تیراندازی نیروهای مقاومت به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین

منابع خبری فلسطینی از تیراندازی به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین در جنوب شهر «جنین» خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی امروز (شنبه) از تیراندازی نیروهای مقاومت فلسطینی به شهرک صهیونیست‌نشین «حومش» در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت مستقر در اردوگاه «جنین» به سمت این شهرک صهیونیست‌نشین شلیک کردند و موجب وحشت صهیونیست‌ها شدند. اشغالگران هنوز آماری از میزان تلفات احتمالی خود منتشر نکرده‌اند.

در پی این رویداد، تمامی مسیرهای منتهی به شهرک «حومش» مسدود شد و جو امنیتی در منطقه حکمفرماست.

تیراندازی نیروهای مقاومت به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین

تیراندازی نیروهای مقاومت به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین

این اقدام نیروهای مقاومت در حالی صورت گرفته است که شرایط کرانه باختری روز به روز و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان متشنج‌تر از گذشته می‌شود و «ابوحمزه» سخنگوی نظامی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ظهر دیروز (جمعه) در بیانیه‌ای گفت که مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مقابله با صهیونیست‌ها را دارد.

دور جدید تنش‌ها پس از آن آغاز شده است که نظامیان صهیونیستی روز چهارشنبه با یورش به محله قدیمی شهر نابلس، ۱۱ فلسطینی را یکجا به شهادت رسانده و ۱۰۲ نفر دیگر را زخمی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    3 0
    خدا را بینهایت شکر. خبر خوبی در شب ولادت امام سجاد (ع) بود. زدی ضربتی ضربتی نوش کن اسراقیل. ان شالله که مثل عملیات شکوهمندانه خیری علقم (روحش شاد) تلفات زیادی داده باشن این خبیثان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس