کد خبر 1469915
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
اطلاعیه باشگاه نسف درباره جذب هافبک استقلال/ آمانوف «آزاد» بود

باشگاه نسف قارشی ازبکستان ورود عزیزبک آمانوف به این تیم را خوش آمد گفت و اعلام کرد که او پس از جدایی از استقلال بازیکن آزاد بوده است.

به گزارش مشرق، باشگاه نسف قارشی ازبکستان سرانجام روز گذشته و در آستانه شروع مسابقات لیگ فوتبال ازبکستان از عزیزبک آمانوف هافبک جدید خود رونمایی کرد و به پنهانکاری ها درباره این بازیکن پایان داد.

آمانوف که حدود یک سال در تیم استقلال ایران حضور داشت، این فصل توسط ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به کار گرفته نشد و این موضوع در نهایت باعث شد تا آمانوف باوجود پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال بگیرد.

بیشتر بخوانید:

توضیح باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد آمانوف

استقلالی‌ها بعد از جدایی آمانوف ITC او را صادر نکردند اما پس از یک هفته و بر اساس قوانین فیفا، این ITC صادر شد تا استقلالی‌ها هم به دنبال شکایت از بازیکن ازبکستانی خود باشند.

آمانوف ظاهراً بر اساس قوانینی که اجازه می‌دهد یک بازیکن پس از عدم دریافت مطالباتش در یک مدت زمان مشخص قراردادش را فسخ کند، این اقدام را انجام داد.

اطلاعیه باشگاه نسف درباره جذب هافبک استقلال/ آمانوف «آزاد» بود معارفه آمانوف با شماره ۹۹ در نسف قارشی

این بازیکن هرچند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست برای نسف به میدان برود اما حالا یکی از مهره‌های اصلی تیم نسف برای لیگ ازبکستان خواهد بود.

باشگاه نسف روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای به آمانوف خوش آمد گفت و اعلام کرد که این بازیکن پیشنهادات دیگری هم داشته است.

در این اطلاعیه آمده است:

«عزیز مهاجم ۲۵ ساله که با گل‌هایش دل هواداران فوتبال ازبکستان را به دست آورد به عضویت نسف درآمد. او فصل گذشته در تیم ایرانی استقلال حضور داشت. عزیز آمانوف در پایان فصل بازیکن آزاد شد. با وجود پیشنهادات بسیاری از تیم‌ها، خوشحالیم که عزیز تیم ما را انتخاب کرد. آرزو می‌کنیم عزیز در فصل فوتبالی ۲۰۲۳ در مسابقات بین المللی با نسف شرکت کند، گل‌های زیادی به ثمر برساند و جوایزی را کسب کند. به خانواده «نسف» خوش آمدی عزیز!»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس