کد خبر 1465873
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
دبیر:رویارویی با روس‌ها به نفع ماست؛ در نبود آن‌ها بیشترین ضربه را خوردیم

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه هر چیزی باعث رشد ورزش اول کشورمان شودرا دوست دارم، گفت: در نبود کشتی‌گیران روس بیشترین ضربه را ما خوردیم.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر پس از پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان اظهار کرد: هر چیزی که باعث رقابت شود و ما رشد کنیم را دوست دارم. روس‌ها به آسیا بیایند ما که اول نمی‌شویم اما در کشتی دنیا یک فرصت داریم. در سال ۲ یا ۳ بار با روس‌ها روبه‌رو می‌شویم و این به نفع کشتی ما است.

وی ادامه داد: سال گذشته که روس‌ها در مسابقات جهانی حضور نداشتند ما بیشترین ضربه را از نبود آنان خوردیم. ایران، آمریکا و روسیه سه تیم قدرتمند جهان هستند اما برد و باخت سه تیم با هم خیلی راحت‌تر است.

رییس فدراسیون کشتی در خصوص حضور روس‌ها در بازی‌های آسیایی نیز گفت: هر چه باعث شود که ما رقابت کنیم، من لذت می‌برم. ما حاضریم ماهی یکبار روس‌ها بیایند با ما اردو برگزار کنند. مخصوصا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان. ما واقعا از حضور آنها خیلی استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ایران مقتدرانه با غلبه بر روسیه قهرمان شد/ شاگردان یزدانی طلایی شدند

وی در مورد گلایه‌هایش از وزارت ورزش، گفت: گلایه‌های ما که همیشه است و بحث مالی را ما همیشه با دوستانمان داریم، اما در مجموع سیدحمید سجادی را دوست دارم. سجادی آدم زحمتکشی است، اما در بدنه وزارت ما را اذیت می‌کنند. من همیشه گفته‌ام یک نگاه ضدکشتی در وزارت ورزش وجود دارد و از سال‌های پیش هم به این شکل بود. در مجموع سجادی آدم خوبی بوده و می‌خواهد به ورزش کمک کند، اما در بعضی مواقع دستورهایش به بدنه می‌رود و شکل دیگری می‌گیرد.

دبیر در خصوص نکات فنی از روی سکوها به آزادکاران نیز گفت: یکی حساسیت مسابقات است و یکی هم بحث نتایج است. از نظر آنالیزی بالاخره خیلی چیزها برای ما رو می‌شود چون به احتمال زیاد روس‌ها شهریورماه در مسابقات جهانی می‌آیند و کشتی می‌گیرند. حالا اینکه با پرچم بخواهند بیایند یا نه را ما نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها نفرات اول و دوم روسیه حضور داشتند که ما نیز از این وضعیت مستثنی نبودیم. این هیجان من بیشتر برای شهریورماه است که خیلی برای ما مهم است. در این رقابت نفرات اصلی ما نیز کشتی گرفتند و حساسیت مسابقات بالا بود و ما هم از آن لذت بردیم.

تیم کشتی آزاد بانک شهر کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف نماینده روسیه رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    خدائیش بدرد این می خوره تو کبابی کار کنه.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    آخی...ایشون روسیه خیلی دوست داره..
    • احمد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      اخیش...سوختی...
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    آخی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس