کد خبر 1470119
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
اسکوچیچ و حضور دوباره در ایران؛ منصوریان بهترین گزینه داخلی فولاد بود

سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به اینکه گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی برای هدایت این تیم مد نظر بود گفت: منصوریان بهترین گزینه داخلی بود که هدایت این تیم را پذیرفت.

به گزارش مشرق، آرمین مرادی با اشاره به شرایط به وجود آمده بعد از استعفای جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: در چند مورد این صحبت مطرح شده بود و فکر نمی‌کردیم نکونام در آن شرایط تیم را ترک کند اما به هر حال این اتفاق افتاد و چاره‌ای جز جایگزینی او نداشتیم.

وی ادامه داد: در شرایط سختی که فولاد داشت مردم و رسانه‌ها در کنار تیم بودند و شاهد بودیم در برابر الهلال، نماینده ایران چه عملکردی را از خود به نمایش گذاشت. بعد از این اتفاق گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی را مد نظر داشتیم، در این میان سه گزینه خارجی داشتیم که اسکوچیچ و دو گزینه خارجی دیگر مطرح بودند البته با استراماچونی هم صحبت کرده بودیم اما اسکوچیچ یکی از گزینه‌های مد نظر بود که به دلیل بیماری یکی از بستگان خود اعلام کرد در شرایط کنونی امکان سفر به تهران را ندارد اما شاید در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر کند.

سخنگوی باشگاه فولاد تاکید کرد: در میان گزینه‌های داخلی علیرضا منصوریان را مد نظر داشتیم و او بهترین گزینه داخلی ما به شمار می‌رفت. او با مردانگی و از خود گذشتگی وارد میدان شد و در همان گام نخست اعلام کرد مشکل فولاد بازیکن نیست و بیشتر مسایل تیم به بعد روحی و روانی باز می‌گردد و بازیکنان نیز با آغوش باز او را پذیرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس