کد خبر 1462294
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
قرارداد این بازیکنان در استقلال ۹ برابر شد!/ افشاگری عجیب در خصوص دریافتی چند آبی پوش

رئیس سازمان خصوصی سازی از افزایش نجومی قرارداد چند بازیکن استقلال خبر داد.

به گزارش مشرق، طی ماه‌های اخیر بحث افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر تبدیل به یک موضوع مهم و جنجالی شده و علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو، مدیران عامل فعلی و سابق این باشگاه پیرامون چنین موضوعی بارها به‌صورت غیرمستقیم با یکدیگر بحث کردند.

اکنون حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی حضوری با برنامه فوتبال برتر با اشاره کوتاه به این مسئله و بحث افزایش قراردادها عنوان کرد: خیلی راحت می‌توانستند در این قضیه مدیران را بازخواست کنند. همه قصه شرکت دولتی یعنی همین. یعنی «خرج که از کیسه مهمان بُوَد، حاتم طایی شدن آسان بُوَد». از کیسه خودشان که نیست.

او با بیان اینکه در باشگاه تعهد می‌دهند و می‌روند، ابراز کرد: آقای حامدی‌فر روی سر ما جا دارد، اما مبلغ قرارداد ایشان در استقلال نسبت به فصل گذشته در صنعت نفت آبادان ۹ برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

آپشن‌های میلیاردی و باورنکردنی بازیکنی که استقلال او را نمی خواهد! +عکس

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه چنین اتفاقی برای دیگر بازیکنان استقلال هم افتاده است، اظهار کرد: سبحان خاقانی، محمدحسین زواری، دروازه‌بانان دوم و سوم و ... قراردادهای‌شان دو، سه برابر افزایش پیدا نکرده، بلکه مبلغ قراردادشان ۹ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

قربان‌زاده با عصبانیت نسبت به این اتفاق ابراز کرد: تو عضو هیئت مدیره(در آن مقطع) چه کار می‌کردی؟ اولین کار شما این بود که بازیکنان را فهرست کنید و بگویید این اعداد با رقم قراردادهای سال قبل هم‌خوانی ندارد و معنی ندارد مبلغ را ۹ برابر افزایش بدهیم و به استقلال بیاوریم.

او یادآور شد: حالا محبی، قایدی و دو نفر دیگر اینطور باشند، اما آیا همه بازیکنان استقلال در این سطح بودند؟ آقایان بخش عمده‌ای از مبلغ را صرف بازیکن کردند.

قربان‌زاده در واکنش به اینکه طرح توجیهی چه چیزی بود، ابراز کرد: نکته این است که عدم تطابق را در قراردادهای استقلال شاهد بودیم. ما به این دلایل بیانیه دادیم که چنین مسئله‌ای در استقلال اتفاق افتاده است. شما قرار بود یک معلم بیاورید که به جای ایجاد زد و خورد، درس بدهد؛ حالا معلوم شد ما باید سیمان، گچ و ... بیاورم و مدرسه را از نو بسازم و معلم هم خودم بیاورم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 0
    ارزش واقعی اکثر بازیکنان ایران بیش از صد میلیون نیست ولی بیت المال به بدترین شکل در تیمهای دولتی خرج میشه
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    همین میشه که شاخ در میارد و لگد به کشور هم میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس