رحیم صفوی- نمایه

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح رسالت پاسداران را دفاع از کشور و انقلاب دانست و گفت: پاسداران مدافعان ارزش‌های اسلامی، میهن و کشور هستند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید حسین خرازی در دارخوین شادگان اظهار داشت: پاسداران پاک زندگی می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی افزود:هم اکنون با ورود به ۴۰ سالگی دوم انقلاب ایران اسلامی به دستاوردها بسیاری در عرصه نظامی و دفاعی دست یافته و بسیاری از دانش‌ها نیز در کشور بومی‌سازی شده‌اند که این مهم از برکات نظام و انقلاب است.

سردار سرلشکر رحیم‌صفوی از خوزستان به‌عنوان دومین قلب منطقه استراتژیک منطقه یاد کرد و گفت: امیدواریم با گذشت ۴۲ سال از جنگ مردم خوزستان بخصوص جوانان غیور این استان در ۴۰ ساله دوم به حقشان برسند.

سردار صفوی بیان کرد: مردم این استان در انقلاب با اقدامات خود نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند ...

وی با عنوان این مطلب که خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از کشور محافظت کرد افزود: اکنون جنگ پیشرفت و آبادانی است و امیدواریم جوانان خوزستانی در پیشرفت کشور کمر همت ببندند و به دولت مردان کمک کنند.

وی اظهار داشن: خوزستان سرزمینی گوهر بار است و اولین حکومت ایرانی از این استان تشکیل شد و امیدواریم فرهنگ و تمدن اسلامی را ترویج بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس