سردار صفوی

سردار صفوی: ایران قدرتمند و اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب و رشادت بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین مانع آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد خاورمیانه بزرگ است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گرگان اظهار کرد: آمریکا خیال تبدیل به تنها ابرقدرت جهان را داشت و می‌خواست همه دنیا در فرهنگ، اقتصاد و امنیت تابع این کشور باشند و هر چه آن‌ها می‌گویند را گوش داده و مجبور به انجام آن باشند.

وی بیان کرد: مثلا آن‌ها می‌گفتند چون ما اقتصاد لیبرال را اجرا می‌کنیم پس همه دنیا باید تابع این دیدگاه اقتصادی باشند اما در عمل به این خیال خود شکست خوردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح افزود: جبهه مقاومت به رهبری ایران و با الگو گرفتن از تحمل و صبر مردم ما در منطقه شکل گرفته و در مقابل جبهه ظلم و ستم به رهبری آمریکا و صهونیست ها در حضور برخی کشورهای اروپایی و عربی منطقه ایستاده است.

سردار رحیم صفوی به نقش استمعارگری آمریکا در ایران دوره پهلوی اشاره کرد و گفت: در آن دوره شاه ایران که خود را ابرقدرت منطقه می‌دانست حتی قدرت جابه جایی رییس یک دانشگاه بدون اجازه آمریکا را نداشت و تسلیم محض آنان بود.

وی گفت: در آن دوران بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و به قدری بر سیستم دفاعی ما مسلط بودند که حتی مانورها ایران را آمریکا هدایت می‌کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح ادامه داد: ایران در دوره پهلوی دوم ۶ میلیارد دلار تجهیزات نظامی از آمریکا خرید که البته همه این سلاح ها در مصاف با بعثی های عراق استفاده شد اما پس از دوران جنگ، ما به سمت تولید تجهیزات نظامی رفتیم و موفقیت های زیادی هم کسب کردیم.

رحیم صفوی گفت: ملت ایران در این ۴۴ سال اخیر هزینه تسلیم نشدن را پرداخت کرد اما به لطف و یاری خدا و استقامت کردم، سرانجام این مقاومت پیروزی است.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با تسلط بر فضای مجازی ما را غافلگیر کرد و در ادامه نیز به دنبال تغییر در باورها، ادارک و ارزش های جوانان و نوجوانان است.

وی بیان کرد: باید قبول کنیم که نسل جوان ما متفاوت با ما فکر می‌کنند و با قبول این شرایط خودمان برای تاثیرگذاری روی آنان تلاش کنیم و اجازه نفوذ خارجی ها را ندهیم.

وی با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: شما مردم دلاور گرگان و گلستان با این حضور آگاهانه به دوستان و دشمنان و همه رسانه های جهان و منطقه ای بار دیگر نشان دادید که پرچم اسلام خواهی، عدالت خواهی، ایران دوستی، همگرایی، انقلابی‌گری و گفتمان ضد ظلم، ضد فساد و تبعیض در دستان قدرتمند شماست و ملت ایران ‌و انقلاب اسلامی یک اسطوره و الگو برای همه ملتهای آزادی‌خواه جهان است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: شما مردان و زنان و جوانان خداجو و شهید پرور با همه گرفتاری های معیشتی و اقتصادی به دشمنان اسلام و ایران که می‌خواستند در حوادث اخیر ایران را تجزیه کنند و انقلاب را سرنگون کنند پاسخی محکم دادید که ملت ایران تسلیم نمی‌شود.

سرلشکر صفوی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰۰ شهر ایران را نمایش اقتدار و انسجام ملی و سیاسی همه قومیت های ایرانی و تجلی اراده الهی و بلوغ سیاسی، اجتماعی و غیرت دینی و ملی دانست و افزود: پیام جهانی این راهپیمایی آن است که عملیات روانی، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی، تحریم ها، شبکه های مجازی و ماهواره‌ای ضد اسلام و ضد ایران، دشمنان آمریکایی، صهیونیستی، عربی و اروپایی در این حوادث اخیر شکست خورد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حمایت از اغتشاشات ایران افزود: جو بایدن سوم نوامبر سال ۲۰۲۳ گفت: ما ایران را آزاد خواهیم کرد و بعد آن زن منافق آدمکش را رییس‌جمهور ایران معرفی کرد البته با سلطنت طلبان هم که مدعی حکومت ایران هستند به اختلاف خوردند.

رحیم صفوی با اشاره به فرمان عفو عمومی اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که مردم از این اغتشاشات و تجزیه ایران و از آنهایی که قرآن و پرچم ایران را آتش زدند حمایت نکردند.

وی در رابطه با عامل گذشت زمان به یک سؤال اصلی اشاره کرد و گفت: آیا چهل و چهار سال گذشته دشمنان ما قوی‌تر شده اند یا ملت و نظام ایران قوی تر شده است؟ وی در پاسخ به این سؤال خاطرنشان ساخت: بطور مشخص منحنی عمر قدرت بزرگ ظالم و مستکبر جهان یعنی آمریکا رو به نزول و افول است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: آمریکایی‌ها در پروژه راه‌اندازی داعش و سرنگونی دو دولت سوریه و عراق شکست خوردند و این دو دولت و این دو ملت با حمایت‌های رهبری شجاع و دوراندیش و مجاهدت‌های مدافعان حرم و با خون پاک امثال حاج قاسم سلیمانی و شهدای لشکر فاطمیون افغانستان و حیدریون پاکستان و هزار شهید حزب‌الله لبنان، این پروژه تروریستی- تکفیری-آمریکایی-صهیونیستی و عربی شکست خورد.

سردار صفوی خاطرنشان ساخت: اگر می بینید در این حوادث اخیر، آمریکاییها از منافقین و سلطنت طلبان و عده ای از کسانی که در فضای مجازی زندگی می‌کنند برای براندازی ایران و تجزیه ایران حمایت کردند بخاطر همین قدرت ملت و نظام ایران است که در این حوادث هم شکست خوردند ولی ممکن است باز هم تکرار شود که هشیاری جوانان و دولتمردان را می‌خواهد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه عامل حرکت ملت ما در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس، اسلام خواهی، ایران دوستی و تبعیت از رهبری ولایت فقیه بوده است گفت: فطرت انسانی و اسلامی قرن هاست که هویت ما ایرانیان را در سرزمین عزیز ایران شکل داده، وحدت و سازگاری همه قومیت های فارس، ترکمن، بلوچ، کرد، آذری که همه اصالتا آریایی هستند، فرهنگ وتمدن ایرانی و اسلامی ما را ساخته است.

وی با اشاره به تجربه تاریخی انتخاب دو راه تسلیم یا مقاومت توسط ملت ها تصریح کرد:تجربه تاریخی نشان داده تسلیم ملت ها، تسلیم برخی از سیاسیون، تسلیم برخی از روشنفکران جوامع مختلف، ملت های مختلف باعث از بین رفتن هویت ملی، عزت ملی و استقلال آن ملت ها و تحقیر شدن آن ها و غارت منابع اقتصادی آنها شده است.

وی افزود: مثلا جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کتاب ٤٤٤ روز می گوید شاه ایران تسلیم پیشنهادهایی که سفارت ما انشاء می کرد بود.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت، انتخاب ملت ایران است گفت:به همین جهت ملت های آزاده، شجاع، هوشمند و فداکار یک راه بیشتر ندارند و آن هم مقاومت است، ملت عظیم الشأن ایران به رهبری امام خمینی(ره) و ادامه راه آن بزرگوار توسط حضرت امام خامنه ای راه دوم را انتخاب کرده است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه تغییر در دانش و فناوری های جدید همه چیز را تغییر داده گفت:واقعیت آن است که امپراطوری رسانه ای، جنگ شناختی و شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تأثیر اصلی را در فکر، رفتار و سلیقه انسان ها می گذارد.

سید رحیم صفوی گفت:در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما، کارگزاران حکومتی ما عامل زمان و حرکت را خوب بشناسند. راهبرد دشمنان خارجی را درست درک کنند و غافلگیر نشوند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: راهبرد انقلاب و نظام اسلامی را تا ٢٠ سال آینده چه راهبرد سیاست خارجی و چه داخلی، راهبرد اقتصادی، فرهنگی و احتماعی و جمعیتی را در قالب برنامه های ٥ساله مانند برنامه هفتم توسعه و آمایش سرزمین درست تنظیم کنند و برای این راهبردها مدیرانی خردمند و توانمند به کار بگیرند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد:از همه مهمتر این وحدت و انسجام در سطوح مختلف استانی و ملی و اجتماعی و سیاسی را تقویت کنند، مشارکت مردم در انتخابات را تقویت کنند و توکل و امید به آینده با اقدامات عملی مثل تولید و اشتغال زایی در سطوح خرد و کلان، رفع تنگنای معیشتی و اقتصادی و رفاه و عدالت اجتماعی و فضایی را برای مردم عزیزمان قابل لمس کنیم

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اهوازی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    بزرگترین و جنایتکارترین داعشیان تاریخ هشت قبیله‌ی بدوی و وحشی بودند ک یک کودک 13 ساله رو به پادشاهی رسوندند...
  • اهوازی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    زتده باد اقلیم تمدنی خوزستانِ بین النهرینی هفت هزار ساله و سرزمین سامی‌تبارها و میراث دار امپراتوری آکد و آشور و بابل و عیلام و میسان...
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    خاورمیانه بزرگ چیه این ها میخوان دولت یکسان جهانی و یک نظام واحد درست کنند
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    ما که دهه چهل هستیم متفاوت از شما فکر میکنیم
  • ایرانی با غیرت IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    جوانان ایران با هر نوع طرز فکری بایستی این واقعیت را به خاطر بسپارند که ایران قبل از انقلاب که 35 میلیون جمعیت داشت 100% دست نشانده امریکا بود و از ضعیفترین کشورهای دنیا به حساب میامد. امروز جمعیت ایران حدود 90 میلیون نفر است و کشوری است مقتدر و مستقل این کمبودهائی هم که در کشور وجود دارد بیشتر به دلیل تحریمهای ناجوانمردانه غرب و امریکاست که تمام تلاش خودشان را برای ساقط کردن حکومت مستقل ایران در این 44 سال به کار گرفته اند و موفق نشدند.این استقلال اسان به دست نیامده که اسان هم انرا از دست بدهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس