کد خبر 1467936
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
خودرو نمایه

وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه دست‌کم یک‌صد هزار خودروی وارداتی طی ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک بخش خبری گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ۶ ماهه عرضه می‌شود.

وی افزود: متقاضیان باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود مسدود کنند، تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبت مشخص شده بر اساس خودروهایی که عرضه و ثبت نام خواهد شد مبلغ اولیه را تکمیل و واریز کنند.

ضیغمی تصریح‌کرد: افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند پول را از حساب شأن خارج کنند، اما از نوبت نیز خارج خواهند شد.

وی در خصوص شرایط لازم برای ثبت‌نام‌کنندگان خاطرنشان‌کرد: داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال خودرو و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از جمله این شرایط است و متقاضیان باید بدانند تا یک سال امکان انتقال سند برای آنان وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    4 0
    فرض کنین ۵۰ هزار نفر نوشتن و نوبت دادین سری اول ده هزار ماشین بود اون ۵۰۰ میلیون بقیه افراد شش ماه تو حساب باشه که ازش استفاده کنین ؟ این ابتکارات خلاقانه کی تولید میکنه ؟
  • محسن .ف IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 1
    همش بر علیه فقرا و منفعت ثروتمند ها . 500 میلیون رو آیا کارگر یا کارمند میتونه تو حسابش داشته باشه ؟ دولت بر علیه مردم .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    3 0
    در عرض چند هفته یک میلیون خودرو میشه وارد کرد اونوقت نصف سال که بگذره تازه صد هزارتا! این چه مشکلی رو حل میکنه با این قیمتهای نجومی آقای رئیسی لطفا از خواب بلند شید تا بیشتر از این با اعتبار شما بازی نکردند
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    ایران مملکت بهشت موعود مستضعفین خودرو اجنبی سوار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس