سخنران مراسم ۲۲ بهمن ماه رئیس جمهور است/ ۱۰۰۰ نقطه در تهران نورافشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه سخنران مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال رئیس جمهور است، گفت: شب ۲۲ بهمن، بیش از ۱۰۰۰ نقطه در تهران نورافشانی می‌شود.

به گزارش مشرق، جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی از مسؤولان عصر امروز در محل استانداری تهران تشکیل شد.

حجت الاسلام محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه اظهار کرد: رسالت ما در خصوص برنامه ۲۲ بهمن بسیار سنگین تر شده که به امید خدا مراسم تاریخی و مهمی را خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه شب ۲۲ بهمن نیز گفت: در شب ۲۲ بهمن تاکید بر نورافشانی است که اینکار توسط مجموعه بسیج، شهرداری و سایر مجموعه ها در بیش از ۱۰۰۰ نقطه در تهران انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در کنار نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، بحث تکبیر را خواهیم داشت، شعار انقلاب اسلامی تکبیر بوده است. عزیزان ما در مساجد، بوستان ها، مدارس و هرمکانی که دارای سیستم صوتی هستند در ساعت ۹ شب تکبیر را پخش کنند.

حجت الاسلام محمودی با ذکر آنکه در شب ۲۲ بهمن در میدان آزادی نیز برنامه ویژه ای خواهیم داشت، تصریح کرد: کابل کشی صوتی که در میدان آزادی انجام شده به طول ۱۱ کیلومتر می‌باشد.

وی در رابطه با مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ۱۲ مسیر راهپیمایی خواهیم داشت که ۱۲ مسجد در ۱۲ نقطه تهران مبادی راهپیمایی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان آنکه سخنران مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال رییس جمهور است، گفت: غیر از ۱۲ مسیر اصلی، مسیر ویژه‌ای به نام مسیر شهید آرمان علی وردی از اکباتان وجود دارد که مسیر ویژه و به عنوان مسیر سیزدهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    با این برنامه ها... به جایی نمیرسید زن زندگی آزادی
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 3
    پیشاپیش برای ی عده که ژست روشنفکری میگیرن میگیم مرگ بر سیاست های آمریکا مرگ بر سیاستهای انگلیس مرگ بر سیاستهای ال سعود و هر سیاستی که خاورمیانه رو صفحه شطرنج و ما رو مهره میبینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس