1

در خبرها آمده بود خانم‌ها کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام به‌خاطر کشف حجاب، یک و نیم میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه های امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که بالا و پایین شدن قیمت خودرو در بازار، آغاز تابستان و قیمت مسکن و نیز شورش و خشم در پاکستان پس از بازداشت عمران خان در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

این روزها فضاسازی‌های انتخاباتی خودنمایی می‌کند. روز گذشته علی لاریجانی در واکنش به یک خبر با انتشار یک بیانیه به صورت تلویحی شروط خود برای ورود به انتخابات را مطرح کرد.

روزنامه تندرو هم‌میهن که در انتخابات آتی نقش ستاد انتخاباتی میانه‌رو را بازی خواهد کرد نوشته است:

ین اصطلاحات و لغات را بعضا شخصیت‌های سیاسی به کار می‌برند برای اینکه با مخالفت حاکمیت روبه‌رو نشوند. در واقع این اصطلاحات مانند جریان خالص‌سازی که توسط علی لاریجانی مطرح شده راهی است برای جلوگیری از مخالفت و واکنش شدید حاکمیت. مقصود از این دست اصطلاحات آن است که نظام قادر به ادامه دادن با سیاست‌هایی که ظرف ۴۴ سال گذشته اعمال شده است، نیست و باید تفکری صورت بگیرد. مقصود لاریجانی دقیقا آن ‌است که آیا سیاست‌هایی که تاکنون و به‌ویژه ظرف یک دهه گذشته استفاده کرده‌ایم، جواب می‌دهند یا چاره‌ای نداریم که یک تجدیدنظر در شیوه حکمرانی به عمل آوریم!

جریمه یک و نیم میلیونی برای کشف حجاب پانته‌آ کافی است؟ / افشاگری علیه دروغ‌های آرمیتا

مروری بر مطالب مطرح شده از سوی چهره ها و رسانه های جریان اصلاح طلب و اعتدالیون پس از اطلاعیه اخیر لاریجانی در پاسخ به خبر فعالیت های انتخاباتی وی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان می دهد که این رسانه ها ضمن برجسته سازی این اطلاعیه کوشیدند تاکید کنند آرایش سیاسی کنونی کشور، با علی لاریجانی جدیدی روبروست.

اصلاح طلبان در این زمینه با اشاره به اینکه جامعه ایرانی با اطلاعیه علی لاریجانی با سه شخصیت متفاوت از او روبرو شده است، این ۳ شخصیت را شامل «لاریجانی به مثابه ضداصلاحات»، «لاریجانی به مثابه موتلف معتدلین» و «لاریجانی به مثابه جریان ساز و مقابله کننده با خالص سازها» دانسته و تاکید می کنند اهمیت اطلاعیه لاریجانی بی شباهت با نامه هاشمی رفسنجانی در سال ۸۸ نیست.

پاکستان بر لبه پرتگاه

فضای دوقطبی سیاسی در پاکستان یکی از پرتنش‌ترین دوران‌ خود را سپری می‌کند. شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور، با بحران اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند که در لبه پرتگاه قرار دارد. هم‌زمان جامعه پاکستان از نظر سیاسی دوقطبی شده است و علاوه بر آن میلیون‌ها نفر هنوز آسیب سیل‌های ویرانگر سال گذشته را از سر می‌گذرانند.

روزنامه اعتماد نوشته است:

پس از دستگیری عمران خان در صحن دادگاه عالی، قاضی عامر فاروق، رییس دادگستری اسلام‌آباد، خواستار توضیح «در عرض ۱۵ دقیقه» از رییس پلیس و وزارت کشور در مورد علت بازداشت خان شد. او گفت: به دادگاه بیایید و به ما بگویید که چرا عمران خان بازداشت شده است. فاروق هشدار داد که اگر توضیحی در این باره ارایه نشود، هم خان و هم نخست‌وزیر شریف را احضار خواهد کرد.

حکم دستگیری خان بلافاصله پس از این هشدار منتشر شد در حالی که تاریخ این حکم اول ماه مه را نشان می‌داد. در این حکم اشاره شده بود که خان متهم به «فساد و اعمال فساد» است. همزمان ژنرال اکبر نصیرخان، از پلیس اسلام‌آباد خواستار حفظ آرامش شد و گفت که وضعیت در اسلام‌آباد عادی است. با این وجود در چند محدوده تجمع بیش از پنج نفر ممنوع اعلام شده و اینترنت برخی مناطق هم قطع شده است.

جریمه یک و نیم میلیونی برای کشف حجاب پانته‌آ کافی است؟ / افشاگری علیه دروغ‌های آرمیتا

روزنامه شرق نیز بازداشت عمران خان و تشدید تنش سیاسی در اسلام‌آباد در میانه بحران اقتصادی خطرناک توصیف کرده و می‌نویسد:

وضعیت پاکستان در دهه‌های اخیر تا این اندازه حساس نبوده است. این کشور گرفتار مصائب مختلف است، اما سیاست‌مداران و نهادها بر سر اینکه چه کسی باید پاکستان را اداره کند سرگرم جنگ قدرت هستند. تصاویر منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد عمران خان در حالی که در ساختمان دادگاهی در اسلام‌آباد نشسته است، نیروهای پلیس وارد ساختمان می‌شوند و او را با خود می‌برند. وکیل عمران خان که در دادگاه حضور داشت، در نتیجه خشونت پلیس زخمی شد.

شرق نوشته است:

پلیس اسلام‌آباد عمران خان را پس از بازداشت به دفتر ملی پاسخ‌گویی در راولپندی منتقل کرد. عمران خان سال گذشته و پس از آنکه در پارلمان رأی عدم اعتماد دریافت کرد، از قدرت برکنار شد. او در یک سال گذشته چندین بار تظاهرات گسترده علیه دولت شهباز شریف راه‌اندازی کرده است. عمران خان در اوایل نوامبر ۲۰۲۲، در حمله مسلحانه‌ای که در جریان تظاهرات صورت گرفت زخمی شد. عمران خان دولت شهباز شریف را به حمله متهم کرد و گفت شهباز شریف و مقام‌های امنیتی او قصد حذف فیزیکی او را کرده‌اند.

جریمه یک و نیم میلیونی برای کشف حجاب پانته‌آ کافی است؟ / افشاگری علیه دروغ‌های آرمیتا

درباره جریمه یک و نیم میلیونی خانم سلبریتی

در خبرها آمده بود خانم‌ها کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام به‌خاطر کشف حجاب، یک و نیم میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

روزنامه همشهری در سرمقاله خود نوشته است:

مسئله حجاب را مختصری دقیق شویم. آیا هجمه‌ای که امروز به حجاب می‌شود مسئله‌ای صرفا اجتماعی و یا فرهنگی است؟ حتما چنین نیست. رسانه‌های دشمن با چه زبانی باید بگویند که برهنگی بهانه است و اصل نظام نشانه است؟ هشتگ نافرمانی مدنی کافی نیست؟ ننوشتند و نگفتند که حجاب دیوار برلین است که اگر از آن عبور کنیم از جمهوری اسلامی عبور کرده‌ایم؟
حجاب امروز نماد است؛ کشف حجاب نیز. حجاب نماد وطن دوستی و خاک پرستی و ملی گرایی و دین خواهی است و کشف حجاب مقابل آن. بگذریم از جماعتی که در داخل، ممکن است نادانسته با این نماد و نشان همراهی کنند؛ اینها نیز به‌زودی مسئله برای‌شان روشن می‌شود و خط‌شان را جدا می‌کنند. اما اصل موضوع که تغییر نمی‌کند.

جریمه یک و نیم میلیونی برای کشف حجاب پانته‌آ کافی است؟ / افشاگری علیه دروغ‌های آرمیتا

افشاگری علیه دروغ‌های یک آشوبگر

یکی از دستگیرشدگان ناآرامی‌های سال گذشته، علیه ادعاهای یک دستگیرشده دیگر دست به افشاگری اینستاگرامی زد. نیلوفر شاکری که از بازداشتی‌ها در استان البرز بود، در مورد آرمیتا عباسی دیگر بازداشتی این استان و دروغ‌های او نوشته است.

جریمه یک و نیم میلیونی برای کشف حجاب پانته‌آ کافی است؟ / افشاگری علیه دروغ‌های آرمیتا

جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

آرمیتا عباسی در جریان عفو گسترده رهبر انقلاب در اواخر سال گذشته از زندان آزاد شد. در زمانی که او در بازداشت بود، خبرگزاری امریکایی سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. سی‌ان‌ان حتی مدعی شد آرمیتا عباسی در حالی به بیمارستان آورده شده که دچار خونریزی ناشی از تجاوز بوده است! اما وقتی آرمیتا عباسی از زندان آزاد شد، رنگ و رو و موهای تازه رنگ شده‌اش و ناخن‌های سوهان کشیده و مرتبش نشان می‌داد که چقدر اخبار مربوط به شکنجه او راست بوده است!
این موضوع باعث اعتراض کاربران مجازی شد تا جایی که یک کاربر روی عکس او نوشت: «احتمالاً پاچه‌مو پاره کنین، ولی این آدم اونی که ازش ساختن نیست! این موها، این ناخن‌ها، این قیافه شاداب مال کسی نیست که با خونریزی داخلی به بیمارستان رفته و دوباره دزدیده شده!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    10 8
    شماها با این جریمه بسیار سنگینتون این ۲ سلبریتی را خردشون کردید که تا سال ها نمیتونن کمر راست کنن!!!!! ان شالله منتظر مجازات بیشتریم
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      3 2
      سطح دستمزد ها در قوه قضائیه خیلی پائینه واسه همین یک و نیم میلیون تومن جریمه اونجا خیلی حساب میشه . یه جورایی شبیه اصحاب کهف هستن تو غار خوابیدن
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      5 1
      ففط این افراد سرشناس تر و معروفتر شدند با کمترین هزینه
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      1 2
      رسیدگی به این پرونده بیشتر از این برا قوه قضایه خرج داشته
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 1
      آره واقعا فکر کنم با این جریمه های کمرشکن خانم های سلبریتی از این به بعد با چادر و ناشناس بیان بیرون.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      خواهش میکنم ساخت سریال زیبای پایتخت رو در دستور کار قرار بدین، چرا هرچیزیکه دوست داریمو با ایجاد حواشی ازمون میگیرید آخه! اینهمه پول و ثروت این کشور غارت میشه هیشکی صداش در نمیاد حالا ٢میلیارد تومان! اضافه تر از دستمزد معمولی محسن تنابنده سواستفاده گر بدید چیمیشه مگه! مشرق خان لطفا انتشار بده انقدر باب میل خودت گلچین نکن نظرات مردمو
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    9 11
    این که جریمه نبود. یه تنبیه بسیار کوچک بود. ما منتظر نقره داغ کردنشون هستیم. ان شالله
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      5 3
      چطور سر ماجرای مرتضوی و وقایع کهریزک لال بودید و الان زبون باز کردید. نکنه تو هم عضور حقیر مافیای عظیم و فاسد واردات چادر و روسری هستی؟
    • بهنام IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      5 5
      با جریمه چیزی درست نمیشود الان بسیاری در خیابان حجاب دارند در کوچه ها نه به زور نمیتوان مردم را مسلمان کرد
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      4 4
      دفعه بعد 8 میلیون جریمه کنن.به اندازه حقوق یه ماه کارگر.شاید براشون درس عبرت بشه
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    15 5
    قیمت یک چادر و روسری یک و نیم‌میلیون هست جریمه ی بی‌حجابی برای ریاحی و بهرام ورشکسته نشن
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    12 13
    آرمیتاها در دامن جمهوری اسلامی به دنیا آمده اند و تربیت شده اند. باید دید ایراد کار در کجاست؟
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      9 3
      پدر و مادرش بهایی ان
    • DE ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      8 3
      ممکن است لقمه‌های شبهه‌دار و تربیت غلط چنین افرادی بسازد
    • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      9 2
      بسم الله.پسرنوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد .بگذریم از لقمه پدر و شیر مادر .بگذریم از اثر مادری که پدر را میکنه نون خشک میندازه جلوی سگ.بگذریم از پدری که در خونه هر رفتار مبتذلی را میکنه میگه من با بچه هام رفیقم.بگذریم از نطفه ای که جلوی ماهواره در حال مستی بسته میشه.بگذریم از پدر و مادری که برای راحتی خودشون بچه را ول میکنن تو کوچه واقعی و مجازی .بگذریم از اثر نفرین همسایه از مردم آزاری ما و بچه ما ووو دامن جمهوری اسلامی از آن حرفای بی سنده که شاید عده ای برای توجیه اشتباهات خود در تربیت بچه شان بزنن
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      6 3
      در همان جایی که امثال حاج قاسم و حاج همت و ..... در دوره پهلوی در ایران به دنیا آمدند و بزرگ شدند!!! لقمه حرام و لقمه حلال را فراموش نکن!
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      4 3
      دامن جمهوری اسلامی؟؟؟ بیشتر بچه های پای ماهواره نشینن بچه ی دامن اپوزیسیون و غربن
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      2 1
      اما پای ماهواره و شبکه های خارجی تربیت شد.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    15 1
    قیمت کشف حجاب در جمهوری اسلانی ۱/۵ میلیون تومان. قیمت چادر ۲ میلیون تومان
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      1 1
      همه می دانند با وضعیت فعلی یا نظام خود را باید تصحیح کند
  • امید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    30 5
    سلبریتی ها اکثرابیسواد وبی بندوبار غربزده هستند باگول فیلم‌های صداوسیما مشهور شدند وحالا برای گرین کارت وعیاشی درخارج برای آمریکا واروپا دم تکان می‌دهند ومروجذبی دینی وصدانقلاب شده اند دروغگدهای ریاکار بیسواد بی دین
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      3 119
      الان مثلا تو سواد داری قلمشور
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    6 2
    ایراد کار در آزادی بیش از حد و تقریباً ولنگار و رها شدگی فرهنگی است که جمهوری اسلامی دارد که باعث فساد و انحراف افراد بی جنبه و بی لیاقت می شود
  • مهدی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    4 1
    ضربه که از احکام مسخره قوه قضاییه نظام می خورد ،اسراییل و آمریکا نزده اند. بعد می گویند مردم بروند تذکر دهند یک مقدار از دادگاههای غربی یاد بگیرند
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 1
    یه بچه دوساله بزارن قاضی شرف داره
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    4 1
    جریمه شون هزینه یه روز وعده غذای سگشونه
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    3 0
    قوه قضاییه دربرخوردبامفاسداجتماعی واقتصادی ناتوان است.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 1
    قلیچ دار کرد کرمانج، علیف کرد کرمانج
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      در حال حاضر در سخن قلیچ دار از همکاری ایران و ترکیه می‌گوید و علیف با وقاحت از تجزیه و در عمل موی دماغ و پای تکفیری ها و صهیونیست‌ها زا به مرزهای ایران باز کرده است و این برخوردها ربطی به نژاد و نژادپرستی تنیده شده در پان گرایی ایران ستیز ندارد.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 1
    آماده باشید، برای نجات حسینیون باکو به همه نیاز است. بخصوص آذری های سلحشور و البته حزب اللهِ همیشه آماده
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 3
    🇮🇷هرکس بر علیه دولت مرکزی هزاران ساله ایران باشد باید نابود شود. ___🇮🇷__ امپراطوری مهدوی ایران، لایق این است که بهترین مردان جهان برایش فدا شوند🇮🇷
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      تو چرا موندی؟
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 1
    جهان را فقط میشه با اینترنت پاک نجات داد
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 6
    به امید اینکه اینبار هم مثل همیشه سپاه قدرتمند به داد شیعیان در ایران برسد و اینستاگرام را بازکند تا کسب و کارشان بازگردد
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 3
    پانته آ بهرام یائسه و بالای پنجاه ساله نیاز به روسری و حجاب نداره یه ریال هم بگیرید روز قیامت یقه تون رو میگیرند البته که با شناختی که من از شما دارم خیالتون هم نیست
  • محمد IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    4 3
    اینکه مقوله ی حجاب هم در عرف وفرهنگ عمومی وشرع مقدس مورد تاکید بوده وهست بحثی نیست اما تکراربیش از حد نام این افراد به اصطلاح سلبریتی مرفهین فاسد بی بند وبار جای تعجب دارد اگر خاطرتان باشد چند ماه قبل از ناآرامی‌های سال پیش همین خانم بی بند وبار در فضای مجازی اعلام کرد که توسط سعید پورصمیمی مورد تعرض قرار گرفته وخودش طشت رسوایی خود را از پشت بام پرت کرد!!؟ آیا حالا این آدم لیاقت داره که بازم بعنوان یک فرد متشخص جامعه مردم ازش یاد کنن؟ و کشف حجاب کردن یک چنین فردی میتونه مهم تلقی شود؟ سایتها ورسانه ها فقط برای جلب توجه وکسب درآمددنبال اینجورمطالبند
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      معروفتر هم شدند
  • عبدالله IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    4 1
    چقدر فقر فکری داشته باشند اون عده ای که بخواهند به این بازیگران و ارازل و اوباش توجه کنند.
  • سیامک بهاءآبادی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 1
    نفرمائید «برهنگی بهانه است و اصل نظام نشانه است» بفرمائید در طراحی ققنوس گفته شد: «برای هر عمل جراحی، مثل کشیدن دندان، ابتدا باید بی حسی و یا بی هوش انجام شود!!» ناهنجاری فرهنگی وبی حجابی یعنی بی هوش کردن جامعه.
  • نادر IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    3 2
    دادگاه محترم اطلاعیه داده که جریمه ریاحی و بهرام برای پرونده قبلی کشف حجاب است!!! آیا دستگاه قضایی می فهمه که اگه حریمه پرونده اول کشف حجاب ۵ر۱ میلیارد می بود نه ۵ر۱ میلیون !! اساسا پرونده بعدی تشکیل نمیشد؟
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 2
    چندسال قبل یکی از مدیران چندصد میلیارد اختلاس کرد کمترازاین یک ونیم میلیون جریمه شد همین زنها پاشنه آشیل شما رو پیداکردن چندتا مو چنان به لرزه انداختتون دارید دست وپاش میزنید الان به محلات پایین شهر هم کشیده شده زمانی که ته دار رادان اولتیماتوم داد 26فروردبن مناطق جنوبی شهر زنان حجاب اجباری رو رعایت میکردن از زمان فرمان ته دار این مناطق هم زنان بدون حجاب ظاهرمیشن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    اگر بی حجابی بد هست و گناه چرا این مدت رها شده و حالا در طول تقریبا ۴ هفته با دوربین نتونستن افرادی که هنوز در خیابان هستن جمع کنن
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      پوشش هر کسی به خودش مربوط است.یه روزی اینو میفهمن.امیدوارم دیر نشه اون روز براتون
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 1
    پانته آی بینوا هر چی خودشو به این در و اون دیوار زد، داغ همه چی به دلش موند تازه باید جریمه هم بده اون طرف گوگوش با پارکینسون و دست و فک لرزان سر پیری معرکه گیری و کنسرت پست کنسرت! عجیبه!😆😆
  • حامد US ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 0
    خطاب به روزنامه شرق: جعبه سیاه ایران-کنترا همان موقع باز شد و معلوم شد اقای استوانه می خواسته امام را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد. البته شیخ حسن بدجوری واسطه بوده، نه؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 4
    پوشش اختیاری است.دست از تجسس توی زندگی مردم بردارید
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      3 0
      پوشش قانون است تو دست از فضولی تو کار قوه قضاییه بردار
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 0
    اما تحت تعلیم فرهنگی قرار گرفت که ما از اون بعنوان تهاجم فرهنگی غرب یاد میکردیم و شما میگفتید که ما دچار توهم توطئه شده ایم! پس این دست‌پخت شماست و با شعار زن، زندگی، آزادی هم زده و بوی تعفن بلند شد.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    3 0
    بااین جریمه سنگین فقط مردم رو مسخره کردن
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      4 0
      از این دستگاه قضا بیش از این هم توقع نیست
  • بنده خدا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 0
    این جریمه سرعت غیر مجاز بود ؟یا بوق زدن ؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    3 0
    یا سیستم قضایی از سلبریتی ها می ترسد یا قاضی صادر کننده رای همفکر و حامی سلبریتی هاست و پرونده ها را ماست مالی می کند
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    اینها برای بازی بی خودی چند میلیارد می گیرند، از آن طرف آب هم میلیارده پول براشون میاد، باید چند میلیارد تومان جریمه می شدن. بیسوادها فکر می کنند با فاحشگی و ولنگاری بهکجا می رسد
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    دو تا پیر سگ بالای ۵۰,۶۰ساله
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    یک و نیم میلیون جریمه برای روسریشه ولی اگه جرات کنه حتما جریمه اش بیشتر میشه ، باور کن !
  • جوان IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    یه موتور صفر از نمایندگی گرفتم مدل 1401.رفتم سند بزنم میگن جریمه داره باید بپردازی.برگ جریمه گرفتم تاریخش سال 1399.خنده دار نیست؟موتور هنوز ساخته نشده جریمش صادر شده؟سردار رادان کجایی
  • حامد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اینایی که از جریمه 1.5 میلیونی انتقاد می‌کنند اصلا متن قانون رو خوندند؟ قانون میگه جریمه بی حجابی 50 هزار تومنه!!! حالا به نرخ امروز حساب کردند. عزیزان قانون باید عوض بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس