گزینه های تیم ملی

با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.

به گزارش مشرق، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که جمعه شب در برنامه شب‌های‌ فوتبالی حاضر شده بود تا درباره آخرین شرایط فدراسیون صحبت کند، در بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری برنامه در خصوص اسامی مطرح شده برای هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد.

علوی ضمن تایید این مسئله که حسین فرکی، فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و مهدی تارتار، پنج گزینه داخلی مورد نظر فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی هستند، در خصوص اضافه شدن ساکت الهامی و حمید مطهری به گزینه‌ها توضیح داد: هر دو اسم جزو بزرگان کار مربیگری هستند. آقای الهامی قهرمانی‌های متعددی در جام حذفی داشته‌اند و آقای مطهری هم یک مربی آینده‌دار هستند. تا روز سه‌شنیه که جلسه هیئت رییسه برگزار می‌شود، امکان اینکه تغییراتی در فضای لیست اولیه رقم بخورد، وجود دارد.

او سپس در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون از پنج گزینه مدنظر خود برنامه خواسته است؟ گفت: بله. از این پنج بزرگوار که عرض سلام خدمت تک تک آنها دارم و همه از بزرگان فوتبال هستند و من در مقابل آنها تعظیم می‌کنم، برنامه خواسته شده است. آقای الهامی و آقای مطهری هم جزو برنامه‌ریزی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران با قول فیفا/ سرمربی سابق قطر هم هست

علوی توضیح داد: این جزو اولین بارهایی بود که فضای فدراسیون به سمتی رفت که برای جام ملت‌های آسیا برنامه داده شود که این برنامه میان مدت محسوب می‌شود. فکر می‌کنم این عزیزان فردا یا پس فردا ارزیابی کارشناسی خودشان را انجام می‌دهند و در جلسه هیئت رییسه برنامه‌ها بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزینه‌ای اعلام کرده که برنامه‌ای ارائه نمی‌دهد، گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم.

علوی در واکنش شه اینکه آیا فدراسیون در بین گزینه‌ها اولویت خاصی دارد؟ گفت: قطعا بر اساس برنامه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. ضمن اینکه رزومه عزیزان هم جزو مواردی است که بررسی خواهد شد.

او درباره نقش کمیته فنی در انتخاب سرمربی تیم ملی توضیح داد: کمیته فنی به عنوان یک کمیته مشورتی نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خودش را از طریق رییس کمیته به رییس فدراسیون فوتبال منتقل می‌کند. البته ظرف ۲۴ ساعت اخیر، موارد از طریق ریاست محترم این کمیته مطرح شده و ایشان مستحضر هستند و آقای محصص مثل همیشه نظرات ارزشمندی دارند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سپس درباره سه گزینه خارجی تیم ملی (ژوزه مورایس، فلیکس سانچز و پاکو خمس) توضیح داد: مباحثی مطرح شده است اما فدراسیون فوتبال حتما در صورت نگرش به جذب سرمربیان خارجی، اولویتی برای سرمربیان خارجی کارکرده در فوتبال ایران قائل می‌شود. با توجه به اینکه زمان کمی تا جام ملت‌ها باقی مانده، بحث شناخت یکی از مهم‌ترین مسائل است. اگر فضا را به سمتی ببریم که بهترین مربی اروپایی بیاید اما شناخت نداشته باشد و یا بازیکن او را نپذیرد، اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد.

او در خصوص احتمال حضور برانکو در تیم ملی نیز گفت: آقای برانکو با فدراسیون فوتبال عمان در قرارداد هستند و اصلا حرفه‌ای نیست که فدراسیون فوتبال ایران درباره مربی عزیزی که در قرارداد است، صحبتی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 2
    تونی رو بیارین یا دنیزلی این انگلها به درد نمی خوره عواقب حذف در جام ملتها بسی وحشتناکتره اینها توان تحمل آن را ندارند
    • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      3 2
      هوشنگ شما خفشو بی زحمت
    • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 1
      چه كارشناسايي كردين يكي از يكي بدتر رزومه و سابقه همشون نشون ميده اينا بيشتر دنبال شهرت و معروفيت هستن تا موفقيت فوتبال اگر شانسي بردن ميگن مهارت و تحربه ما باعثش شده اگه باختن هم ميگن امكانات نبود وقت كافي براي تمرين نبود تقصر داور و زمين بود وووو
  • هوشنگ IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 3
    هشدار اینها جام ملتها و جام جهانی را با لیگ خودشون اشتباه گرفتند تفکرات اینها احمقانه است تا آبرو شما در جام ملتها نرفته تونی یا دنیزلی را بیارین این احمقها بدرد شما نمی خوره
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      به تو ربطی نداره دوزاری زپرتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس