کد خبر 1467497
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مسی

لودویک ژولی، ستاره سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، معتقد است پی‌اس‌جی باید به شرط خداحافظی لئو مسی از بازی‌های ملی با او تمدید کند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی تا کمتر از ۶ ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد بود و با اتمام قراردادش می‌تواند از پی‌اس‌جی جدا شود. هنوز مذاکرات تمدید او به نتیجه نرسیده و شایعاتی مبنی بر بازگشت او به بارسلونا نیز شنیده می‌شود.

لودویک ژولی که زمانی در بارسا با مسی هم‌تیمی بود، به لوپاریزین گفت: «از مسی زیاد انتقاد می‌شود، ولی همه دیدیم که او در جام جهانی چه کرد. در مورد بهترین بازیکن دنیا حرف می‌زنیم که می‌تواند در هر ثانیه از بازی، با یک پاس، یک شوت یا یک کاشته، سرنوشت بازی را عوض کند. باید او را در پی‌اس‌جی حفظ کرد.»

ژولی همچنین برای تمدید با مسی شرط گذاشت: «البته اینجا یک مشکل بزرگ داریم. مسی ۳۶ ساله است و دیگر جوان نیست. او به سنی رسیده که باید بازی‌هایش را مدیریت کرد. مثلا سه بازی متوالی در ترکیب باشد و یک بازی استراحت کند. اگر قرار است با مسی تمدید شود تا هر هفته در ترکیب باشد و هواداران و شبکه‌های پخش‌کننده بازی خوشحال شوند، کار بیهوده‌ای انجام شده است. مشکل دیگر، حضور او در تیم ملی آرژانتین است. در این سن، مسی نمی‌تواند در هر دو جبهه بهترین بازی‌ها را انجام دهد. از نظر من، بازنشستگی از بازی‌های ملی می‌تواند شرط تمدید با او باشد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس