توقیف ۷ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس/ ۱۸ قاچاقچی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۷ فروند قایق حامل ۳۰۰ رأس دام زنده قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی از توقیف 7 فروند قایق حامل 300 رأس دام زنده قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد و گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل 300 رأس دام است، تصریح کرد: طی این عملیات 18 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پادشاه IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 0
    سفر دریایی گوسفندان متوقف شد.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    گوشت شب عید تامین شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس