پارلمان رژیم صهیونیستی قانون اعدام اسرای فلسطینی را تصویب کرد

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند را تصویب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در قرائت نخست، پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسرای فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند را تصویب کرد.

در پیش نویس این قانون که یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «عوتسما یهودیت» ارائه داده، آمده است که دادگاه باید کسانی که اقدام به عملیات علیه شهرک نشینان می کنند را به اعدام محکوم کند.

در همین حال، مشاور قضایی کابینه نتانیاهو ضمن انتقاد از این قانون، آن را غیر بازدارنده خوانده است.

این اقدام در راستای مبادرت کابینه افراطی نتانیاهو در تحت فشار قرار دادن فلسطینیان و اجرای سیاست فاشیستی صورت می گیرد.

تصویب چنین قانونی همزمان با ناآرامی‌ های موجود در جامعه صهیونیستی می تواند علاوه براعتراض شهرک ‌نشینان صهیونیست، با خیزش سراسری از سوی فلسطینیان همراه باشد.

بر همین اساس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پلیس این رژیم ۳۹ نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو را بازداشت کرده است.

همچنین، منابع عبری از زخمی شدن ۱۱ نفر در حمله پلیس به تظاهرکنندگان خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید مرتضی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    2 0
    ظاهرش اینه که کشته میشن میترسن!! این دید صهیونیستاست، امادید ما مسلمان ها اعدام میشن شهید میشن از عذاب و تحقیر شدن در اسارت راحت میشن و شهید میشن اون دنیا خدا خودش جزاشون رو به بهترین شکل میده
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    کل تاریخ چندهزار سال پیش این سیاره، خیمه شب بازی اینهاست. یعنی اگر اسرائیل فروپاشید، لابد برای کوچ به ایران آماده می‌شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس