کد خبر 1464091
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس با اُفت ۱۲ هزار و ۱۱۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحدی ایستاد.

به گزارش مشرق، امروز یکشنبه (۲۳ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲۱۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۶۸ واحدی قرار گرفت.. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۲ هزار و ۱۱۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «شپدیس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

افت ۱۲هزار واحدی شاخص کل بورس +نقشه


شاخص کل هم وزن با اُفت ۴ هزار و ۷۱۴ واحدی روی پله ۴۸۰ هزار و ۸۵۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۹۹۴ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۸۲ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۹۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۹۰۹ میلیارد تومان رسید.

افت ۱۲هزار واحدی شاخص کل بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    بورس سقوط کرده . امروز دلار ، سکه‌، طلا، خودرو، ملک و ....پرواز قیمت داشتند در صورتی که بورس و فرابورس قرمز، منفی و کاهشی بوده. فردا و پس فردا و روزهای آینده بورس و فرابورس همچنان روند نزولی خواهند داشت. شاخص کل بورس میاد زیر یک میلیون واحد. دلار هم میره بالای ۵۰ هزار تومان. بزن اون دست قشنگه را برای جناب رئیسی که قول داده بودند بورس را درست خواهند کرد. خخخخخخ
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    شما را به خدا پیگیر اساسنامه دارایکم باشید . 4 ماه از مجمع دارایکم گذشته هنوز بازارگردان اعلام نشده ... صندوق هم هر روز در حال ریزش ... پس انداز کوچک مردم نابود شد
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    رئیس بورس بخاطر وعده دروغین درباره ناو دارایکم و پالایشی و عملی نشدن هیچ کدام از وعده ها سریعا محاکمه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس