کد خبر 1463380
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
‌

وزیر امور خارجه گفت: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۱ بهمن ماه و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در توئیتر نوشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همه با هم برای اعلام همبستگی و جشن غرور و ‌افتخار ایران و ایرانی بپا خاسته‌ایم.

وی افزود: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی ویدئویی ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: صمیمانه‌ترین تبریکات خودم را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به یکایک ایرانیان عزیز در سراسر جهان تقدیم می‌کنم.

وی افزود: مایه خرسندی است شاهد پیشرفت‌های شگرف و بزرگ در حوزه‌های علمی و فناوری، دفاعی، فنی و صنعتی، هوا ‌و فضا، پزشکی و سایر حوزه‌های متنوع بوده و هستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته‌های مهم علم، فناوری و های تک در اوج قله قرار دارد و آنجه حاصل شده با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با تلاش شبانه‌روزی جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

وزیر خارجه یادآور شد: هر چند دشمنان ملت بزرگ ایران با ابزار تحریم تروریستی و پیگیری سیاست شکست خورده ایران هراسی تلاش بر ناامیدسازی و ناامید کردن جوانان این مرز و بوم دارند. هر چند دشمنان از همه از ابزارها برای جلوگیری از پیشرفت‌های متنوع ملت ایران استفاده کرده‌اند، اما بسیار خرسندیم که در تمامی حوزه‌ها که آنها استقلال سیاسی و پیشرفت ایران را هدف قرار داده‌اند، ما بالاترین سطوح پیشرفت و توسعه را در جمهوری اسلامی ایران شاهدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    اتفاقا هست تو خبر نداری!!!
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      شتر در خواب بیند پنبه دانه ... منتظر باش
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      1 56
      لابد تو خبر داری😂
    • ح IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 15
      ببین مادر نزاییده کسی که بخواد حکومت امام زمان رو براندازی کنه!!......
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 23
      16:24 الاغ در خواب بیند یونجه دانه، که با یانکی خورد او دانه دانه!!!!!
  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    13 62
    إِه. پس سرزمینِ چه جورکودتاییست؟؟؟ خارجیهاخودشونم فهمیدند که مخملی جواب نمیده ،بخاطر همین بدنبال یه جور دیگه از کودتا هستند تا جواب بده.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 37
      ایران سرزمین تودهنی به یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز و اروپایی‌های نوکر و اغتشاشوها هست متوجه شدی؟! اینقدر میزنیم تو دهن اربابات تا جواب بده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس