کد خبر 1463903
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
قیمت جدید گوشت مشخص شد/ دام‌ زنده‌ چه قیمتی پیدا کرد؟

گزارش‌های میدانی، از نوسان قیمت دام زنده و رسیدن آن به کیلویی ۱۶۰ هزار تومان حکایت دارد.

به گزارش مشرق، گزارش‌ها از وضعیت قیمت‌ها در بازار گوشت نشان می‌دهد که هر کیلو شقه گوسفندی در بازار به قیمت ۳۳۵ رسیده است و ران گوسفندی نیز هر کیلو ۳۹۵ هزار تومان و گوشت آب‌گوشتی ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رود و گوشت چرخ‌کرده گوساله ۲۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

در این شرایط، علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه صنف تهیه و توزیع گوشت گوسفندی گفته است: کاهش قیمت گوشت قرمز اتفاق نیفتاده و فقط قیمت‌ها تثبیت شده است.

به اعتقاد او، شرایط حاکم بر بازار گوشت قرمز به‌گونه‌ای است که تلاش مسئولان بیش از هر چیز متمرکز بر جلوگیری از افزایش قیمت در ماه پایانی سال جاری و ماه ابتدایی سال آینده، مصادف با ایام نوروز و ماه رمضان است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 1
    اینم نتیجه جراحی اقتصادی که دلسوزان انقلاب میگفتند نکنید ولی در دام نئولیبرال های به ظاهر انقلابی افتادید! الان چه توجیهی برای این قیمت ها دارید؟ هی میگن آینده روشنه! با این قیمت ها؟ خجالت آوره
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 1
      تو مواظب باش در دام نئولیبرال های به ظاهر انقلابی نیفتی که اونوقت معلوم نیست چه بلایی سرت میاد.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    7 1
    گفتن با حذف ارز ترجیحی تولید افزایش پیدا میکنه و قیمت ها کمتر هم میشه! بفرمایید تحویل بگیرید حالا فهمیدید حرف های چرت و پرتی مثل جلوگیری از قاچاق و افزایش عدالت فقط بزک و دام لیبرال ها بوده؟
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    7 1
    با افزایش نرخ ارز به صورت لحظه ای معیشت مردم گرون میشه! حذف ارز ترجیحی پیش مقدمه آشوب 1401 بود. گفتن اینا تو این دام میفتن که ارز دیگه ثبات پیدا میکنه یه آشوب و جنگ ارزی به پا میکنیم دوباره دلار جهش پیدا میکنه .و میشه مقدمه فتنه اقتصادی. آقای رییسی حالا فهمیدید پوست موز چی بود؟
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    ما گفتیم رئیسی میاد حکومت یکدست یعنی قوا.چوب لای چرخ هم نمیذارن سر وته یکی هستید.چه گناهی کردیم گیر شما افتادیم.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    قابل توجه اقای رییسی که می خواست تورم را به 5. درصد و سپس تک رقمی کند من واقعا نمی دونم چه کسانی به اقای رییسی مشاوره اطلاعلت می دهد که ایشان می گوید تورم از سال گذشته تا حالا 19 درصد کاهش یافته !!!! اقای رییسی کنار بکش واقعا خسته شدیم
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    خاک برسر دولت بیسواد و اون میرقائد دیپلم ردی
  • احمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    آقای رئیسی و تیم اقتصادی سرافراز!!!!!!! تحویل بگیرند! اینهمه سر و صدا و هیاهو که چنین کردیم و چنان!! این نتیجه اش بود! ایکاش دولت هیچ اقدامی نمی کرد!!
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 1
    حتما تلاش مسئولان اگه متمرکز نمیشد .لابد گوشت کیلوئی 700 هزارتومن بود بله. البته این یکی شگردهای دولت 12 بود که میگفتند اگه تلاش نمیکردیم مثلا کیلوئی 200 تومن به 400 تومن میرسید .البته درهرچیزیکه گرون میشد .همینو فرمایش میکردند .دولت 13 هم میتونه همین توجیهو بکار بگیره .والله خجالتم خوب چیزیه. اقای بت شکن حتما هیچ اظلاعم نداره تا صبح یکی ازجمعه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس