کد خبر 1465274
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
پاسخ بارسلونا به حواشی پرداخت رشوه به داوران!

بارسلونا، به گزارشی که نشان می‌دهد برای پرداخت ۱.۴ میلیون یورو به نایب رئیس کمیته داوران RFEF تحت بازجویی قرار دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، گزارش Cadena SER حاکی از آن است که این باشگاه به شرکتی متعلق به خوزه ماریا انریکز نگریر که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) بود، رشوه پرداخت کرده است.

غول‌های کاتالان، در یک دوره سه فصلی بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در مجموع، مبلغ ۱/۳۹۲/۶۸۰ یورو به شرکت نگریر، DASNIL ۹۵ SL پرداخت کردند. پرداخت‌های بارسلونا در ژوئن ۲۰۱۸ متوقف شد. گفته می‌شود این تاریخ مصادف با خروج نگریر از کمیته داوران است.

تحقیقات از سوی دادستانی در حال‌حاضر آغاز شده است. نگریر به بازرسان گفته است که در تصمیمات داوری از بارسلونا حمایت نمی‌کند، اما در مورد چندین موضوع از جمله نحوه رفتار بازیکنان در مقابل داوران به باشگاه توصیه شفاهی کرده است.

بارسلونا پس از آن با بیانیه‌ای رسمی، به این گزارش پاسخ داد و نکات زیر را بیان کرد.

باشگاه بارسلونا گفت: «در گذشته باشگاه بارسلونا یک مشاور خارجی را به خدمت گرفت که به دبیران فنی باشگاه گزارش‌هایی را در قالب ویدئویی از بازیکنان جوانان سایر باشگاه‌های اسپانیا ارائه می‌کرد.

"علاوه بر این، ارتباط با آن تأمین کننده به گزارش‌های فنی مربوط به داوری حرفه‌ای گسترش یافت تا اطلاعات درخواستی کادر مربیگری تیم اول و دوم را تکمیل کند. این یک رویه رایج در بین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال است.

"بارسلونا متاسف است که این اطلاعات دقیقاً زمانی منتشر شده است که تیم بهترین فرم خود را در این فصل داشته است. بارسلونا باید اقدامات قانونی را علیه کسانی انجام دهد که سعی دارند وجهه باشگاه را با کنایه‌های احتمالی، خدشه دار کنند."

این آخرین رسوایی است که به غول‌های کاتالونیایی پس از حواشی "بارساگیت" که منجر به دستگیری چندین عضو هیئت مدیره به عنوان بخشی از تحقیقات پلیس شد، رخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس