پلیس استرالیا با شوکر الکتریکی به یک پیرزن ۹۵ ساله حمله کرد

پلیس استرالیا با یک شوکر الکتریکی به زن ۹۵ ساله که با استفاده از واکر و چاقوی استیک در آسایشگاه سالمندان به آنها نزدیک می‌شد، حمله کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آسویتدپرس، پلیس استرالیا با یک شوکر الکتریکی به زن ۹۵ ساله که با استفاده از واکر و چاقوی استیک در آسایشگاه سالمندان به آنها نزدیک می‌شد، حمله کرد.

این زن پس از برخورد سرش به زمین، با شرایط وخیم به بیمارستان فرستاده شد. وی پس از برخورد با زمین دچار خونزیزی مغزی شده و هم اکنون تحت درمان است.

حمله پلیس به «کلر نولند» ۹۵ ساله که مبتلا به زوال عقل است، باعث تحقیقات داخلی پلیس در سطح بالا شد.

این موضوع همچنین بحث‌هایی را در مورد نحوه استفاده پلیس ایالت نیو ساوت ولز از تفنگ‌های شوکر به راه انداخته است. آنها نسبت به اسلحه‌های گرم گزینه مرگبار کمتری هستند، اما گاهی اوقات خطرناک‌تر از سایر گزینه‌های پلیسی هستند.

دو افسر پلیس پس از اینکه ناولند یک چاقوی استیک را از آشپزخانه برداشته بود، به خانه سالمندان یالامبی در شهر کوما که به افراد با نیازهای مراقبتی بالا از جمله زوال عقل تخصص دارد، رفتند.

«پیتر کاتر»، دستیار کمیسر پلیس، گفت که پلیس برای دقایقی با نولند صحبت کرده و وقتی او به درگاهی که افسران ایستاده بودند نزدیک شد، از اسلحه شوکر استفاده کردند.

«نیکول لی»، رئیس گروه حمایت از افراد دارای معلولیت استرالیا، گفت که از واکنش پلیس شوکه شده است.

لی گفت: «او یک زن ۹۵ ساله ضعیف بود و استفاده از شوکر برای او بسیار تعجب برانگیز است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 1
    قابل توجه غربگدایان خودتحقیر و کفتارهای هار جومبش فواحش و دواعش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس