باشد؛ اتفاقی که هر دوی آنها و مخصوصا طارمی را به‌شدت دچار مشکل کرد و عقب انداخت. ترکیه غیراز ۳ قطب اصلی‌اش که غالبا از حضور بازیکنان خارجی سرشناس سود می‌برند، چیز چندانی برای سایرین ندارد و بعید است که برای قلی‌زاده هم افق جدیدی گشوده شود.

در قحطی بازیکنان تکنیکی، قلی‌زاده یکی از معدود نفراتی است که به راحتی می‌تواند مدافعان روبه‌رو را جا بگذارد. او در جام‌جهانی هم عضو تیم ملی بود و باز از معدود نفرات تیم به شمار می‌رفت که نمایش قابل‌قبولی ارائه داد. همیشه تصور بر این بود که شارلروا برای او کوچک است، اما قلی‌زاده حالا انتخابی انجام داده که باشگاه بلژیکی در مقایسه با آن خیلی هم خوب به‌نظر می‌رسد! این اگر پسرفت نیست پس چیست؟ تازه در سال بعد از جام‌جهانی.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 0
    کاسیم پاشا یا قاسم پاشا ؟!؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس