ماجرای کلیپ جنجالی تخریب خانه‌های کپری چابهار+فیلم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار چابهار گفت: فیلم رفع تصرف اراضی ملی در چابهار قدیمی بوده و ربطی به مجموعه سپاه ندارد.

به گزارش مشرق، محمد شاهوزهی امروز در زاهدان با تاکید بر اینکه فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تخریب خانه‌های کپری و پلاستیکی قدیمی است، اظهار کرد: در مجموع رفع تصرف اراضی ملی ربطی به مجموعه سپاه ندارد، سپاه در آن منطقه زمین ندارد و اداره کل راه و شهرسازی با مجوز شورای تامین برای رفع تصرف اراضی ملی اقدام می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چابهار افزود: رفع تصرف راضی ملی همواره در دستور کار آن اداره کل و شهرداری با مجوز شورای تامین قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرستان چابهار به سبب موقعیت گردشگری و بندری مورد توجه بسیاری از مردم است و طرح نهضت مسکن نیز در این شهرستان بسیار متقاضی دارد.

شاهوزهی گفت: در راستا تامین مسکن نهضت ملی، باید اراضی رفع تصرف شده و به صورت قانونی زمین و مسکن برای متقاضیان تامین شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار چابهار بیان کرد: ۶۳ درصد جمعیت چابهار معادل ۵۵ هزار نفر هم اکنون در حاشیه شهر هستند که باید اقدامات لازم در راستای ساماندهی آنها انجام شود.

وی تاکید کرد: اینکه افرادی با پلاستیک و کپرهای کوچ و دست ساز بخواهند در هر قسمت شهر ساکن شوند، پذیرفته نیست و علاوه بر اینکه چهره شهر را نیز نازیبا می کند مشکل قانونب دارد که بنا به درخواست مردم، معتمدان، نخبگان و بزرگان در راستای مقابله با افزایش حاشیه نشینی رفع تصرف اراضی در هر قسمت ازشهر همواره در دستور کار ارگان های متولی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    چجوری ملت اراضی مشاع داشته باشند ولی این برادران وخواهران دینی درکپرباشند انهم برادران وخواهران مقاومتی که سالها درکنارملت انقلابی ما درسایه ولایت خدا علیه استکبارازصهیونیست ولیبرالیسم باهمه زخم ها ومشکلات ایستاده اند
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 1
    یک مدت این طرح را انجام ندید تا حساسیت بره بعد دوباره انجام بدید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 0
    مرگ بر مرفه‌ بی‌درد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس