وزیر دفاع- نمایه

وزیر دفاع گفت: ما با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است چراکه ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی روز چهارشنبه در آیین الحاق ۷۰ فروند انواع شناور به فرماندهی مرزبانی فراجا افزود: کشور ما همواره طالب صلح و ثبات در جهان است اما تلاش دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به زانو درآوردن این نظام و انقلاب بوده که هیچ گاه به هدف خود نرسیده و نخواهد رسید.

وی بیان کرد: دشمنان امروز در نهایت ضعف و درماندگی قرار دارند و به همین خاطر با بهانه های واهی بدنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا دوباره آبروی رفته خود را بازیابی کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: تسلیح و تجهیز نیروهای مسلح بر عهده وزارت دفاع است و عزیزان ما در صنایع دریایی تاکنون گام‌های بسیار مهمی برداشته اند که الحاق امروز به مرزبانی در مبارزه با تروریست و مبارزه با مواد مخدر دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت.

امیر سرتیپ آشتیانی تصریح کرد: پیشرفت های مجموعه وزارت دفاع در سایه مطالبات و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ابتکار، خلاقیت و انگیزه متخصصان حاصل شده است.

همزمان با دهه فجر و با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل فراجا، ۷۰ فروند شناور تندروی پیشرفته در بندرعباس به ناوگان عملیاتی - رزمی مرزبانی پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس