هشدار مسکو به سفارت آمریکا در روسیه درباره انتشار اخبار جعلی

وزارت خارجه روسیه در پیامی خطاب به سفیر آمریکا در مسکو، این سفارتخانه را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری تاس، یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه از ارسال پیام این وزارتخانه به سفارت آمریکا درباره دخالت این کشور در امور داخلی مسکو خبر داد.

روسیه از سفارت آمریکا در مسکو خواسته است تا انتشار اخبار جعلی در مورد عملیات نظامی خود در اوکراین را متوقف کند. در پی انتشار این بیانیه مسکو دیپلمات‌های آمریکایی را تهدید به اخراج کرده است.

به گفته این مقام، در این پیام که به تاریخ ۷ فوریه ارسال شده است، روسیه به طور رسمی از سفارت آمریکا در مسکو خواسته از انتشار اخبار جعلی خودداری کند.

وزارت خارجه روسیه در پیام خود آورده است که با وجود هشدارهای متعدد به‌ویژه یادداشت وزارت خارجه روسیه در ۹ دسامبر ۲۰۲۲، هیئت دیپلماتیک آمریکایی به فعالیت‌های بدخواهانه خود در فضای مجازی ادامه می‌دهد و اخبار نادرستی درباره عملیات روسیه در اوکراین منتشر می‌کند.

در پیام روسیه خطاب به سفیر آمریکا در این کشور نسبت به فعالیت‌های خرابکارانه هشدار داده شده است و یادآوری شده که انتشار اخبار جعلی در روسیه جرم محسوب شده و می‌تواند با محکومیت زندان تا ۱۵ سال همراه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد گرامی نژاد IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    ریس قسمت خبر و کارمندانش در اثر تیر اندازی افراد ناشناس کشته خواهند شد اخبار جعلی و دروغ درد سر سازه بیل گیتس نیز بر اثر سکته قلبی روانه بیمارستان خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس