تقاضای ضد ایرانی وزیر جنگ تل آویو از وزیر دفاع آمریکا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از وزیر دفاع آمریکا خواسته که برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای ایران اقدامات بیشتری صورت گیرد.

به گزارش مشرق، وزارت جنگ رژیم موقت صهیونیستی روز شنبه از محتوای تماس تلفنی وزیر جنگ این رژیم با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا خبر داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از وزارت جنگ (رژیم) اسرائیل، «یووال گالانت»، وزیر جنگ روز جمعه از آستین خواست که عملیات خود را برای جلوگیری از یک ایران هسته‌ای افزایش دهد.

وزارت جنگ رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد: «این دو وزیر در مورد تحولات امنیتی در خاورمیانه از جمله موضوع هسته‌ای ایران و رویدادهای جاری در فلسطین گفت‌وگو کردند.»

بر اساس این گزارش، گالانت در مورد مسئله ایران به آستین گفته که تل‌ آویو از ادامه غنی سازی اورانیوم بسیار ناراحت است. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر لزوم و تعهد تل‌ آویو درجلوگیری از دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای تاکید کرد.

«کمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران هشدار داده که هر گونه اقدام تل‌آویو از مبدأ کشورهای منطقه علیه ایران، امنیت و منافع کشورهای مذکور را به خطر خواهد انداخت و ایران به رژیم صهیونیستی مستقیما پاسخ خواهد داد.

به نوشته این منبع خبری، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که آستین قرار است ماه آینده از فلسطین اشغالی دیدار کند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال‌های گذشته برخی از ادعاهای مطرح‌ شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران را مورد توجه قرار داده و تکرار کرده است.

«بهروز کمالوندی» معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی به تازگی اگفت: «مایه تاسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.»

وی تاکید کرد: «آژانس ناشیانه بازی سیاسی می‌کند لااقل طوری بازی کند که تعدادی از افراد فنی به تردید نیافتند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    تقاضای درست و منتقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس