کد خبر 1462248
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
کره شمالی: به سمت آمادگی جنگی کامل می‌رویم

رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم این کشور، خواستار افزایش رزمایش‌های نظامی و تقویت حالت آمادگی جنگی پیونگ‌یانگ شد.

به گزارش مشرق، «کیم جونگ اون»‌ رهبر کره شمالی بامداد سه‌شنبه بر لزوم افزایش رزمایش‌های نظامی و تقویت حالت آمادگی جنگی این کشور تاکید کرد.

کیم در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی درباره مأموریت‌های اصلی سیاسی و نظامی برای سال جاری میلادی و همچنین مسائل طولانی‌مدت درباره جهت‌گیری‌ها در ساخت ارتش صحبت کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این نشست مسئولان پیونگ‌یانگ درباره مسئله گسترش مداوم و تقویت رزمایش‌های عملیاتی و جنگی ارتش کره شمالی برای هماهنگ‌شدن با شرایط حاکم و رسیدن به آمادگی جنگی کامل بحث شد.

نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی در حالی انجام شده که پیونگ‌یانگ برای برگزاری رژه نظامی در مراسم تأسیس نیروهای مسلح این کشور در روز چهارشنبه آماده می‌شود.

پیش از این، وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به رزمایش هوایی سئول-واشنگتن هشدار داد که هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه این کشور، با شدیدترین واکنش از سوی پیونگ‌یانگ همراه خواهد شد.

پیونگ‌یانگ همچنین تهدید کرد که مقابله با تحرکات نظامی آتی آمریکا ذیل اصل «سلاح اتمی علیه سلاح اتمی و جنگ تمام عیار علیه جنگ تمام عیار» خواهد بود.

کره شمالی: به سمت آمادگی جنگی کامل می‌رویم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 6
    به جای آمادگی جنگی،به مردم گرسنه کشورت کمک کن دیکتاتور!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      5 2
      برای طرز فکرت واقعا متاسفم، هنوز حقایق و حتی منافع خودت رو نمیدونی هموطن عزیز ولی ساده انگار من؟امیدوارم شناخت سیاسی ت بیشتر بشه قبل اینکه بخوای تاوان پس بدی و دیگران هم متأسفانه تاوان عقاید غلط و اشتباه امثال تورو پس بدن، خیلی عجیبه خیلی راحت از رسانه ها ی معاند بازی میخورید چون تفکر نمیکنید، هرکس زیر بار زورگویی ها و استانداردهای ظاهراً درست ولی باطنا کاملا غیر انسانی کدخدای زورگوی خودکامه امریکا نره ،از نظر امثال تو دیکتاتور محسوب میشه؟؟؟ پس استقلال یک کشور که اولین رکن اساسی هر کشوره دقیقا کجا باید خودشو نشون بده؟ چرا؟ چون بایدن چشم ابیه پس اون درست فکر می‌کنه و فقط اون می‌تونه تصمیم بگیره این تفکر از نظر خودت درسته؟
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      1 5
      کره شمالی یک قدرت پوشالی است که در صورت وقوع جنگ چیزی از ملت و کشورش بجای نخواهد ماند.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 6
      این دوستی که نوشته برات متاسفم، ما برای شما نگرانی نه متاسف، چون اینقدر آلوده به سیاست شدید که فقر و بدبختی مردم که باعث گناه و آلودگی‌های براتون مهم نیست، فقط آمریکا و سفره شده هدفتون،. امیدوارم از خواب غفلت بیدار شید و کمی به خدا و مخلوقاتش فکر کنید که نباید بخاطر افکار مثل شما دچار فلاکت و ظلم بشن،انشالله خدا از سر تقصیر امثال شما بگذره و مردم دنیا امثال شماها رو ببخشن
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      3 1
      سلام ،من هم بیشتر شما نگرانم چون در زندان کلیشه های استاندارد های غربی گم شدید انقدر در دیگ این افکار سالها پخته غرق شدید که فکر میکنید بجز حرفای دروغ و پر از عقده امریکا هیچ چیز دیگری هیچ تفکر دیگه ای هرگز درست نمیتونه باشه ،نگران از اینکه با چنین تفکری با پوتین دشمن از خواب بیدار بشید و دیگه اون روز پشیمونی هیچ سودی نداره نه برای خودتون نه برای دیگرانی که چوب افکار نادرست شمارو خوردن، سالهاست که فقر و بدبختی که گفتیدشروع شده از تحریمات پر از عقده و کینه دشمنی همون امریکایی الان بجای خدا مهر سجاده شماست،من ترجیح میدم در واقعیتی غوطه ور باشم که هرچند اشتباه ولی خودم به اشتباه یا درست بودنش رسیده باشم نه اینکه به زور درست و غلطش رو رسانه های در اختیار امریکا مثل بی بی سی و اینترنشنال توی مغزم فرو کرده باشن،احتمالا منظورتون از واژه مردم دنیا مردم امریکاست ؟فکر میکنم اونها با فروختن سلاح شیمیایی و نابود کردن هموطنان مظلوم و بیگناه من و جنایتهای دایمی که هنوز هم قطع نشده، به من و کشور من بسیار بیشتر از اونکه که تصور میشه بدهکار باشند تا ما به اونها،شما با این افکار غیر منطقی بیش از من نیاز به بخشش دارید،برای قضاوت عادلانه نیازه که اول این بت امریکا پرستی رو در درونتون بشکنید
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      ساکت باشید هر منافق بی سوادی اومده کامنت می‌فرسته
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    به به، خیلی هم عالی!! خسته نباشید خدمت جناب آقای کیم جونگ اون رهبر محترم جمهوری دموکراتیک خلق کره و مردم سخت کوش و مستقلش!!!
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 2
    هر جور بررسی کنید به این نتیجه می رسید که اگر آمریکا نباشه یا ضعیف باشه ، دنیا هرج و مرج میشه و هر کشوری که زورش بیشتر باشه کشور ضعیفتر رو لت و پار میکنه و بشریت به تدریج فرو خواهد پاشید . آمریکا مثل یه پلیس در جهان عمل میکنه . یه عده اینو متوجه شدن یه عده هم در آینده ، تاریخ بهشون خواهد فهموند .میدونم منتشر نمیکنی چون ترسو تر از آن هستید که با واقعیت کنار بیاید .
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      2 0
      در نقش پلیس یا در نقش باجگیر؟الان عربستان که برخلاف اکثر کشورها توش آمار دزدی صفره، این بخاطر نظارت آمریکا بوده یا بخاطر رعایت دستور خداوند مبتنی بر قطع کردن دست دزد؟ در روانشناسی سندرمی وجود داره به نام سندرم استکهلم ، افرادی که مدت زیادی در جبر فکری و روانی شدید شخص ظالم مجبور به گذران هستند بمرور نه تنها با این مسأله که به قیمت گزاف از دست دادن سلامت روانشون هست، کنار میان بلکه کار به جایی میرسه که برای توجیه حضور چنین عامل مخربی بهانه تراشی و حتی اون رو برای چنین حضور مسمومی که چیزی بجز تخریب و ظلم نیست تقدیس و ستایش میکنند ،کامنتت منو یاد این موضوع انداخت
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    کسی هم مونده که امریکا تهدیدش نکرده باشه؟ با چین اونجوری ،با روسیه اینجور ،با ایران ،با سوریه ،با افغانستان ،با عراق،با ترکیه همین چند روز پیش ،با مردم افریقا و امریکای لاتین که سال‌هاست علنا کمترین ارزشی براشون قابل نیست و ثروتشون رو میدزده ،با فلسطین و لبنان هم که بماند،حتی با سیاهپوستان در کشور خودش! اینم که از تهدید کره شمالی، اونایی هم که ازش اطاعت میکنن مثل اتحادیه اروپا و انگلیس بخاطر ترسشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس