سوناک: دارایی های روسیه را قانونی به نفع اوکراین مصادره می کنیم!

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس بر تداوم رویکرد جنگ افروزانه کشورش این بار با هدف قرار دادن دارایی های خارجی روسیه تاکید کرد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس که امروز در دفتر نخست وزیری میزبان «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین بود، پس از این دیدار تاکید کرد که این کشور به تلاش خود برای انتقال دارایی های خارجی روسیه به اوکراین ادامه می دهد.

نخست وزیر انگلیس، که کشورش سهم بالایی در شعله ور نگه داشتن آتش جنگ در اوکراین دارد، مدعی شد که کمک های لندن به کی یف این بار در قالب مصادره دارایی های روسیه به نفع اوکراین ادامه می یابد.

در حالیکه مقامات روس از جمله «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه مصادره دارایی های روسیه را برابر با سرقت دانستند، اما سوناک در ادامه مدعی شد که تلاش انگلیس بر این است که مصادره دارایی های خارجی روسیه به شکلی قانونی صورت گیرد.

انگلیس در تازه ترین اقدام ضد روسی تحریم های جدیدی علیه این کشور اعلام کرد. در مجموع بسته تحریمی امروز انگلیس ۶ نهاد ارائه کننده تجهیزات نظامی مانند هواپیماهای بدون سرنشین برای تهاجم روسیه به اوکراین، همچنین ۸ فرد و یک نهاد مرتبط با شبکه های مالی که به حفظ ثروت و قدرت در میان نخبگان کرملین کمک می کند را هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 0
    ذوب استعمار .
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 0
    اینها واق واق می کنند گاز نمی گیرند
  • ح IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    4 0
    مشتی دزد!!
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    4 0
    خوی دزدی وچپاول ثروتهای دیگران توژن انگلیسی جماعته دزدی نکنن میمیرن
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    مرگ بر انگلیس و آمریکا و اسرائیل. لعنت و نفرین خدا بر این صهیونیستهای شیطان پرست. پاینده باد ایران و اسلام ناب محمدی. پیرو خط ولایتیم تا آخر.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    رویکرد جنگ افروزانه را رویترز گفته یا تو می گی؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    با سلام اما سوناک در ادامه مدعی شد که تلاش انگلیس بر این است که مصادره دارایی های خارجی روسیه به شکلی قانونی صورت گیرد. مصادره دارایی های روسیه با کدام قانون؟ اولا، اظهارات سوناک خوبی نشان می دهد که اراده سیاسی مقدم بر قانون است. در جمله فوق استفاده از واژه تلاش دقیقا ناظر بر این پیش فرض است. ثانیا ، زمانیکه صحبت از قانون در این زمینه می شود مراد فرآیند قضائی است. فرآیند قضائی یک فرآیند نهادینه شده است و از ارکان شناخته شده ای تشکیل می شود. مثلث قضایی یعنی شاکی، متهم پ قضائی بخش مهم رکنی فرآیند قضائی است. علاوه بر این دادگاه، مستند قانونی، رکن حمایتی و وکالت همه و همه سایر اجزای این فرآیند بشمار می روند. ثالثا، انگلیس و غرب از نظر روسیه و بسیاری از کشورها در مطان اتهام به توسعه طلبی و ایجاد بحران های ساختگی و همچنین دخالت در امور سایر کشورها و نیز تبلیغ اشاعه حاکمیت غربی بر نهادها و مناسبات و سازمان های بین المللی از موارد لایحه اتهامات کشورهای متبوع است. پس غرب و بویژه انگلیس در جایگاهی قرار ندارد که بتواند با تحکم در باره دارایی های روسیه اظهار تظر بکند. رابعا، غربی ها درد، استعمارگر، غارتگر، وحشی، جنایتکار، فرومایه ، ترسو و نامرد و لی مغرور و جاه طلب هستند. دست درازی به اموال روسیه در واقع سیرت و ذات غربی است. خامسا، سوناک این بار کور خوانده است. روسیه قدرتمندتر از گذشته و با منطقی شفاف، جهانی و با کوله باری از تجربه و با نقشه راهی معقول و جهان شمول به استقبال تحول و همکاری دسته جمعی و حاکمیت مشارکت پذیر در سطح جهانی آمده است. غرب از نظر مفهومی، تجربی، معقول، کارکردی عملا شکست خورده است و بهتر آن است به گفتگوهای سازنده روی آورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس