کد خبر 1466227
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
پسکوف: آمریکا منبع اصلی تنش ها در دنیاست

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهارات دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در خصوص جنگ اوکراین را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه آمریکا را منبع اصلی تنش آفرینی در دنیا معرفی کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز یکشنبه در مصاحبه ای تاکید کرد که اظهارات «ویکتوریا نولند» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی بار دیگر نقش واشنگتن به عنوان منبع اصلی تنش های بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

در حالی که این مقام وزارت خارجه آمریکا حملات اوکراین به کریمه را به عنوان اهدافی مشروع اعلام کرد، پسکوف یادآور شد: نولند بخشی از گروه گسترده ای از سرسخت ترین جنگ طلب ها در سیاست آمریکا است. ما با این دیدگاه آشنا هستیم. این دیدگاه باز هم میزان اختلافات میان دو کشور را برجسته کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه همچنین تاکید کرد که این اظهارات مویدی بر نقش آمریکا به عنوان منبع اصلی درگیری‌های بین‌المللی کنونی است.

«ویکتوریا نولند»، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی اخیراً اعلام کرد: دولت بایدن از مبارزه اوکراین برای بازگرداندن تمام اراضی داخل مرزهای شناخته شده بین‌المللی خود حمایت می‌کند و در حال حاضر از کی‌یف حمایت می‌کند تا برای فشار سخت بعدی برای بازپس‌گیری قلمرو خود در جریان حملات روسیه آماده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    اینا یه خوابی برای روسیه دیدن یافرسایشی یا اوردن داعش سیاسی میخوان نابودش کنن وگرنه هرچی داشته ریخته اوکراین دیگه تانابودی روسیه کوتاه نمیان میخواین باورکنین یانه احتمالاباچین هم یه نیابتی نه مثل روسیه حمله کنن ولی همین صهیونیستا هم نتانیاهوررواوردن برای گسیل کردن بطرف روسیه است که میبینیم
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    امریکا ام الفساد است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس