یک سیاه‌پوست غیرمسلح دیگر قربانی پلیس آمریکا شد+فیلم

فیلم جدیدی از لحظات بازداشت مرگبار یک جوان 32 ساله آمریکایی منتشر شده که بار دیگر خشونت بی‌پایان پلیس این کشور را به تصویر می‌کشد.

به گزارش مشرق، پلیس شهر رالی در کارولینای شمالی تصاویر دوربین لباس پلیس و داشبورد خودروی آن را جمعه منتشر کرد که دستگیری مردی سیاه‌پوست را نشان می‌دهد که پس از استفاده مکرر ماموران از اسلحه‌های بی‌هوش کننده، جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته استلا پترسون رئیس پلیس، داریل تایری ویلیامز ۳۲ ساله پس از مواجهه با ماموران در یک محوطه پارکینگی در ساعت دو بامداد ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در بیمارستان جان باخت. این فیلم جمعه (۱۰ فوریه، ۲۱ بهمن) بعد از آن که یک قاضی ایالتی هفته گذشته مجوز انتشار آن را صادر کرد، ویرایش و در یوتیوب منتشر شد.

به گزارش نشریه آمریکایی نیوزویک، در گزارش پلیس گفته شده که ماموران در حال گشت‌زنی بامدادی بودند که به خودروی ویلیامز که در صندلی راننده نشسته بود، نزدیک شدند. مامور پلیس بعد از این که بطری باز نوشیدنی الکلی و ماری‌جوآنا را در خودرو دید از سرنشینان خواست خارج شوند. بر اساس گزارش پلیس، ماموران سعی کردند ویلیامز را بعد از آن که ماده پودری سفید رنگی را که داخل اسکنانس پیچیده شده و در جیب او قرار داشت، پیدا کردند، بازداشت کنند.

در تصاویر دیده میشود که ماموران چند بار به ویلیامز میگویند دستانش را یا روی سر یا پشت خود قرار دهد. درگیری آغاز میشود و صدای یک مامور شنیده میشود که او را به استفاده از شوکر در صورت ادامه مقاومت در مقابل بازداشت تهدید می‌کند. بعد از آن که پلیس تهدید خود را عملی می‌کند، ویلیامز روی زمین می‌افتد.

به گفته پلیس، نیروهایش همچنان به ویلیامز دستور می‌دادند دست از مقاومت بردارد و دستانش را پشت سر قرار دهد اما او از آن‌ها جدا می‌شود و دقایقی بعد ماموران بار دیگر به او می‌رسند و تلاش می‌کنند بازداشتش کنند.

صدای او قبل از آن که بار دیگر به بدنش شوک وارد کنند، شنیده می‌شود که می‌گوید چرا چنین برخوردی با او دارند و ناراحتی قلبی دارد. پلیس گفته سه بار از شوکر که دو بار آن به صورت تماس مستقیم با بدن ویلیامز بوده، استفاده شده است. بر اساس گزارش پلیس، سرانجام ساعت دو بامداد پلیس به او دست بند می‌زند و لحظاتی بعد ماموران می‌پرسند آیا نبض او همچنان می‌زند و نفس می‌کشد. در یکی از فیلم‌های منتشر شده از صحنه حادثه، ویلیامز دیده می‌شود که روی زمین افتاده است و ماموران روی او زانو زده‌اند و صدای ناله‌اش شنیده می‌شود.

طبق گزارش پلیس، او بعد از این که دستگیر می‌شود، دیگر واکنشی نشان نداد و نفسش بند آمد. در این تصاویر دیده می‌شود که تا رسیدن نیروهای اورژانس ماموران حاضر در صحنه تلاش می‌کنند او را احیا کنند. اما مرگ او ساعت سه بامداد در بیمارستان تایید می‌شود.

به گزارش نیوزویک، شش ماموری که در این اقدام دست داشتند، در مرخصی با حقوق بسر می‌برند و تحقیقات در خصوص قتل جدید به دست پلیس آمریکا در حال انجام است.

یک سیاه‌پوست غیرمسلح دیگر قربانی پلیس آمریکا شد +فیلم

یک سیاه‌پوست غیرمسلح دیگر قربانی پلیس آمریکا شد +فیلم

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس