کد خبر 1470137
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
مسمومیت

با بررسی طرف‌هایی که از ماجرای مسمومیت‌های مشکوک سود می‌برند یا زیان می‌بینند، می‌توان فهمید که غرب و گروهک‌های وابسته پشت‌سر این ماجرا حضور دارند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: در این‌باره روزنامه همشهری با اشاره به تکرار برخی موارد مشابه نوشت: پشت‌پرده این مسمومیت مشکوک چیست؟ هرچند پاسخ به این سوال نزد نهادهای امنیتی است، اما برای گمانه‌زنی کافی است برنده و بازنده این خرابکاری شبکه‌ای بررسی شود.

بیش از یک سال است جریان فحشا تلاش می‌کند از دختران نوجوان در مدارس یارگیری کند و البته هر بار نیز ناکام می‌ماند. در ایام اغتشاش نیز تلاش کردند از هیجان نوجوانی مدارس دخترانه بهره بگیرند که به جز معدود مواردی دست خالی برگشتند. حتی در موضوع کشته‌سازی‌های اخیر نیز عمده مصادیق‌شان دختران نوجوان بودند که بعدا نمونه‌های کذب آن افشا شد و بی‌آبرو شدند. یک نمونه از این دروغ‌ها آرمیتا عباسی، با این مقدمه تمرکز مجدد بر مدارس دخترانه ادامه همان پروژه فرهنگی-امنیتی نیست؟

بعد از ناکامی اغتشاشات جریان مزدور غربی-عربی- عبری تلاش کردند با تنفس مصنوعی این اعتراضات را زنده نگه دارند. یک روز به برف و ترافیک متوسل شدند و یک روز آلودگی هوا و اخیراً هم تمام قوا در بازار مکاره دلار حاضر است و در واپسین روزها نیز ماجرای یوزپلنگ ایرانی را بهانه کردند.

این تنفس مصنوعی را در کنار تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اغتشاش و فراخوان‌های خیابانی این روزها به بهانه مسمومیت‌ها قرار دهید.

با این توضیح آیا دور از واقعیت است که جریان مزدور پهلوی-رجوی عامل اصلی این مسمومیت باشد؟

آدمکشی به نام مریم رجوی نخستین نفری بود که چند هفته قبل درحالی که هنوز مسمومیت‌ها به تهران نرسیده بود در توئیتی به پایتخت رسیدن مسمومیت‌ها را اعلام کرد و جاهلانه این پروژه دست‌ساز را لو داد. وی در بیانیه‌ای درخواست تجمع خیابانی هم داد.

این در حالی است که مردم ما هنوز ترور کودکان و نوجوانان مظلوم شهرهای ایران را در دهه ۶۰ فراموش نکرده‌اند.

این روزها رسانه‌های وابسته به شبکه ریاض-لندن، مجددا پروژه کارخودشونه را کلید زده‌اند. اما کافی است سابقه کارخودشونه را مرور کنیم. نمونه آشکار آن عملیات تروریستی شاهچراغ بود. در روز روشن آدم کشتند و بعد هم گفتند کار خودشونه.

در ماجرای ایذه نیز جریان تروریستی وطنی به میان مردم رفتند و آدم کشتند و در رسانه‌های‌شان بهم تبریک گفتند؛ البته وقتی متوجه کودکی در میان کشته شده‌ها شدند به طمع تبلیغات جعلی تبریک‌شان را پس گرفتند و گفتند کار خودشونه.

همه اینها به کنار؛ حداقل ۴۰ کشته‌سازی دروغین راه انداختند که عمده آنها یا زنده بودند یا توسط نزدیکان‌شان مشخص شد به مرگ طبیعی یا حوادثی غیر اغتشاشات مرده‌اند.

جمعی از اینها نیز مثل مهسا موگوئی، مینو مجیدی، حنانه کیا، فرشته احمدی و اسماعیل مولودی نیز مشخص شد توسط ضدانقلاب کشته شدند و باز گفتند کار خودشونه. ربع پهلوی خائن که چند دهه است با پول دزدی و به سرقت رفته از مردم ایران در غرب نفس می‌کشد، در مصاحبه‌ای صریحاً اعلام کرد باید ایران تحت تحریم‌های سهمگین اقتصادی و مضاعف قرار بگیرد تا مقدمه اعتراض مردم شود. همین حرف را پیشتر مسیح علی‌نژاد مطرح کرده بود. جریان شیادی که برای یارگیری حاضر است زندگی مردم سخت و سخت‌تر شود آیا بعید است با هدف ایجاد اعتراض و یارگیری، عامل مسمومیت در مدارس دخترانه باشد؟ اما سوی دیگر این میدان کیست؟ جمهوری اسلامی. کشوری که امروز ۶۰ درصد دانشجویان آن دخترند و یک سوم هیأت علمی دانشگاه‌های آن را بانوان تشکیل می‌دهند. از جایگاه زنان در ورزش و پیشرفت‌های علمی و شغلی و مناصب مدیریتی و غیره نیز بگذریم. آیا چنین کشوری می‌تواند مخالف مدرسه رفتن دختران باشد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 4
    قشنگ معلومه كه داري كلاً توي يه سياره و منظومه شمسي-قمري ديگه سيروسفر ميكني هااااااااا ! ايول به ولت وولي به وولت با اين كارشناسيت !
  • سید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    5 0
    سفیر انگلیس از کجا می دانست که این مسمومیت ها بی پایان است که در پیام خودش آورده است؟! آیا اگر دست دولتش در کار نبود، چنین بی پروا و خاطرجمع در اظهار نظر بود؟!؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس